Silniczek krokowy | Dziwny problem.

Postprzez volt@ge » 27 maja 2009, 19:10

Witam. Wczoraj przemyłem przepustnicę z silniczkiem krokowym. Założyłem, ustawiłem TPS i zapłon, obroty elegancko trzymały na 700-750, bez falowania, wkręcał też się fajnie ale zauważyłem, po postoju, że ssania nie ma i przypomniało mi się, że tego czujnika w krokowcu co dwa kabelki wychodzą nie podpiąłem. Po podpięciu ssanie wróciło i po odpaleniu wynosi 1650obr ale zwykłe obroty skoczyły do 1000-1050. Ale co dziwniejsze spadają do ok 750 po wciśnięciu sprzęgła i po przygazowaniu na luzie nie zatrzymują się na 1000 tylko spadają i wracają do 1000, wcześniej też tak miałem ale nie wiedziałem co to powodowało. Czy ten czujnik to czujnik temperatury czy czegoś innego i co on ma wspólnego ze sprzęgłem? Gdybym go odłączył to bezpieczne by to było dla silnika?
Początkujący
 
Od: 17 mar 2009, 23:29
Posty: 23
Auto: mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez czarny-29 » 6 cze 2009, 22:15

mam podobny problem. obroty 1100 trzymają sie równo, nic nie faluje, ale jak dostaje obciążenia elektrycznego np. hamulec+ogrzewanie tylnej szyby to obroty spadają do około 400-500 i na tym poziomie zostają nim nie dodam ponownie gazu. niby nic, ale trace serwo, abs i trakcje, hamulce tyle co siły w nodze. co jest odpowiedzialne za podbijanie obrotów podczas wiekszego obciążenia silnika?? krokowy działa, ale może jakiś czujnik nim nie steruje? :/ jakby ktoś miał podobny problem i sobie poradził, lub ktoś wie jak to naprawić to poprosiłbym o pomoc. Dzięki.
Początkujący
 
Od: 6 mar 2009, 18:51
Posty: 9
Skąd: Gorzów Wlkp
Auto: mx-3 1.6 92r, mx-3 1.8 V6 97r

Postprzez swirek_-99 » 13 cze 2010, 19:33

z tego co wiem to mazdy maja na ssaniu 1700 obr. tak okolo przynajmniej moja tak
swirek_-99
 

Postprzez Makiaweli » 17 cze 2010, 14:25

Z falującymi obrotami i spadającymi u mnie czasem do nawet 300 walcze od roku, ale od dłuższego czasu jest znaczna poprawa.
Na początek proponuje wymienić wszystkie rurki od podciśnienia przy silniku. Nie jest to drogi koszt u mnie w sklepie 4pln/mb. Ile dokładnie potrzeba to nie wiem. 2,5 m starczyło na ok. połowę w 1.6 DOHC. I czeka mnie niedługo dalsza wymiana. Myślę że 5-6 m trzeba kupić nie wiem ile jest wężyków w V-ce.
Dobrze by było przeczyścić zaworki powietrzne (rozdzielacze) i sprawdzić szczelność dolotu powietrza.Ostatnio też zauważyłem znaczną poprawę po naciągnięciu odpowiednim pasków klinowych.
Te czynności u mnie przyniosły całkiem dobry skutek w porównaniu do stanu wyjściowego.
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 13:00
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: MX-3

Postprzez dariuss » 24 cze 2010, 12:46

Posiadam Mazde mx3 pojemność1.6 dohc 1996rok. Nie wiecie może jaki Do tego typu silnika pasuje silniczek krokowy??
dariuss
 

Postprzez maris801 » 24 cze 2010, 18:42

Hehe no pewnie z 1.6 ;d
Nie rozumie w ogole pytania. Kupujesz silniczek pod Twoje auto ;p

http://aukcjewp.wp.pl/item1077939753_mazda_mx3_1_6_16v_silniczek_krokowy_skce_wwa.html
Początkujący
 
Od: 22 lis 2009, 23:29
Posty: 14
Skąd: Bytom
Auto: Mazda MX3, 1.8 v6, 24v, 140km

Postprzez dariuss » 25 cze 2010, 09:01

nie wiem czy slyszales o tym ze np.dana czesc samochodu tej samej marki jest uzywana w kilku modelach,jak mam problem z kupnem do konkretnego modelu to szukam od innego bo moze pasowac ale nie musi.a tak na marginesie napisales ze "nie rozumie pytania".zrozumialbys jak bys napisal "ROZUMIEM" pozdrawiam.
dariuss
 

Postprzez maris801 » 25 cze 2010, 18:40

Jak nie umiesz to jedz najpierw do serwisu!Po za tym takich krokowców jest multum. Wystarczy podzwonić po kolesiach co sprzedają części z mx-3. Napisanie "nie rozumie", poprawnie "NIE ROZUMIEM" nie załatwiło kwestii mojego zrozumienia...
A skoro polskiego się uchwyciłeś to co to za logika zdania, które po przeczytaniu wywołało śmiech :|
"Nie wiecie może jaki Do tego typu silnika pasuje silniczek krokowy??"
Mamy Ci go namalować?, albo opisać żeby szło w sklepie powiedzieć?... <lol> Mogłeś konkretniej sprecyzować pytanie, to może więcej ludzi by się przyłączyło. Można było spytać. Z JAKIEGO INNEGO MODELU AUTA PASUJE SILNICZEK KROKOWY DO MOJEGO TYPU SILNIKA.! heh
POZDR0
Początkujący
 
Od: 22 lis 2009, 23:29
Posty: 14
Skąd: Bytom
Auto: Mazda MX3, 1.8 v6, 24v, 140km

Postprzez dariuss » 25 cze 2010, 20:17

pierwsze pytanie o krokowy nie pisalem ja tylko ktos pisal za mnie,ale to nie wazne.czekam na konkretna rade a nie na wymiane zdan o niczym.rady typu jedz do serwisu to dobre dla zarobasow.cze
dariuss
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323