Gaśnie na ostrych zaktętach i krzyżówkach (Mx-3 1.8 v6 97')

Postprzez Bacon » 12 sty 2011, 21:19

Witam. Od pewnego czasu podczas pokonywania zakrętów bądź skrzyżowań moja Madzia mi się strasznie dławiła, to znaczy gaz wciśnięty a obroty w ogóle nie rosną tak przez 2-3 sek. a potem dopiero jakby dopływało paliwo i jedzie normalnie. No to wymieniłem filtr paliwa. Pomogło ale tylko na tydzień :( Dzisiaj chciałem wyjechać do koleżanki, pokonuje pierwsza krzyżówkę a ona gaśnie <wow> Zrobiła mi to jeszcze 4 razy zanim do domu dojechałem. Na prostej drodze nic się takiego nie dzieję. Co radzicie ?? Czy to może być pompa paliwa ?? Proszę o szybką odpowiedź bo tak jeździć nie można.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 12 sty 2011, 21:45 przez Bacon, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 15:32
Posty: 171
Skąd: Czersk/Pruszcz Gdański/Gdańsk
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24V '97
Black Edition :)

Postprzez Ania_TM » 12 sty 2011, 21:36

Proszę o szybką zmianę tematu- nie jest w języku polskim, primo.
Rozumiem jednak,że zależy ci na czasie ;)

Możesz dopisać się tu:
viewtopic.php?f=117&t=110856&hilit=ga%C5%9Bnie

viewtopic.php?f=117&t=92715&hilit=ga%C5%9Bnie


Możliwe, że to pompka ;)
Ania_TM
 

Postprzez Bacon » 12 sty 2011, 21:43

Sorry nie widziałem błędu w temacie... Już poprawiony :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 15:32
Posty: 171
Skąd: Czersk/Pruszcz Gdański/Gdańsk
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24V '97
Black Edition :)

Postprzez maris801801 » 13 sty 2011, 12:05

Mi to wygląda na zabrudzoną przepustnice, która się zawiesza, albo pod wplywem brudu wolno reaguje. Najlepiej wyczysc przepustnice najpierw :)
Jesli chcialbys sprawdzic pompe paliwa podlacz w gniezdzie diagnostic styki F/P i GND. Przekrec kluczyk w pozycji ACC i powinienies uslyszec pompe. Jesli bedzie nierowno chodzic to mozliwe ze pompa brudna czy zepsuta ;]

A sprobuj jeszcxze jedno, zeby wykluczyc linke gazu. Zapal auto i otworz maske i pobaw sie przez chwile slimaczkiem ktory otwiera przepustnice (nawinieta jest na nia linka gazu) jesli auto bd dalej sie dlawilo to spr to rzeczy ktore opisalem powyzej. Jesli nie tzn ze linka do wymiany hh.

Pozdr0
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez HKSze » 14 sty 2011, 16:34

ja bym obstawial sitko przy pompie paliwa :P mialem podobnie 1/4 1/2 baku wchodze w zakret a tu pry pry pryyy. pare szarpniec i spowrotem normalna jazda

moja rada taka wyciagnij pompe z baku przeczys albo wymien sitko (pasuje takie np. z bateri lazienkowej) a przy okazji wyczysc bak z tego chlamu i bedzie <spoko>
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez Ania_TM » 15 sty 2011, 13:24

Bacon, daj znać co uradziłeś ;) pozdro
Ania_TM
 

Postprzez Bacon » 15 sty 2011, 20:11

Na razie przestuj bo nie mogłem się dobrać do pompy bo 2 z 5 śrub mają zjechane "krzyże"(no tam gdzie śrubokręt wchodzi :D ) i nie wiem co z tym zrobić bo wiadomo że boshem tego nie zrobię :D Jakieś pomysły ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 15:32
Posty: 171
Skąd: Czersk/Pruszcz Gdański/Gdańsk
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24V '97
Black Edition :)

Postprzez Leszek » 18 sty 2011, 17:18

Bacon napisał(a):Jakieś pomysły ??

Ciężko coś doradzić. Mi się zawsze udawało kombinerkami lub kluczem francuskim. Ale kupa potu i odciski na dłoniach. :P
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323