Silniczek krokowy | Dziwny problem.
Strona 1 z 1
Witam. Wczoraj przemyłem przepustnicę z silniczkiem krokowym. Założyłem, ustawiłem TPS i zapłon, obroty elegancko trzymały na 700-750, bez falowania, wkręcał też się fajnie ale zauważyłem, po postoju, że ssania nie ma i przypomniało mi się, że tego czujnika w krokowcu co dwa kabelki wychodzą nie podpiąłem. Po podpięciu ssanie wróciło i po odpaleniu wynosi 1650obr ale zwykłe obroty skoczyły do 1000-1050. Ale co dziwniejsze spadają do ok 750 po wciśnięciu sprzęgła i po przygazowaniu na luzie nie zatrzymują się na 1000 tylko spadają i wracają do 1000, wcześniej też tak miałem ale nie wiedziałem co to powodowało. Czy ten czujnik to czujnik temperatury czy czegoś innego i co on ma wspólnego ze sprzęgłem? Gdybym go odłączył to bezpieczne by to było dla silnika?
- Od: 17 mar 2009, 23:29
- Posty: 23
- Auto: mx-3 1.8 V6 24v
mam podobny problem. obroty 1100 trzymają sie równo, nic nie faluje, ale jak dostaje obciążenia elektrycznego np. hamulec+ogrzewanie tylnej szyby to obroty spadają do około 400-500 i na tym poziomie zostają nim nie dodam ponownie gazu. niby nic, ale trace serwo, abs i trakcje, hamulce tyle co siły w nodze. co jest odpowiedzialne za podbijanie obrotów podczas wiekszego obciążenia silnika?? krokowy działa, ale może jakiś czujnik nim nie steruje? :/ jakby ktoś miał podobny problem i sobie poradził, lub ktoś wie jak to naprawić to poprosiłbym o pomoc. Dzięki.
- Od: 6 mar 2009, 18:51
- Posty: 9
- Skąd: Gorzów Wlkp
- Auto: mx-3 1.6 92r, mx-3 1.8 V6 97r
Z falującymi obrotami i spadającymi u mnie czasem do nawet 300 walcze od roku, ale od dłuższego czasu jest znaczna poprawa.
Na początek proponuje wymienić wszystkie rurki od podciśnienia przy silniku. Nie jest to drogi koszt u mnie w sklepie 4pln/mb. Ile dokładnie potrzeba to nie wiem. 2,5 m starczyło na ok. połowę w 1.6 DOHC. I czeka mnie niedługo dalsza wymiana. Myślę że 5-6 m trzeba kupić nie wiem ile jest wężyków w V-ce.
Dobrze by było przeczyścić zaworki powietrzne (rozdzielacze) i sprawdzić szczelność dolotu powietrza.Ostatnio też zauważyłem znaczną poprawę po naciągnięciu odpowiednim pasków klinowych.
Te czynności u mnie przyniosły całkiem dobry skutek w porównaniu do stanu wyjściowego.
Na początek proponuje wymienić wszystkie rurki od podciśnienia przy silniku. Nie jest to drogi koszt u mnie w sklepie 4pln/mb. Ile dokładnie potrzeba to nie wiem. 2,5 m starczyło na ok. połowę w 1.6 DOHC. I czeka mnie niedługo dalsza wymiana. Myślę że 5-6 m trzeba kupić nie wiem ile jest wężyków w V-ce.
Dobrze by było przeczyścić zaworki powietrzne (rozdzielacze) i sprawdzić szczelność dolotu powietrza.Ostatnio też zauważyłem znaczną poprawę po naciągnięciu odpowiednim pasków klinowych.
Te czynności u mnie przyniosły całkiem dobry skutek w porównaniu do stanu wyjściowego.
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
- Od: 28 wrz 2009, 13:00
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3
Posiadam Mazde mx3 pojemność1.6 dohc 1996rok. Nie wiecie może jaki Do tego typu silnika pasuje silniczek krokowy??
-
dariuss
Hehe no pewnie z 1.6 ;d
Nie rozumie w ogole pytania. Kupujesz silniczek pod Twoje auto ;p
http://aukcjewp.wp.pl/item1077939753_mazda_mx3_1_6_16v_silniczek_krokowy_skce_wwa.html
Nie rozumie w ogole pytania. Kupujesz silniczek pod Twoje auto ;p
http://aukcjewp.wp.pl/item1077939753_mazda_mx3_1_6_16v_silniczek_krokowy_skce_wwa.html
- Od: 22 lis 2009, 23:29
- Posty: 14
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda MX3, 1.8 v6, 24v, 140km
nie wiem czy slyszales o tym ze np.dana czesc samochodu tej samej marki jest uzywana w kilku modelach,jak mam problem z kupnem do konkretnego modelu to szukam od innego bo moze pasowac ale nie musi.a tak na marginesie napisales ze "nie rozumie pytania".zrozumialbys jak bys napisal "ROZUMIEM" pozdrawiam.
-
dariuss
Jak nie umiesz to jedz najpierw do serwisu!Po za tym takich krokowców jest multum. Wystarczy podzwonić po kolesiach co sprzedają części z mx-3. Napisanie "nie rozumie", poprawnie "NIE ROZUMIEM" nie załatwiło kwestii mojego zrozumienia...
A skoro polskiego się uchwyciłeś to co to za logika zdania, które po przeczytaniu wywołało śmiech
"Nie wiecie może jaki Do tego typu silnika pasuje silniczek krokowy??"
Mamy Ci go namalować?, albo opisać żeby szło w sklepie powiedzieć?...
Mogłeś konkretniej sprecyzować pytanie, to może więcej ludzi by się przyłączyło. Można było spytać. Z JAKIEGO INNEGO MODELU AUTA PASUJE SILNICZEK KROKOWY DO MOJEGO TYPU SILNIKA.! heh
POZDR0
A skoro polskiego się uchwyciłeś to co to za logika zdania, które po przeczytaniu wywołało śmiech
"Nie wiecie może jaki Do tego typu silnika pasuje silniczek krokowy??"
Mamy Ci go namalować?, albo opisać żeby szło w sklepie powiedzieć?...

POZDR0
- Od: 22 lis 2009, 23:29
- Posty: 14
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda MX3, 1.8 v6, 24v, 140km
pierwsze pytanie o krokowy nie pisalem ja tylko ktos pisal za mnie,ale to nie wazne.czekam na konkretna rade a nie na wymiane zdan o niczym.rady typu jedz do serwisu to dobre dla zarobasow.cze
-
dariuss
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość