Falowanie wolnych obrotów mazda mx3 V6
Strona 1 z 1
Witam, mam problem z falowaniem wolnych obrotów w mojej maździe mx 3 1.8V6 i nie wiem jak to usunąć. Dodam, ze dzieje się tak i na benzynie i na gazie, auto często potrafi zgasnąć na biegu jałowym. Może to zanieczyszczony silniczek krokowy?? Jeśli tak to gdzie on się znajduje?? A może macie inne propozycje?? Pozdrawiam.
- Od: 1 sty 2010, 14:18
- Posty: 11
bierze Ci olej ? a raczej na pewno bierze
jeśli tak to wykręć i przeczyść świece bo pewnie już nie wyglądają za ciekawie .Jak coś to dopiero na drugi plan brałbym kroczek
Chodzenie do kościoła świadczy o Tobie , że jesteś katolikiem ? To tak jakby spanie w garażu robiło z Ciebie mechanika...
Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Wolność ma zapach benzyny
Na gaz to powinny być kuchenki i zapalniczki a nie samochody :/

Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Wolność ma zapach benzyny
Na gaz to powinny być kuchenki i zapalniczki a nie samochody :/

- Od: 20 maja 2009, 04:58
- Posty: 27
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: mx-3 V6
Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca
W kategori "silniki" możesz taki temat załozyć kolego, tylko uważaj bo za podobny temat na dzień dobry mój powądrował do kosza kompletnie bez podstawnie
ale trudno
dowiedziałem się w inny sposób pisz na pw do ludzi którzy się na tym znają lub udzielają porad w podobnych tematach. Powodzenia

P O Z D R A W I A M
- Od: 2 mar 2010, 18:00
- Posty: 107
- Skąd: Wlkp / Poznań okolice
- Auto: 2x MX3 1.6 16V 98r. Było sobie życie;)
VW Passat B6 2.0 TDI CR 4MOTION DSG
VW Golf 4 1.9 TDI 150KM
U mnie zaczęło się od falowania wolnych obrotów, potem Mazda zaczęła gasnąć... Okazało się, że do wymiany był aparat zapłonowy... Ale podejrzewano też czujnik położenia przepustnicy...
-
Lottie
Witam:)
u mnie jest również problem z falowaniem ale tylko na benzynie. Na LPG normalnie chodzi. Ja wymieniałem aparat zapłonowy i tak samo robił przed jak i po wymianie. Byłem na komputerze z tym to Krokowy dobry, sonda dobra był maly problem z dopływem powietrza i z egr. Problemy z powietrzem błedy zostały wykasowane i na chwile był spokój po 3 dniach z powrotem wróciło do falowanie. Teraz pojade jeszcze raz na kompa i jeżeli wywali błąd egr to go zaślepie. zobaczymy moze to pomoże.
u mnie jest również problem z falowaniem ale tylko na benzynie. Na LPG normalnie chodzi. Ja wymieniałem aparat zapłonowy i tak samo robił przed jak i po wymianie. Byłem na komputerze z tym to Krokowy dobry, sonda dobra był maly problem z dopływem powietrza i z egr. Problemy z powietrzem błedy zostały wykasowane i na chwile był spokój po 3 dniach z powrotem wróciło do falowanie. Teraz pojade jeszcze raz na kompa i jeżeli wywali błąd egr to go zaślepie. zobaczymy moze to pomoże.
Bo widzi Pan Panie władzo....ja po prostu lubię zapi*****ać
- Od: 21 sie 2009, 00:13
- Posty: 20
- Skąd: Wejherowo
- Auto: Mx-3 1.8 v6
Silniczek krokowy to jest to małe czarne pudełko pod przepustnicą. Żeby go wyczyściuc trzeba odkręcic przepustnicę (4 śruby), Podem od przepustnicy odkręcasz krokowca i go myjesz. Ja użyłem do tego celu płynu do mycia silników bo akurat taki miałem pod ręką. I faktycznie pomogło bo po tym zabiegu obroty przestały falować. Sprawdź jeszcze szczelność dolotu. Może masz gdzieś pęknięcia w tej gumowej rurze łączącej przepustnice z filtrem powietrza. Dokładnie obadaj odcinek przepustnica – przepływomierz powietrza bo on jest najważniejszy.
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Witam!
Miałem podobny problem z obrotami.
Polecam sprawdzić gumę łączącą obudowe filtra powietrza z przepustnicą. U mnie było w niej kilka dziurek i madzia łapała "lewe" powietrze. Wymieniłem i wszystko śmiga jak trzeba
Miałem podobny problem z obrotami.
Polecam sprawdzić gumę łączącą obudowe filtra powietrza z przepustnicą. U mnie było w niej kilka dziurek i madzia łapała "lewe" powietrze. Wymieniłem i wszystko śmiga jak trzeba
- Od: 10 sie 2009, 09:04
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-3 1.8 V6 K8 94'
Witam wszystkich .
W mojej Maździe miałem podobny problem.Okazało się że sprawcą problemu był przepływomierz.
Kiedy jechałem gaz strzelił w kolektor i popsuł przepływomierz . Samochód odpalał, ale na jałowym biegu dziwnie pracował (obroty falowały) zdarzało się, że gasł jednak gdy jechałem lub dawałem gazu problem ustawał.Wydaje się ,że mazda 323f i twoja to podobne konstrukcje wiec niezawadzi sprawdzić
Pozdrawiam
W mojej Maździe miałem podobny problem.Okazało się że sprawcą problemu był przepływomierz.
Kiedy jechałem gaz strzelił w kolektor i popsuł przepływomierz . Samochód odpalał, ale na jałowym biegu dziwnie pracował (obroty falowały) zdarzało się, że gasł jednak gdy jechałem lub dawałem gazu problem ustawał.Wydaje się ,że mazda 323f i twoja to podobne konstrukcje wiec niezawadzi sprawdzić
- Od: 7 maja 2010, 11:10
- Posty: 7
- Skąd: Podlaskie, Białystok
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V(Mój ulubiony)
Mercedes 190 2.0 E (Dobry,ale wole Madzie)
Audi 80 1.9 TD combi(Pojemny)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości