Regulator ciśnienia paliwa

Postprzez ghost-rider11 » 5 paź 2012, 22:24

Witam

W moim bolidzie mam błąd kod 25 Zawór elektromagnetyczny regulatora ciśnienia paliwa i musze go wymienić, ciężko coś znaleźć tylko ewentualne używki w prawie cenie jak taki co na foto niżej

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/189/2627121839.jpg/:3i4j2udi][img:3i4j2udi]http://imageshack.us/a/img189/4676/2627121839.jpg[/img:3i4j2udi][/url:3i4j2udi]

Jestem ciekaw czy spełni swoje funkcję oprócz wyglądu, i tak muszę to zrobić albo używka w ciemno albo takie coś nowe, może posiada toś informacje na ten temat żeby pomóc?
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2011, 15:12
Posty: 155
Skąd: Polska

Postprzez DymeK » 6 paź 2012, 18:36

nie wiem jak mx-3 ale to jest tylko regulator a sterowanie elektrozawór jest osobno
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez People_Hate_Me » 6 paź 2012, 20:01

a mi sie wydaje ze to powinno byc w dziale MX-3 w warsztacie a nie w tuningu?
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Hazu » 7 paź 2012, 21:19

Tak czy inaczej zawór elektromagnetyczny i tak musisz wymienić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez m1a1 » 11 paź 2012, 21:35

DymeK napisał(a):nie wiem jak mx-3 ale to jest tylko regulator a sterowanie elektrozawór jest osobno


Dokładnie, to co przedstawiasz na zdjęciu to sam regulator ciśnienia paliwa – jak możesz zauważyć nie dostają się do niego żadne przewody elektryczne – jest elementem hydrauliczno – mechanicznym i to na pewno nie on powoduje błąd który opisałeś... Sprawdź połączenie elektryczne ECU z zaworkiem elektromagnetycznym (szukaj go niedaleko filtra powietrza – jednym przewodem podciśnieniowym jest podłączony do kolektora ssącego a drugim do wspomnianego regulatora). Sterownik poprostu wykrył przerwę lub zwarcie w obwodzie i wyrzuca błąd. Pozdro :)
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2012, 10:04
Posty: 216 (2/3)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 2017 SkyPassion Eternal Blue Sedan
SkyActiv-G 120KM 6MT,
Yamaha Roadstar 2004,
Była: Mazda mx-3 K8 '93 Blaze Red

Postprzez ghost-rider11 » 13 paź 2012, 19:32

Tak zgadza się to elektrozawór który idzie od regulatora, mam uszkodzony sprawdzałem go,tzn nie zamyka sie na postoju a wtedy regulator daje wikszą dawke paliwa co za tym idzie na postoju pje jak żul wino,
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2011, 15:12
Posty: 155
Skąd: Polska

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323