zmniejszenie obrotów

Postprzez maris801801 » 29 gru 2009, 21:06

Siemka!
Jak zmniejszyc obroty w mazdzi?;)
Mam 20tys na jalowym heh
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez marktds » 29 gru 2009, 21:18

masz 2 tys, na początek sprawdz dolot, a pozniej tryb serwisowy i zmniejszasz śrubą na kolektorze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez adidom » 29 gru 2009, 21:23

Mam 20tys na jalowym heh


<wow> <wow> <wow>
Masz silnik z formuły 1 hahaha

Nie 20tys tylko 2 tyś.

Obroty ustawia się w trybie serwisowym.
1. Wyłącz zapłon,
2. W gnieździe diagnostycznym DIAGNOSTIC zewrzeć (zmostkować) styki GND i TEN,
3. Teraz uruchom silnik,
4. Na przepustnicy masz taka śrubę regulacyjną ( jest ona na krzyżaka na górze przepustnicy),
5. Delikatnie ją wkręcaj albo wykręcaj (w zależności czy chcesz podnieść czy zmniejszyć obroty), tak co 3/4 1/2 obrotu sprawdzaj obroty.
Jak już uzyskasz pożądane obroty to wyłącz zapłon i zdejmij mostek z gniazda diagnostycznego. Prawidłowe obroty na rozgrzanym silniku powinny wynosić +-750 obr/min
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1275 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez fazzi » 29 gru 2009, 21:38

Tak jak napisał adidom z jednym ale:
Najpierw rozgrzej silnik!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2005, 14:16
Posty: 519
Skąd: Milanówek
Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|

Postprzez maris801801 » 29 gru 2009, 22:39

Jak jezdze autem nawet 1h to mam 2tys ;)

hie no z tymi 20 sie pomylilem sorka ;d;d hehe

Te 2 wtyki GND i TEN znajduja sie po prawej stronie w tych puszkach czy tam pod podszybiu? Tam jest taka kosteczka do wtykow i pisze diagnostic?
I czy mozliwe jest to, ze przez to zalewam silnik przy wylaczaniu auta? bo pozniej ciezko zapala?
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez huher » 2 sty 2010, 23:41

Ja też miałęm wysokie obroty i to była wina silniczka krokowego, ale jak masz cały czas 2 tyś to raczej wystarczy wyregulowac bo ja u siebie tez troszke zmiejszałem. A co do zalewania silnika to nie sądze bo mi nic takiego sie nie działo.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323