Remont silnika czy wymiana na inny
1, 2
Witam.mam wielki problem. po wymianie silnika na nowy[ tamten niestety ulegl zatarciu:( ] okazuje sie ze obroty skacza jak zwarjowane, a jak sie silnik nagrzeje gasnie. pozatym czasami nie pracuje na wszystkich garach. wymienilem swiece przewody kopulke oraz palca.wszystkie filtry. przeplywomierz jest ok. wstawilem na komputer i... nic nie wykazal zero bledow niewiem co robic dalej sonda tez jest niby ok
Ostatnio edytowano 25 gru 2006, 12:22 przez Jetek, łącznie edytowano 1 raz
-
Jetek
Jetek napisał(a):niewiem co robic dalej
popraw temat wg regulaminu
Nie używaj dużych liter w nazwie tematu. Może kupiłeś mniej więcej takiego samego złoma jak miałeś – mi też się to kiedyś zdażyło. Jeżeli wszystko wymieniłeś tak jak mówisz to niestety wszystko na to wskazuje... Ewentualnie jeszcze cały aparat zapłonowy możesz mieć spierdzielony.
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Kompresja?
Nieszczelność układu zaopatrzenia w powietrze?
Przepustnica?
Sonda LAMBDA?
Nieszczelność układu zaopatrzenia w powietrze?
Przepustnica?
Sonda LAMBDA?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Jeszcze raz wszystko na nowo podłacze, moze gdzies dalem ciala.moze ktos wie gdzie mozna kupic tanio caly aparat zaplonowy bo jak orjetowalem sie to ceny kosmiczne.
-
Jetek
deak02 napisał(a):ja miałem to samo, ale okazało się ze poprostu silnik tak wpie...... olej i nie miałem oleju i tak samo sie zachowywyał jak u Ciebie, ale po wlaniu oleju, wsyztko jest ok, no poza tym ze co 500 km musze z litr oleju dolac do normy:/
OOO to ja widze że olej to nie tylko mój problem, u mnie teżpożera 2litry oleju na 1000km, a ja juz sie bałem że coś jest nie tak

Raz na wozie raz w nawozie
- Od: 1 mar 2007, 19:11
- Posty: 27
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda Mx3 v6, 94'
tez sie martwilem znikaniem oleju
ale juz jestem spokojny tylko trzeba ten poziom kontrolowac
mi bierze okolo 1 litra na 1000km. wiec w normie sie mieszcze 

BYŁO V6 A ZOSTAŁO 1.3:)
- Od: 11 cze 2007, 18:12
- Posty: 52
- Skąd: Radom
- Auto: CX-5 SkyPassion
2.0 SkyActiv-G 160KM 6AT, kolor Jet Black
Była
323 BJ 1.3
Mx-3 1.8 K8 V6
Jetek napisał(a):obroty skacza jak zwarjowane
może być banalna sprawa – nie do końca odpowietrzony układ chłodzeni – za mało wody
Jetek napisał(a):obroty skacza jak zwarjowane, a jak sie silnik nagrzeje gasnie
Moze najpierw sprawdzić ustawienie TPS'u
deak02 napisał(a):silnik tak wpie...... olej
Smola napisał(a):tylko trzeba ten poziom kontrolowac
A nie lepiej wymienić pierścienie i mieć problem z głowy??
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
Dokładnych informacjii udzieli Ci kolega Smirnoff...u niego się zaopatrujemy w części. wyślij do niego pw z dokładnymi namiarami silnika a on Ci obliczy koszt.
Podstawowa wymiana to pierścienie, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze, planowanie głowicy...przy normalnej jeździe silnik powinien wytrzymać "pare" tysięcy. Napewno sie opłaca, jeśli chcesz troszkę pojeździć...
Podstawowa wymiana to pierścienie, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze, planowanie głowicy...przy normalnej jeździe silnik powinien wytrzymać "pare" tysięcy. Napewno sie opłaca, jeśli chcesz troszkę pojeździć...
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
<wow>Smola napisał(a):tez sie martwilem znikaniem oleju smutny ale juz jestem spokojny tylko trzeba ten poziom kontrolowac język mi bierze okolo 1 litra na 1000km. wiec w normie sie mieszcze łoł
Sorka koledzy, mnie bierze 350ml na 1000km i sie zamartwiałem, myślałem o remoncie, ale widze że ja mam nówka sztuka
Co nas nie zabije to wzmocni, najwyżej portfel mocno odchudzi
- Od: 5 mar 2007, 18:18
- Posty: 104
- Skąd: Poznań
- Auto: 323f 1.5 '96r.
Proponuję, żeby dodatkowo na każdej stacji benzynowej był dystrybutor z olejem silnikowym i napis Special For Mazda.....
tak na serio, trzeba jak najszybciej zlikwidować "ciągnięcie" oleju. Nie chodzi tylko o same straty na kupno oleju.....ale także na taki konsekwencje....
nie mam foto "nalotu"olejowego we wnętrzu dolotu...ale potrzebowałem dużo cierpliwośc, żeby się go pozbyć. Wzrasta przez to spalanie i spada dynamika.....



tak na serio, trzeba jak najszybciej zlikwidować "ciągnięcie" oleju. Nie chodzi tylko o same straty na kupno oleju.....ale także na taki konsekwencje....
nie mam foto "nalotu"olejowego we wnętrzu dolotu...ale potrzebowałem dużo cierpliwośc, żeby się go pozbyć. Wzrasta przez to spalanie i spada dynamika.....
Ostatnio edytowano 29 mar 2015, 21:57 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Zdjęcia na serwer MS
Powód: Zdjęcia na serwer MS
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
Uważam, że lepiej naprawić aparat zapłonowy, bo z tego co wiem aparaty zapłonowe do mazdy mx3 mają wady fabryczne..., które łatwo usunąć. Posurfuj po necie i popatrz po allegro, w całej Polsce naprawiają aparaty do naszych autek.
Log regal no'gal
- Od: 22 lut 2007, 02:16
- Posty: 4
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda mx-3 1,8 V6 24V automat
jestem posiadaczem Madzi mx-3 1.8 V6 24V rok 1992 no i skończył się silnik:–( prosił bym o rady jaką jednostkę mógłbym włożyć żeby osprzęt pasował. mam propozycje lecz nie wiem czy będzie pasował MX6 1993R 2.5 121kW
Dopisano 23 wrz 2012, 16:47:
oto moja propozycja
Dopisano 23 wrz 2012, 16:47:
oto moja propozycja
- Od: 4 mar 2012, 15:57
- Posty: 26
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V
podejdzie
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
czyli sprzęgło i komp też tak? a na co zwrócić szczególną uwagę żeby nie kupić dojechanego silnika?
- Od: 4 mar 2012, 15:57
- Posty: 26
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT->
Mazda MX-3 1.8 V6 24V->
Mazda MX-3 2.5 V6 24V
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości