Na korku od oleju biały nalot (smar)
Strona 1 z 1
Witam proszę o porade na wolnych obrotach moja mazda mx-3 v6 chodzi jak diezel a drugie to na korku od wlewu oleju pojawiłsie biały nalot (jakas maź) cos jak smar co to może być?? prosze o pomoc
Ostatnio edytowano 6 lut 2006, 00:05 przez Lukas81, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 lut 2006, 17:49
- Posty: 13
- Auto: Mazda MX-3 V6
To nie smar! To objaw tego, że ciecz chłodząca przedostaje Ci sie do oleju!! A to nie jest wesoła nowina! Więcej Ci nie powiem bo nie jestem mechanikiem i nie chce się wymądrzać
Czyżby szykował Ci się mały remoncik silnika?!? ...

Czyżby szykował Ci się mały remoncik silnika?!? ...
MiHaŁ napisał(a):To nie smar! To objaw tego, że ciecz chłodząca przedostaje Ci sie do oleju!! A to nie jest wesoła nowina! Więcej Ci nie powiem bo nie jestem mechanikiem i nie chce się wymądrzać
niekoniecznie
biały osad może się także wytwarzać np. przy jeździe na bardzo krótkich odcinkach
a no widzisz heh, dobrze że zakończyłem swój wywód tak a nie inaczej 
Jak bedzie białego nalotu więcej, to uszczelka do wymiany, jeśli moc auta spadła
Chyba raczej napewno uszczelka , jeśli ci warczy, to nie chodzi na wszystkich garach (cylindrach), i jak sporo tej mazi to postaraj sie nie jezdzić mazdą, woda dobiera sie do silnika i stąd ta maż.
Chyba raczej napewno uszczelka , jeśli ci warczy, to nie chodzi na wszystkich garach (cylindrach), i jak sporo tej mazi to postaraj sie nie jezdzić mazdą, woda dobiera sie do silnika i stąd ta maż.
Patrz na spaliny... Wiem, że to trudno w takich temperturach zauważyć, ale jeśli są białe to znaczy, że płyn chłodniczy się spala. Najlepiej wjedz na chwilę rogrzanym samochodem do ciepłego garażu i popatrz wtedy na spaliny.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Sprawdz poziom płynu chłodzącego czy przypadkiem Ci nie ubywa w zbiorniczku wyrównawczym, ewentualnie zobacz jaki ma kolor olej w silniku czy przypadkiem woda sie nie dostała przez uszczelkę.
Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
nie wiem jak Twoja Mazda ale na przykład kazdy Pugolot 405 "tak ma" – moj ojciec tak jezdzi od 8 lat i nic sie nie dzieje :–)
ale jezeli do tego dochodza inne objawy ktore opisałeś – to moze byc problem z uszczelką
ale jezeli do tego dochodza inne objawy ktore opisałeś – to moze byc problem z uszczelką
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość