Rozwiazanie problemu szarpania auta na benzynie !!
Strona 1 z 1
Witam był problem z szarpaniem na benzynie a na lpg było okey wiec:
wyciągnołem pompke i pompka sie z reszta łączy za pomocą wezyja gumowego i on gdzieś przepuszaczł takbie były przypuszczenia wymienilem go dałęm 3 opaski poządne zakręcane i do tego smog obniżyłem za pomocą odwazniczka ołowianego
teraz jest juz na rezerwie i auto śmiga jak szalone i jest spoczko
mam nadzieje ze sie przyda
wyciągnołem pompke i pompka sie z reszta łączy za pomocą wezyja gumowego i on gdzieś przepuszaczł takbie były przypuszczenia wymienilem go dałęm 3 opaski poządne zakręcane i do tego smog obniżyłem za pomocą odwazniczka ołowianego
teraz jest juz na rezerwie i auto śmiga jak szalone i jest spoczko
mam nadzieje ze sie przyda
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
wyjalem pompe, wyglada ladnie i kable + filtr niskocisnieniowy , ale nadal jest problem przy jezdzie – tak jakby sie dusil i szarpie jak mu sie da gazu.
Chcialbym zmierzyc wydajnosc pompy jakos ale nie wiem jak .
Macie jakies pomysly, bo mysle ze moze ma jakies przerwy w pompowaniu paliwa.
Chcialbym zmierzyc wydajnosc pompy jakos ale nie wiem jak .
Macie jakies pomysly, bo mysle ze moze ma jakies przerwy w pompowaniu paliwa.
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
Radian napisał(a):Gdzie szukać tego smoga
Na 100% smog jest w Londynie:)
Smok jest w zbiorniku paliwa. Musisz wyjąć zespół pompy i na samym dole będziesz miał smok – wstępny filtr siatkowy.

Smok to jest 13-ZE1
chlopaki, smog – filt dolnocisnieniowy – czysciutki .
Jednak dalej szarpie na PB ; ((( a na LPG jest ok !
Pomozcie , poradzcie co to jeszcze moze byc ?
Filtr paliwa – wymieniony , wtryskiwacze czyste ...
Jednak dalej szarpie na PB ; ((( a na LPG jest ok !
Pomozcie , poradzcie co to jeszcze moze byc ?
Filtr paliwa – wymieniony , wtryskiwacze czyste ...
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
wlasnie nie wiem jak sprawdzic cisnienie podawane przez pompe : (
co byloby mi potrzebne do tego testu ? Jak takie cos sprawdzic ? Moge domniemywac ze pompa paliwa moze miec jakies przerwy w pompowaniu ze wzgledu na swoje wady , ale sam nie wiem....
Przy padnietej sondzie lambda albo przeplywomierzu czy siln. krokowym tak by chyba az nie szarpalo ,
A ukl.zaplonowy chyba tez jest ok skoro na LPG smiga i rowno chodzi?
Jak ktos mi pomoze w usunieciu usterki z PB to przelewam na konto 10zl na wino ! ; )
co byloby mi potrzebne do tego testu ? Jak takie cos sprawdzic ? Moge domniemywac ze pompa paliwa moze miec jakies przerwy w pompowaniu ze wzgledu na swoje wady , ale sam nie wiem....
Przy padnietej sondzie lambda albo przeplywomierzu czy siln. krokowym tak by chyba az nie szarpalo ,
A ukl.zaplonowy chyba tez jest ok skoro na LPG smiga i rowno chodzi?
Jak ktos mi pomoze w usunieciu usterki z PB to przelewam na konto 10zl na wino ! ; )
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
hmmm i przykro mi ale tez mi dalej szarpie ale tu niezbedne bedzie panowie wyciagniecie zbiornika i wymycie go bo jak wyciagnolem pompke plywaja jakies plemy na spodzie sposcilem paliwo gąbką wybralem wszystko i dalej sa mycie zbiornika
jednak porobilem w smoku pare dziurek niezawilkich co by te plamiska nieblokowały dojscia benzyny i zobaczymy co bedzie
jednak porobilem w smoku pare dziurek niezawilkich co by te plamiska nieblokowały dojscia benzyny i zobaczymy co bedzie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Mnie ciśnienie pompy paliwowej gość w serwisie sprawdzał w sposób prosty aczkolwiek skuteczny:
zdjął przewód zasilający(rurkę doprowadzającą paliwo, nie mylić z odprowadzającą) z kolektora (może też być to gaźnik w instalacji wtrysku centralnego), na jej końcówkę nałożył czystą i suchą butelkę PET 1,5L po napoju, drugi mechanik kręcił rozrusznikiem przez ok 3 s. W tym czasie powinno tego paliwa wlecieć do butelki ok 150ml (100-200).Mech stwierdził że ciśnienie jest wystarczające.
Dziurek w smoku bym nie robił bo po to on jest by filtrować paliwo z zanieczyszczeń. Sam się nie przestawia bo mocowany jest śrubami więc z regulacją jego wysokości byłbym ostrożny. Za to sprawdziłbym szczelność połączenia pompka-metalowy łącznik odprowadzający Pb ze zbiornika (element ze schematu oznaczony 13-ZE6)bo benzyna ma to do siebie że powoduje pękanie gumy i rozszczelnienie tegoż łącznika co powoduje spadki ciśnienia paliwa w instalacji i w efekcie szarpanie w pełnym zakresie obrotów.
Pozdro
zdjął przewód zasilający(rurkę doprowadzającą paliwo, nie mylić z odprowadzającą) z kolektora (może też być to gaźnik w instalacji wtrysku centralnego), na jej końcówkę nałożył czystą i suchą butelkę PET 1,5L po napoju, drugi mechanik kręcił rozrusznikiem przez ok 3 s. W tym czasie powinno tego paliwa wlecieć do butelki ok 150ml (100-200).Mech stwierdził że ciśnienie jest wystarczające.
Dziurek w smoku bym nie robił bo po to on jest by filtrować paliwo z zanieczyszczeń. Sam się nie przestawia bo mocowany jest śrubami więc z regulacją jego wysokości byłbym ostrożny. Za to sprawdziłbym szczelność połączenia pompka-metalowy łącznik odprowadzający Pb ze zbiornika (element ze schematu oznaczony 13-ZE6)bo benzyna ma to do siebie że powoduje pękanie gumy i rozszczelnienie tegoż łącznika co powoduje spadki ciśnienia paliwa w instalacji i w efekcie szarpanie w pełnym zakresie obrotów.
Pozdro
- Od: 9 paź 2005, 20:41
- Posty: 4
- Skąd: Łęczyca
- Auto: Xedos 6 '94 V6 2,0i CA-KF
u mnie ta guma byla jak nowka.
Nie sadze zby to bylo to. Mysle ze to jakas "elektroniczna" przypadlosc ,moze EGR zwariowal? Tylko nie za bardzo wiem gdzie on jest. Musze schemat znalezc.
Nie sadze zby to bylo to. Mysle ze to jakas "elektroniczna" przypadlosc ,moze EGR zwariowal? Tylko nie za bardzo wiem gdzie on jest. Musze schemat znalezc.
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
hmmm mi nic niepomagało jak zrobilem dziurki w smoku auto smiga juz tydzien i jest okey jest lux trzeba bedzie wymieniac filtr paliwa raz w roku nima bidy ;]
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość