Problem z wentylatorem chłodnicy
Strona 1 z 1
Witam. Dzisiaj po czyszczeniu przepustnicy z mojej mx3 v6 po złożeniu wszystkiego do kupy zabrałem się za regulowanie TPS-a. Postępowałem wg instrukcji, zmostkowałem gniazda TEN i GND aby wprowadzić komputer w tryb serwisowy, następnie między ślimak przepustnicy a odbojnik włożyłem 0,5 milimetrowy listek szczelinomierza, odpaliłem silnik i zacząłem regulować TPS-a tak aby załączył się wentylator. Wszystko zrobiłem jak należy przy wychyleniu przepustnicy o 0,5 milimetra załącza się wentylator ale w tylko w trybie serwisowym. Po wyjęciu zmostkowanych przewodów z gniazda DIAGNOSIS i przejściu do normalnego trybu po dodaniu gazu wentylator nie załącza się czy to normalne i tak powinno być ? Dodam że wszystkie operacje dokonywane były na rozgrzanym silniku. Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Tak, silnik nie osiągnął temp. żeby załączył się wentylator... mój się załącza w mocno ciepłe dni po niezłym katowaniusheerydrain napisał(a):przejściu do normalnego trybu po dodaniu gazu wentylator nie załącza się czy to normalne i tak powinno być ?
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Uff to całe szczęście bo bałem się że coś się z elektryką popaprało
. Dzięki serdeczne za odpowiedź. Pozdrawiam 
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
sheerydrain napisał(a):Dzięki serdeczne za odpowiedź. Pozdrawiam

Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Dodam jeszcze że wczoraj zrobiłem trasę 100 km i wszystko jest ok z małym ale po jeździe i wbiciu na bieg jałowy obroty utrzymują się na granicy 1000 – 1300 obr/min i dopiero po jakimś czasie spadają do ustawionych przeze mnie 750obr/min. Czyżby coś z krokowcem? czyściłem go benzyną ekstrakcyjną i cały syf z niego wypłynął więc nie wiem co to może być może jakiś błąd komputera choć wątpię. Czekam na wasze porady 
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Mozliwe ze masz wiekszy pobor pradu i wtedy komputer sam podnosi obroty, np. wlacza sie wentylator, klima itp.sheerydrain napisał(a):obroty utrzymują się na granicy 1000 – 1300 obr/min i dopiero po jakimś czasie spadają do ustawionych przeze mnie 750obr/min.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Zauważyłem też problem chyba z alternatorem raz na jakiś czas chyba przestaje działać bo świecą się kontrolki , które zaznaczyłem na zdjęciu i podświetlenie w kabinie lekko przygasa a po jakimś czasie wszystko wraca do normy ( może coś ze szczotkami), któregoś razu właśnie przy takim zdarzeniu zaśmierdziało mi w środku taką jakby wyschniętą kanalizą albo jakimś karbidem ;D czytałem że takie objawy wydaje palące się sprzęgło ale moje sprzęgło jest w 100% sprawne.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c6309.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c6309.html
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Mi te same kontrolki paliły się przy padnietym alternatorze.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Opłaca się to samodzielnie regenerować ?
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
mi sie opłacało, miałem drugisheerydrain napisał(a):Opłaca się to samodzielnie regenerować ?

Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
będzie czas to coś pomodzę ;D
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość