Szarpanie, falujące obroty, brak mocy
Moim zdaniem to może być uszkodzony przepływomierz lub silniczek krokowy. Sprawdź przewody podciśnieniowe czy są całe i czy są na swoim miejscu. A może czujnik położenia przepustnicy.
- Od: 30 maja 2008, 23:55
- Posty: 37
- Skąd: Goniądz
- Auto: była MX3 1992r 1.8V6
Jest dziwna sytuacja gdyż jak ja odpalam w serwisowe to jest wszystko ok. Chciałem sczytać kody jak faluje ale nie da rady.
Przewody podciśnienia według mnie i schematów są na swoim miejscu sprawdzałem kilka razy, czujnik położenia przepustnicy reaguje na zmianę położenia...
Czyżby przepływka... krokowy nie ma trochę innych objawów?
Przewody podciśnienia według mnie i schematów są na swoim miejscu sprawdzałem kilka razy, czujnik położenia przepustnicy reaguje na zmianę położenia...
Czyżby przepływka... krokowy nie ma trochę innych objawów?
- Od: 28 lip 2011, 16:24
- Posty: 6
trzeba szukać w elektronice czegos. Badać odłączać różne kombinacje próbować.
- Od: 30 maja 2008, 23:55
- Posty: 37
- Skąd: Goniądz
- Auto: była MX3 1992r 1.8V6
Kolego daj nalepiej do czyszczenia silniczek krokowy. Głownie to się "zapycha" przy istalacjach gazowych, a zaś on odpowiada za obroty na biegu jałowym. Samemu nie czyśc bo może się okazać, że silniczek się zawiesza. Najlepiej jedź do najbliższego mechanika, gdzie ma pare dobrych przyrządów i niech Ci sprawdzi czy owy silniczek się nie zawiesza. Wg mnie to będzie przyczyna. Możliwe, że jest tylko zabrudzony ;] Przynajmniej to sie wykluczy...
Pozdr0!
Pozdr0!
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
silniczek krokowy...
jaki jest finał tej historii? pytam bo moja madzia troche zaczyna poszarpywać i nie wim co i jak?
- Od: 18 gru 2009, 16:55
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda mx3 1.8 V6 1992r.
świece, kalble WN, kopułka, palec w kopułce, aparat do regeneracji, łapanie lewego powietrza
Sprawdzałeś może błędy?
viewtopic.php?f=117&t=124881
Sprawdzałeś może błędy?
viewtopic.php?f=117&t=124881
wyczyściłem świece, kopułke,palec w kopułce i to nic nie pomogło :/ jutro się wezme za sprawdzenie błędów.
- Od: 18 gru 2009, 16:55
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda mx3 1.8 V6 1992r.
zobacz wieczorkiem jaki ci pod maską świeci...czy czasami nie trzeba wymienić jakiegoś kabla,bo to moze być problem 
Sprzedam silnik K8
chętnych pisać na PW :)
chętnych pisać na PW :)
- Od: 27 wrz 2009, 12:04
- Posty: 13
- Skąd: Tarnowskie Góry
- Auto: mazda mx3 2,5 KL-ZE
Ford mondeo TITANIUM S
Ja bym obstawiał jakis czujnik, najlepiej zrobic tak jak pisza koledzy wyzej z sprawdzeniem kompa, ale bedziesz mial problem raczej z odczytaniem sygnalow, najlepiej to kupic za 50zł kabel z oprogramowaniem i do tego przejsciówke OBDII/OBD, i zalatwic laptopa, kasa i tak ci sie zwroci bo duzo osob by chcialo podlaczenia za pol lub 1/3 ceny niz u mechanika. Warto tym sie zainteresowac poniewaz masz pewnosc ze wymieniasz to co trzeba i oszczedzasz na wymianie w ciemno.
Twoim problemem jest kod bledu 09 Czujnik temp. silnika
jednym z bardziej znanych uszkodzeń jest przerwa w obwodzie ( np. przerwanie kabelka), kiedy komp nie widzi czujnika. komp wtedy automatycznie podkłada sobie mapę taką jak dla ciepłego silnika niezaleznie od jego aktualnej temperatury. podczas jazdy nie bedzie to dokuczało, ale zimnego silnika raczej juz nie odpalimy a napewo bedzie ciezko. poprostu nie bedzie wtedy ssania, bo komp widzi ciepły silnik.

Twoim problemem jest kod bledu 09 Czujnik temp. silnika
jednym z bardziej znanych uszkodzeń jest przerwa w obwodzie ( np. przerwanie kabelka), kiedy komp nie widzi czujnika. komp wtedy automatycznie podkłada sobie mapę taką jak dla ciepłego silnika niezaleznie od jego aktualnej temperatury. podczas jazdy nie bedzie to dokuczało, ale zimnego silnika raczej juz nie odpalimy a napewo bedzie ciezko. poprostu nie bedzie wtedy ssania, bo komp widzi ciepły silnik.

- Od: 19 cze 2011, 15:12
- Posty: 155
- Skąd: Polska
jedyne co mam z tego co napisałeś to mam laptopa
masz moze jakiegos linka zeby pokazac ową przejsciówke i kabel z progamem??
- Od: 18 gru 2009, 16:55
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda mx3 1.8 V6 1992r.
No pewnie ze mam
najlepszy ten
on jest na OBDII do nowych fur ty masz BBDI wiec potrzeba adaptera
najlepszy ten
on jest na OBDII do nowych fur ty masz BBDI wiec potrzeba adaptera
Ostatnio edytowano 28 mar 2015, 17:43 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Błędne linki allegro
Powód: Błędne linki allegro
- Od: 19 cze 2011, 15:12
- Posty: 155
- Skąd: Polska
ile kosztuje sprawdzenie błędów u mechaniora?
- Od: 18 gru 2009, 16:55
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda mx3 1.8 V6 1992r.
pewnie z 100zl jednorazowo, chociaz jak chcesz, ja tez musze to zakupic takie cos bo sie przyda i mozna na tym zarobic sprawdzajac innym za 1/3 ceny
albo za pomoca diody sprawdzisz kody
albo za pomoca diody sprawdzisz kody
- Od: 19 cze 2011, 15:12
- Posty: 155
- Skąd: Polska
chyba sie skusze a z diodą to zabawy troche jest... moze sie przydac cos takiego
a moze ktos ma z Wawy i chce pomóc koledze z forum?
- Od: 18 gru 2009, 16:55
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda mx3 1.8 V6 1992r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości