Edit: Przyszło mi do głowy że zapchana może być listwa wtryskowa i obieg jest niedrożny.
Nie odpala po wymianie filtra paliwa (Mazda Mx-3, 1.8 v6)
Strona 1 z 1
Witam. Mam pewien problem. Wczoraj zabrałem się za zamianę filtra paliwa. Aby ułatwić sobie dostęp wyjąłem akumulator, podstawę akumulatora i kolektor, dodam że kolektor zdejmowałem już nie raz więc zrobiłem to z zamkniętymi oczami. Wy wyjęciu starego filtra, zalaniu paliwem nowego, wsadzeniu go na miejsce i złożeniu wszystkiego do kupy auto nie odpala
Posprawdzałem wszystko dokładnie czy aby jakiejś kostki nie przeoczyłem albo podciśnień nie pozamieniałem ale wszytko było podłączone dobrze. Postanowiłem zdjąć przewody paliwowe z listwy i tu niespodzianka, w jednym w ogóle nie było paliwa a w drugim było takie ciśnienie że jak strzeliło to całą gębę w paliwie miałem......nie wiem o co chodzi, wczoraj siedziałem przy tym do 2 w nocy a rano do pracy trzeba było wstać więc już nie miałem czau na kombinowanie przy tym. Dodam że filtr jet drożny. Omijać go zbytnio nie chcę bo za duże ryzyko że się syf zaciągnie mimo że przy pompie jest filtr. Proszę o rady, na jutro mi auto potrzebne a ja z robotą w polu. Z góry dziękuję.
Edit: Przyszło mi do głowy że zapchana może być listwa wtryskowa i obieg jest niedrożny.
Edit: Przyszło mi do głowy że zapchana może być listwa wtryskowa i obieg jest niedrożny.
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
jak się stoi nad silnikiem to z lewej jest łącznik listw, taki wężyk gumowy, zasilanie listwy jest od grodzi a odpływ od chłodnicy i na odpływie może nie być ciśnienia bo tam jest taka babka która otwiera jak za duże ciśnienie na listwie i to jest odpływ
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne Będzin gsm 508511870
- Od: 18 wrz 2012, 11:42
- Posty: 150
- Skąd: Będzin
- Auto: Mx3 1,8 v6 92
Wróciłem niedawno z garażu. Moja diagnoza : padł regulator ciśnienia paliwa. Obieg paliwa na listwach wtryskowych drożny po wykręceniu regulatora. Wszystko do siebie pasuje od strony regulatora na wężu zbiera się ciśnienie a w drugim wężu sucho, więc obieg paliwa jest przerwany.
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Mi też się kiedyś tak stało walczyłem z tym tydzień.
W Regulatorze nie ma w sumie się co zepsuć to prosta konstrukcja a może zamieniłeś przewody paliwowe.Ten od filtra idzie na rurkę która łączy się z wtryskiwaczami.
W Regulatorze nie ma w sumie się co zepsuć to prosta konstrukcja a może zamieniłeś przewody paliwowe.Ten od filtra idzie na rurkę która łączy się z wtryskiwaczami.
Sprzedam nowe sprzęgła EXEDY do KL 2,5 w cenie 450zł
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Powiem Ci tak, przewody ciężko jest zamienić przez pomyłkę bo to idzie określić po ich długości. Z tego co wiem to regulator zawsze jest na powrocie paliwa a tu [podłączony był bezpośrednio wężem z filtra na regulator. Spróbuję dzisiaj jeszcze zamienić te przewody i zobaczymy efekt.
P.s. u mnie węże podłączane są bezpośrednio do króćców na listwach wtryskowych i dopiero listwy wtryskowe są złączone z sobą wężem
P.s. u mnie węże podłączane są bezpośrednio do króćców na listwach wtryskowych i dopiero listwy wtryskowe są złączone z sobą wężem
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Na filtrze paliwa masz strzałkę z której strony jest przepływ. Może trzeba zamontować na odwrót filtr?;]
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Jego budowa zbytnio na to nie pozwala aby zamontować go odwrotnie
Dzisiaj w robocie sprawdziłem regulator ciśnienia na sprężarce i wykazało że jest sprawny. Diagnoza, którą mogę postawić na chwilę obecną to zamienione przewody paliwowe. Pisałem że ciężko jest je pomylić bo są odpowiednie długości....no cóż każdemu się zdarza, kiedy regenerowałem nagrzewnicę i ułatwiałem sobie do niej dostęp poprzez demontaż kolektora i reszty osprzętu w tym przewodów paliwowych, przy składaniu zamieniłem je miejscami przez pomyłkę, krótszego dałem w miejsce dłuższego i na odwrót, później się zorientowałem ale już nie chciało mi się z powrotem tego rozbierać i podpiąłem i powiedziałem sobie że przy następnej rozbiórce będę pamiętał....jak widać pamięć wyfrunęła mi z głowy
Dzisiaj zabieram się za montaż gratów mam nadzieję że wszystko będzie w porządku 
Edit: Po wczorajszym złożeniu wszystkiego do kupy auto pali od strzała jak zawsze
winne usterki były zamienione przewody paliwowe, doszło do tego przez moją nieuwagę 
Edit: Po wczorajszym złożeniu wszystkiego do kupy auto pali od strzała jak zawsze
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość