Spada z obrotów przy hamowaniu

Postprzez madziuniaaa1994 » 5 kwi 2010, 20:28

Cześć. Mam problemik. Gdy wrzucę na luz i nacisne mocniej hamulec autko potrafi zgasnac. Mam silnik 1.8 v6 i na biegu jalowym okolo 670-700 obrotow. Czy jest to wina silniczka krokowego?, brudnej przsepustnicy? Czy moze podkrecic mu obroty i problem zniknie? Kiedys mialam maluszka i tam wina bylo mkowadelko. Ale czy jest takie cos w mx3?;p
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2010, 16:53
Posty: 44
Skąd: bytom
Auto: Mazda mx3 1.8 v6 1994r

Postprzez misiura » 5 kwi 2010, 21:00

ciśnienie do czyszczenia (przewody), lub zbyt bogata mieszanka ,silnik krokowy mógłby też wchodzić w rachube, przepustnica odpada bo w ogóle by nie jechał tylko ciagle gasł. Podkrecenie obrotów nie usunie problemu.
P O Z D R A W I A M
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 18:00
Posty: 107
Skąd: Wlkp / Poznań okolice
Auto: 2x MX3 1.6 16V 98r. Było sobie życie;)
VW Passat B6 2.0 TDI CR 4MOTION DSG
VW Golf 4 1.9 TDI 150KM

Postprzez rook » 5 kwi 2010, 21:38

A masz LPG czy to na benzynie się dzieje? Misiura w V6 jest silniczek krokowy, gdzie on się znajduje?
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 11:00
Posty: 141
Skąd: Uniejów

Postprzez madziuniaaa1994 » 5 kwi 2010, 21:57

Jest ona wpieta w przepustnice (okolo godz 2). Idzie do niego taka wiazka kabli. Owalna czarna rzecz :) A dzieje sie to przy tym i tym. Chodz na benie rzadziej :)
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2010, 16:53
Posty: 44
Skąd: bytom
Auto: Mazda mx3 1.8 v6 1994r

Postprzez misiura » 5 kwi 2010, 22:11

rook napisał(a):A masz LPG czy to na benzynie się dzieje? Misiura w V6 jest silniczek krokowy, gdzie on się znajduje?



Tu masz kolego ładne zdjecie krokowca wraz z przepustnicą:
http://allegro.pl/item982369548_przepus ... 6v_6v.html
P O Z D R A W I A M
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 18:00
Posty: 107
Skąd: Wlkp / Poznań okolice
Auto: 2x MX3 1.6 16V 98r. Było sobie życie;)
VW Passat B6 2.0 TDI CR 4MOTION DSG
VW Golf 4 1.9 TDI 150KM

Postprzez rook » 5 kwi 2010, 22:38

No to u mnie jest tak samo. Ta wtyczka co widać bliżej dołu zdjęcia to TPS a ta druga dwupinowa rzeczywiście jest od powietrza ale to nie silniczek krokowy tylko elektrozawór. Prawdę mówiąc nie wiem co jest przyczyną przygasania silnika przy hamowaniu. U mnie jest ok, ale u brata w 323 przygasa ale tylko na gazie i gwałtownym hamowaniu.
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 11:00
Posty: 141
Skąd: Uniejów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323