

www.mazdaspeed.pl
hahahks napisał(a):w V-kach jak sie wymienia to komplet... 1200 nie twoje![]()
wymiana paska bez pompy i napinaczy do fuszerka
Tyle u Ciebie kosztuje wymiana rozrządu z częściami ? Kumpel wymieniał rozrząd w V-teku za części SKF (pompa i rolki) + pasek rozrządu GATE dał około 500 zł. Robocizna wymiany kosztowała 300 zł
qazxsw1 napisał(a):Tyle u Ciebie kosztuje wymiana rozrządu z częściami ? Kumpel wymieniał rozrząd w V-teku za części SKF (pompa i rolki) + pasek rozrządu GATES dał około 500 zł. Robocizna wymiany kosztowała 300 zł
Twój kolega wymienił i to na jakiś szit, i to pewnie bez napinacza hydraulicznego... także powodzenia jak mu niedługo przeskoczy rozrząd. Na takich rzeczach się nie oszczędza według mnie. hahahks dobrze mówi – 1200 zł to i tak nie dużo.
Ja kupiłem w carspeedzie (przy okazji polecam) taki zestawik, za prawie 700 zł:
– pasek japoński SUN na 100.000km (Mitsuboshi są na 60.000km i takie wsadzają na allegro J )
– hydronapinacz oryginał OE MAZDA w pudełku mazdy świeży – z czerwcowej dostawy MMLE, a nie sprzed kilku lat
– rolka prowadząca oryginał OEM MAZDA – NTN (te rolki mazda pakuje w swoje pudełka jako oryginał)
– rolka prowadząca oryginał OEM MAZDA – NSK (te rolki mazda pakuje w swoje pudełka jako oryginał)
– rolka napinająca GMB
Robocizna zależy jak się uda, ale myślę że z 500 zł trzeba dać, może trochę mniej. Przy okazji wymieniłem paski klinowe – również radzę to zrobić, bo guma nie jest wieczna, a moje wyglądały już kiepsko.
Mati Mx3 napisał(a):czy moge wymienic sam pasek rozrzadu czy lepiej wszystko na raz? nie mam za duzo pieniedzy bo sie spukalem do konca wiec czy sama wymiana paska nie zaburzy pracy silnika czy czegos innego?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość