Wyrzuca wode przez korek od chlodnicy mx3 v6

Postprzez Lukas81 » 5 cze 2006, 15:23

Witam prosze o porade jak doleje płynu chłodniczego do zbiorniczka wyruwnawczego to wyrzuca mi przez korek od chlodnicy jak zbiorniczek wyruwnawczy jest pusty przestaje wyrzucac sprawdzałem woda w chłodnicy jest po sam korek co to moze byc temperatura jest w normie.
Kolejna sprawa to ze rano niepali mi za pierwszym razem dopiero za drugim nieraz trzecim
Początkujący
 
Od: 5 lut 2006, 17:49
Posty: 13
Auto: Mazda MX-3 V6

Postprzez Bender » 5 cze 2006, 16:00

jak dla mnie to na 90% uszczelka pod ktoras glowica... kopci bardzo ?
B.E.N.D.E.R.:
Biomechanical Electronic Neohuman Designed for Exploration and Repair
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2004, 16:53
Posty: 217
Skąd: Piaseczno
Auto: EC K8 '93 (czarna strzala :)

Postprzez Grzyby » 5 cze 2006, 16:30

Lukas81 napisał(a):to wyrzuca mi przez korek od chlodnicy

??????????

A jak dla mnie to korek do wymiany :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez zwi » 5 cze 2006, 16:30

Zerknij czy masz pasek. Moze nie byc obiegu wody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2006, 10:30
Posty: 78
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda MX-3 V6

Postprzez b2 » 5 cze 2006, 16:34

Zerknij czy masz pasek. Moze nie byc obiegu wody.


nie byłoby wtedy wspomagania a silnik by się przegrzał w 5 minut.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Grzyby » 5 cze 2006, 16:42

b2 napisał(a):nie byłoby wtedy wspomagania a silnik by się przegrzał w 5 minut

<spoko>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez scanioll » 5 cze 2006, 16:56

Stawiam na uszczelke pod głowicą , odkręć korek od chłodnicy i poniuchaj czy czuć spalinami.
dusz obojętnych nie chce ani niebo , ani piekło..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2006, 10:39
Posty: 82
Skąd: sulechów
Auto: mazda 323P (BA) 1.5(88) Z5 98r

Postprzez Grzyby » 5 cze 2006, 16:58

scanioll napisał(a):odkręć korek od chłodnicy i poniuchaj czy czuć spalinami

<glupek2>
a co to za nowatorska metoda?
Ciekawe :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez scanioll » 5 cze 2006, 17:06

Nic nowatorskiego , poszła uszczelka i spaliny dostają się do układu chłodzenia. ;P
dusz obojętnych nie chce ani niebo , ani piekło..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2006, 10:39
Posty: 82
Skąd: sulechów
Auto: mazda 323P (BA) 1.5(88) Z5 98r

Postprzez Alexs » 5 cze 2006, 17:14

scanioll napisał(a):Stawiam na uszczelke pod głowicą , odkręć korek od chłodnicy i poniuchaj czy czuć spalinami.


he he :)
Objawy uszczelki z tych mniej widocznych to właśnie ciężkie odpalanie rano, wyrzucanie płynu do zbiorniczka wyrównawczego lub też jego bulgotanie, biale spaliny co świadczy o mieszniau się kanałów wodnych ze spalinowymi,etc.etc...
z tych bardziej widocznych to mieszanie sie kanałów wodnych z olejowymi co widać przez olej w płynie i odwrotnie.
Objawem usczelki może być rownież nie równa praca silnika, falujące obroty, rosnąca temperatura silnika, mimo załącznia wiatraka,
Jak widać objawów jest kilka i nei muszą wystepowac wszystkie na raz,zatem trzeba się przyjrzeć bardzo dokładnie autku coby wyeliminować inne usterki z ktorymi w/w zmiany są też związane i obstawić ewidentnie uszczelką,
z powyższego opisu kolegi postawiłabym na korek, wymiana 30 pln a z góry bedzie to wykluczone,potem inne analizy,
pozdr.
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez Grzyby » 5 cze 2006, 17:18

Alexs napisał(a):z powyższego opisu kolegi postawiłabym na korek, wymiana 30 pln a z góry bedzie to wykluczone

<spoko>
no właśnie, tym bardziej że
Lukas81 napisał(a):jak doleje płynu chłodniczego do zbiorniczka wyruwnawczego to wyrzuca mi przez korek od chlodnicy jak zbiorniczek wyruwnawczy jest pusty przestaje wyrzucac

o aż tak nietypowym objawie przy uszkodzeniu uszczelki ja nie słyszałem.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez scanioll » 5 cze 2006, 17:29

Niech się Grzyby uspokoją , porozmawiamy w domu :P , a tak poważnie jeśli to uszczelka to Grzyby stawiaja browara , jeśli korek ja stawiam :D
dusz obojętnych nie chce ani niebo , ani piekło..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2006, 10:39
Posty: 82
Skąd: sulechów
Auto: mazda 323P (BA) 1.5(88) Z5 98r

Postprzez Grzyby » 5 cze 2006, 19:56

scanioll napisał(a):jeśli to uszczelka to Grzyby stawiaja browara , jeśli korek ja stawiam

jedno jest pewne – na pewno coś wypijemy na jakimś spocie :D
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Grzyby » 5 cze 2006, 19:56

scanioll napisał(a):jeśli to uszczelka to Grzyby stawiaja browara , jeśli korek ja stawiam

jedno jest pewne – na pewno coś wypijemy na jakimś spocie :D
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Jaksa » 5 cze 2006, 21:50

Sprawdz korki ( masz 2 ) moze ktos zamienił je ....Korek na chłodnicy musi miec zawor a przy głowicach jest bez zaworu. Tak jak napisał Mariusz , od najprostrzych rzeczy trzeba zaczynac.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Lukas81 » 5 cze 2006, 23:14

Moze to i korek. Silnik pracuje równo kopcic na biało nie kopci nie przegrzewa sie a co do ciezkiego odpalania to chodziło mi o przekręceniu rozrusznikiem dwa razy po ok 2 sekundy
odnosnie korków ten patrzac z góry to jeden a drugi gdzie??
Początkujący
 
Od: 5 lut 2006, 17:49
Posty: 13
Auto: Mazda MX-3 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323