Rozwiazanie problemu szarpania auta na benzynie !!

Postprzez mlody1921 » 14 sie 2006, 17:36

Witam był problem z szarpaniem na benzynie a na lpg było okey wiec:

wyciągnołem pompke i pompka sie z reszta łączy za pomocą wezyja gumowego i on gdzieś przepuszaczł takbie były przypuszczenia wymienilem go dałęm 3 opaski poządne zakręcane i do tego smog obniżyłem za pomocą odwazniczka ołowianego

teraz jest juz na rezerwie i auto śmiga jak szalone i jest spoczko

mam nadzieje ze sie przyda
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez carlo80 » 14 sie 2006, 20:11

oby taki sam powod byl u mnie w 323 bg :)))) jutro rozbiore ustrojstwo !
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez mlody1921 » 15 sie 2006, 20:12

jak masz tak ze przy połowie zbiornika smiga a jak jest 1/4 niechce to pewnie to i od razu smoga obniz :]
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez carlo80 » 15 sie 2006, 20:22

wyjalem pompe, wyglada ladnie i kable + filtr niskocisnieniowy , ale nadal jest problem przy jezdzie – tak jakby sie dusil i szarpie jak mu sie da gazu.

Chcialbym zmierzyc wydajnosc pompy jakos ale nie wiem jak .
Macie jakies pomysly, bo mysle ze moze ma jakies przerwy w pompowaniu paliwa.
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez Radian » 17 sie 2006, 12:36

mlody1921 napisał(a):jak masz tak ze przy połowie zbiornika smiga a jak jest 1/4 niechce to pewnie to i od razu smoga obniz

Można trochę jaśniej?? Gdzie szukać tego smoga i co to jest w ogóle??
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2006, 16:44
Posty: 74 (0/2)
Skąd: podkarpacie
Auto: 323 F BA z 1997 poj. 1.5

Postprzez tomekrvf » 17 sie 2006, 13:00

Radian napisał(a):Gdzie szukać tego smoga

Na 100% smog jest w Londynie:)
Smok jest w zbiorniku paliwa. Musisz wyjąć zespół pompy i na samym dole będziesz miał smok – wstępny filtr siatkowy.
Obrazek
Smok to jest 13-ZE1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez marek » 17 sie 2006, 23:06

tomekrvf napisał(a):Na 100% smog jest w Londynie:)


E tam, nie ma :)

Jeszcze go tu nie widziałem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez carlo80 » 18 sie 2006, 01:09

chlopaki, smog – filt dolnocisnieniowy – czysciutki .
Jednak dalej szarpie na PB ; ((( a na LPG jest ok !
Pomozcie , poradzcie co to jeszcze moze byc ?

Filtr paliwa – wymieniony , wtryskiwacze czyste ...
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez tomekrvf » 18 sie 2006, 09:15

carlo80, a ciśnienie paliwa?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez carlo80 » 18 sie 2006, 10:49

wlasnie nie wiem jak sprawdzic cisnienie podawane przez pompe : (

co byloby mi potrzebne do tego testu ? Jak takie cos sprawdzic ? Moge domniemywac ze pompa paliwa moze miec jakies przerwy w pompowaniu ze wzgledu na swoje wady , ale sam nie wiem....
Przy padnietej sondzie lambda albo przeplywomierzu czy siln. krokowym tak by chyba az nie szarpalo ,
A ukl.zaplonowy chyba tez jest ok skoro na LPG smiga i rowno chodzi?

Jak ktos mi pomoze w usunieciu usterki z PB to przelewam na konto 10zl na wino ! ; )
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez Radian » 18 sie 2006, 11:03

Smok czysty, ok. Ale spróbuj go obniżyć za pomocą jakiegoś ołowianego balastu.
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2006, 16:44
Posty: 74 (0/2)
Skąd: podkarpacie
Auto: 323 F BA z 1997 poj. 1.5

Postprzez carlo80 » 18 sie 2006, 11:08

moge sprobowac, ale mysle ze benzynki jest tyle ze nie ma czemu przerywac i caly jest zanuzony ...
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez mlody1921 » 24 sie 2006, 18:24

hmmm i przykro mi ale tez mi dalej szarpie ale tu niezbedne bedzie panowie wyciagniecie zbiornika i wymycie go bo jak wyciagnolem pompke plywaja jakies plemy na spodzie sposcilem paliwo gąbką wybralem wszystko i dalej sa mycie zbiornika

jednak porobilem w smoku pare dziurek niezawilkich co by te plamiska nieblokowały dojscia benzyny i zobaczymy co bedzie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Gandalf X » 30 sie 2006, 21:51

Mnie ciśnienie pompy paliwowej gość w serwisie sprawdzał w sposób prosty aczkolwiek skuteczny:
zdjął przewód zasilający(rurkę doprowadzającą paliwo, nie mylić z odprowadzającą) z kolektora (może też być to gaźnik w instalacji wtrysku centralnego), na jej końcówkę nałożył czystą i suchą butelkę PET 1,5L po napoju, drugi mechanik kręcił rozrusznikiem przez ok 3 s. W tym czasie powinno tego paliwa wlecieć do butelki ok 150ml (100-200).Mech stwierdził że ciśnienie jest wystarczające.
Dziurek w smoku bym nie robił bo po to on jest by filtrować paliwo z zanieczyszczeń. Sam się nie przestawia bo mocowany jest śrubami więc z regulacją jego wysokości byłbym ostrożny. Za to sprawdziłbym szczelność połączenia pompka-metalowy łącznik odprowadzający Pb ze zbiornika (element ze schematu oznaczony 13-ZE6)bo benzyna ma to do siebie że powoduje pękanie gumy i rozszczelnienie tegoż łącznika co powoduje spadki ciśnienia paliwa w instalacji i w efekcie szarpanie w pełnym zakresie obrotów.
Pozdro
Początkujący
 
Od: 9 paź 2005, 20:41
Posty: 4
Skąd: Łęczyca
Auto: Xedos 6 '94 V6 2,0i CA-KF

Postprzez carlo80 » 30 sie 2006, 22:42

u mnie ta guma byla jak nowka.

Nie sadze zby to bylo to. Mysle ze to jakas "elektroniczna" przypadlosc ,moze EGR zwariowal? Tylko nie za bardzo wiem gdzie on jest. Musze schemat znalezc.
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez mlody1921 » 4 wrz 2006, 11:24

hmmm mi nic niepomagało jak zrobilem dziurki w smoku auto smiga juz tydzien i jest okey jest lux trzeba bedzie wymieniac filtr paliwa raz w roku nima bidy ;]
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 6 wrz 2006, 11:37

a mam pytanie czy mozna jakos z czegos smoka zrobic ?? znaczy jakis materiał i klej ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 6 wrz 2006, 11:39

a wlasnie mam od omegi B ma podobny jakby stary odcioł i ten założył ?? skleił kropelka ?? bedzie to trzymac ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323