Remont silnika czy wymiana na inny

Postprzez Jetek » 24 gru 2006, 03:40

Witam.mam wielki problem. po wymianie silnika na nowy[ tamten niestety ulegl zatarciu:( ] okazuje sie ze obroty skacza jak zwarjowane, a jak sie silnik nagrzeje gasnie. pozatym czasami nie pracuje na wszystkich garach. wymienilem swiece przewody kopulke oraz palca.wszystkie filtry. przeplywomierz jest ok. wstawilem na komputer i... nic nie wykazal zero bledow niewiem co robic dalej sonda tez jest niby ok
Ostatnio edytowano 25 gru 2006, 12:22 przez Jetek, łącznie edytowano 1 raz
Jetek
 

Postprzez Adaś » 24 gru 2006, 09:20

Jetek napisał(a):niewiem co robic dalej


popraw temat wg regulaminu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Winetou » 24 gru 2006, 10:28

Nie używaj dużych liter w nazwie tematu. Może kupiłeś mniej więcej takiego samego złoma jak miałeś – mi też się to kiedyś zdażyło. Jeżeli wszystko wymieniłeś tak jak mówisz to niestety wszystko na to wskazuje... Ewentualnie jeszcze cały aparat zapłonowy możesz mieć spierdzielony.
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez GofNet » 24 gru 2006, 13:26

Kompresja?
Nieszczelność układu zaopatrzenia w powietrze?
Przepustnica?
Sonda LAMBDA?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez tomekrvf » 25 gru 2006, 01:02

Wygląda to na nieszczelnośc w układzie dolotowym lub przewietrzania skrzyni korbowej
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez deak02 » 27 gru 2006, 19:31

ja miałem to samo, ale okazało się ze poprostu silnik tak wpie...... olej i nie miałem oleju i tak samo sie zachowywyał jak u Ciebie, ale po wlaniu oleju, wsyztko jest ok, no poza tym ze co 500 km musze z litr oleju dolac do normy:/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sie 2006, 15:52
Posty: 16
Skąd: żagań

Postprzez Jetek » 28 gru 2006, 10:25

Jeszcze raz wszystko na nowo podłacze, moze gdzies dalem ciala.moze ktos wie gdzie mozna kupic tanio caly aparat zaplonowy bo jak orjetowalem sie to ceny kosmiczne.
Jetek
 

Postprzez nicram323 » 26 cze 2007, 10:23

deak02 napisał(a):ja miałem to samo, ale okazało się ze poprostu silnik tak wpie...... olej i nie miałem oleju i tak samo sie zachowywyał jak u Ciebie, ale po wlaniu oleju, wsyztko jest ok, no poza tym ze co 500 km musze z litr oleju dolac do normy:/


OOO to ja widze że olej to nie tylko mój problem, u mnie teżpożera 2litry oleju na 1000km, a ja juz sie bałem że coś jest nie tak <lol>
Raz na wozie raz w nawozie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2007, 19:11
Posty: 27
Skąd: Łódź
Auto: Mazda Mx3 v6, 94'

Postprzez Smola » 26 cze 2007, 13:20

tez sie martwilem znikaniem oleju :( ale juz jestem spokojny tylko trzeba ten poziom kontrolowac :P mi bierze okolo 1 litra na 1000km. wiec w normie sie mieszcze <lol>
BYŁO V6 A ZOSTAŁO 1.3:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 18:12
Posty: 52
Skąd: Radom
Auto: CX-5 SkyPassion
2.0 SkyActiv-G 160KM 6AT, kolor Jet Black
Była
323 BJ 1.3
Mx-3 1.8 K8 V6

Postprzez buba74 » 26 cze 2007, 13:41

Jetek napisał(a):obroty skacza jak zwarjowane

może być banalna sprawa – nie do końca odpowietrzony układ chłodzeni – za mało wody

Jetek napisał(a):obroty skacza jak zwarjowane, a jak sie silnik nagrzeje gasnie

Moze najpierw sprawdzić ustawienie TPS'u

deak02 napisał(a):silnik tak wpie...... olej


Smola napisał(a):tylko trzeba ten poziom kontrolowac

A nie lepiej wymienić pierścienie i mieć problem z głowy??
:| :| :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez nicram323 » 26 cze 2007, 16:16

buba74 napisał(a):A nie lepiej wymienić pierścienie i mieć problem z głowy??


A teraz powiedz mi jakie to koszta tj. wymiana pierścieni. Do tego pewnie dojdzie wymiana uszczelniaczy.
Raz na wozie raz w nawozie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2007, 19:11
Posty: 27
Skąd: Łódź
Auto: Mazda Mx3 v6, 94'

Postprzez buba74 » 26 cze 2007, 16:24

Dokładnych informacjii udzieli Ci kolega Smirnoff...u niego się zaopatrujemy w części. wyślij do niego pw z dokładnymi namiarami silnika a on Ci obliczy koszt.
Podstawowa wymiana to pierścienie, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze, planowanie głowicy...przy normalnej jeździe silnik powinien wytrzymać "pare" tysięcy. Napewno sie opłaca, jeśli chcesz troszkę pojeździć...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez nicram323 » 26 cze 2007, 17:36

NO bardzo chce pojeździć bo to nadal jest moje wymażone autko :D Dzięki za info.
Raz na wozie raz w nawozie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2007, 19:11
Posty: 27
Skąd: Łódź
Auto: Mazda Mx3 v6, 94'

Postprzez wvx » 26 cze 2007, 21:26

hehe a podobno to Z5 biorą olej na potęge :] sry za OT ale nie moglem sie powstrzymac :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2006, 16:06
Posty: 165
Skąd: Czosnów k.W-wy
Auto: 3 II 1.6 2010r.

Postprzez radomir » 28 cze 2007, 09:29

Smola napisał(a):tez sie martwilem znikaniem oleju smutny ale juz jestem spokojny tylko trzeba ten poziom kontrolowac język mi bierze okolo 1 litra na 1000km. wiec w normie sie mieszcze łoł
<wow>
Sorka koledzy, mnie bierze 350ml na 1000km i sie zamartwiałem, myślałem o remoncie, ale widze że ja mam nówka sztuka ;)
Co nas nie zabije to wzmocni, najwyżej portfel mocno odchudzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 18:18
Posty: 104
Skąd: Poznań
Auto: 323f 1.5 '96r.

Postprzez buba74 » 28 cze 2007, 11:01

Proponuję, żeby dodatkowo na każdej stacji benzynowej był dystrybutor z olejem silnikowym i napis Special For Mazda..... <diabełek> <diabełek> <diabełek>
tak na serio, trzeba jak najszybciej zlikwidować "ciągnięcie" oleju. Nie chodzi tylko o same straty na kupno oleju.....ale także na taki konsekwencje....
tłok.jpg

nie mam foto "nalotu"olejowego we wnętrzu dolotu...ale potrzebowałem dużo cierpliwośc, żeby się go pozbyć. Wzrasta przez to spalanie i spada dynamika.....
Ostatnio edytowano 29 mar 2015, 21:57 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Zdjęcia na serwer MS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez xwiki » 28 cze 2007, 11:41

Uważam, że lepiej naprawić aparat zapłonowy, bo z tego co wiem aparaty zapłonowe do mazdy mx3 mają wady fabryczne..., które łatwo usunąć. Posurfuj po necie i popatrz po allegro, w całej Polsce naprawiają aparaty do naszych autek.
Log regal no'gal
Początkujący
 
Od: 22 lut 2007, 02:16
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda mx-3 1,8 V6 24V automat

Postprzez pawlik2009 » 23 wrz 2012, 12:28

jestem posiadaczem Madzi mx-3 1.8 V6 24V rok 1992 no i skończył się silnik:–( prosił bym o rady jaką jednostkę mógłbym włożyć żeby osprzęt pasował. mam propozycje lecz nie wiem czy będzie pasował MX6 1993R 2.5 121kW

Dopisano 23 wrz 2012, 16:47:

oto moja propozycja
Załączniki
2627764804.jpeg
czy ten podejdzie ??? MX6 1993R 2.5 121kW
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 15:57
Posty: 26
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V

Postprzez janiszzz_mx3 » 23 wrz 2012, 19:44

podejdzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez pawlik2009 » 23 wrz 2012, 22:58

czyli sprzęgło i komp też tak? a na co zwrócić szczególną uwagę żeby nie kupić dojechanego silnika?
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 15:57
Posty: 26
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323