Szarpanie, falujące obroty, brak mocy
awruk napisał(a):Jak na moje oko to na 99% z tego co piszesz to masz padniete kable wysokiego napiecia.... mi jak strzelily mialem identyczna reakcje.... wiec jak na wolnych obrotach auto chodzi nie rowno i reszta objaw taka jak piszesz to kable... popatrz jak jest ciemno pod maske najlepiej jak auto na polu stoi czy nie skacza iskry po kablach albo sprobuj okleic izolacja fajki kotre nachodza na swiece ale to jest sposob na 200-300 km:D a na duzej wilgoci i tak raczej srednio dziala....
Wymieniłem kable na NGK i niestety żadnej poprawy. Nadal rwie strasznie przy gwałtownym dodawaniu gazu! Jakieś pomysły co dalej?
- Od: 14 lut 2009, 20:56
- Posty: 9
- Skąd: Swarzędz
- Auto: Mazda MX-3 1,8 V6, K8 PB 1997
gasł na zakretach i znalazłem przyczyne ,trzeba wyczyścic zbiornik z paliwem bo gdzie jest ten smok w tej rynnience to jak ja odkręciłem to na dnie było dużo paprochów wyczyściłem zbiornik ten smok z pompki wypłukałem i jak ręką odioł , życze powodzenia innym.
MAZDA 323 1,3 V6 1992
- Od: 25 lut 2009, 13:02
- Posty: 10
- Skąd: żarów
pkniat napisał(a):Wymieniłem kable na NGK i niestety żadnej poprawy. Nadal rwie strasznie przy gwałtownym dodawaniu gazu! Jakieś pomysły co dalej?
Zobacz czy przypadkiem nie masz nieszczelności w układzie dolotowym?
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A może pomógłby Ci ten temat w rozwiązaniu Twojego problemu?
Nie przyglądałem się (jeszcze) dokładnie układowi wtryskowemu ale ... nie ma tam przypadkiem podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa na wtryskiwacze?
Jeśli jest coś takiego to ciekawe na ile jest sprawny i na ile są szczelne rurki podciśnieniowe.
Podejrzewam, że zapłon masz ustawiony w "normie"?
Czy robiłeś "diagnostykę"? Czy kody błędów coś wykazały
Nie przyglądałem się (jeszcze) dokładnie układowi wtryskowemu ale ... nie ma tam przypadkiem podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa na wtryskiwacze?
Jeśli jest coś takiego to ciekawe na ile jest sprawny i na ile są szczelne rurki podciśnieniowe.
Podejrzewam, że zapłon masz ustawiony w "normie"?
Czy robiłeś "diagnostykę"? Czy kody błędów coś wykazały
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jesli o mnie chodzi, sprawdziłem wtryskiwacze, wydaja się ok! Zanosi się na to, że to jednak aparat zapłonowy jest do wymiany tudzież regeneracji! Nie wiecie gdzie można kupić używany?
Mój model aparatu to: Mitsubishi, K834, T0T57171
A może ma ktoś taki i użyczyłby swój do sprawdzenia?
Mój model aparatu to: Mitsubishi, K834, T0T57171
A może ma ktoś taki i użyczyłby swój do sprawdzenia?
- Od: 14 lut 2009, 20:56
- Posty: 9
- Skąd: Swarzędz
- Auto: Mazda MX-3 1,8 V6, K8 PB 1997
ja tez mialem taki sam problem jak pkniat i stalo sie to zima, pojechalem do mechanika, powiedzial zeby wrocic za 3 godziny... wracam auto dziala, obroty sa, kita jest, ok pytam co sie stalo on odpowiada "130 zlotych" pytam ponownie, a on na to plyn chlodniczy trzeba bylo wymienic... co za [tiiit] skasowal mnie 130 za wymiane plynu i nie byly to zadne kable aparaty zaplonowe itp... wiec moze zacznij od sprawdzenia plynu.
103km w efce to lepszy cug od 0-100 niz 143km w a4, ale...
10-11 litrow beny a max 7 ropy to 4f wiecej na 100km
10-11 litrow beny a max 7 ropy to 4f wiecej na 100km
- Od: 27 mar 2009, 16:58
- Posty: 21
- Skąd: zduńska wola / londyn
- Auto: A4 B5 avant afn++
Witam wszytskich. Moj problem polega na tym ze na benzynie kiepsko sie wkreca na obroty (w zakresie niskich obrotów do 2tys) jak depne w pedał to mi sie zadławi tzreba powoli go wkrecac na obroty.Przy obrotach powyzej 2tys wcisne pedał i wkreca sie dobrze , na gazie(sekwencji) wszytsko jest dobrze. Samochod dalem do mechanika wymienil mi pompke paliwa, kopułke, palec , przewody WN, swiece, sonde.Wszytsko bylo sprawdzone mechanik powiedział ze to moze byc przepływomierz?
Rozebralem przepływomierz drucik itp wszytsko na swoim miejscu czy mozna go jakos sprawdzic ?
Moze jakies inne propozycje ? z góry dziekuje
Rozebralem przepływomierz drucik itp wszytsko na swoim miejscu czy mozna go jakos sprawdzic ?
Moze jakies inne propozycje ? z góry dziekuje
- Od: 27 mar 2009, 19:29
- Posty: 32
- Skąd: Włocławek
- Auto: MX-3 1,6 16v 1993r
mozesz miec niedomagania w ukladzie wtryskowym benzyny, mozliwe ze ktorys wtrysk podaje za malo paliw,a jak sprawdzic to nie wiem
pozdrawiam![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Podłączam się do tematu. Też mam podobny problem. Objawia się on następująco:
Ogólnie silnik pali jednak nie tak jak powinien. Gdy jest na obrotach jałowych i gwałtownie wdepnie się pedał gazu to ma problemy i sie przydusza. Po przekroczeniu 2000 obr/min już się nie dusi. Jeżeli powoli naciska się pedał gazu i stopniowo zwiększa obroty to nie ma efektu przyduszenia jednakże wyczuwalne jest szarpanie silnika szczególnie w zakresie 1500-2000 obr/min. Przy utrzymywaniu obrotów na równym poziomie czuć lekkie szarpanie a dodatkowo są lekkie strzały w wydechu. Podczas jazdy przy zwiększonym obciążeniu (jazda pod górę, wyprzedzanie) silnie odczuwa się szarpanie i wibracje. Wszystko to dzieje się gdy jeżdże na PB . Na LPG nie ma takich objawów, silnik pracuje równo, nie szarpie itd. Problem występuje od jakiegoś czasu i pogłębia się.
Poczyniłem już pewne kroki aby wyeleminować problem:
– wymieniłem kable wysokiego napięcia
– świece Denso zgodne z zaleceniami producenta 1000 km przebiegu, wcześniej były NGK i było to samo
– przeprowadziłem test przy pomocy diody LED – brak jakichkolwiek błędów
Zauważyłem też że po zdjęciu klemy z akumulatora (w celu skasowania ewentualnych błędów) jest jescze gorzej z tym przyduszaniem przez chwile, ale może to normalna reakcja zanim komputer skonfiguruje ustawienia.
Proszę o pomoc, bo już kończą mi się pomysły a boję się że któregoś dnia silnik nie zapali i będzie kicha.
Ogólnie silnik pali jednak nie tak jak powinien. Gdy jest na obrotach jałowych i gwałtownie wdepnie się pedał gazu to ma problemy i sie przydusza. Po przekroczeniu 2000 obr/min już się nie dusi. Jeżeli powoli naciska się pedał gazu i stopniowo zwiększa obroty to nie ma efektu przyduszenia jednakże wyczuwalne jest szarpanie silnika szczególnie w zakresie 1500-2000 obr/min. Przy utrzymywaniu obrotów na równym poziomie czuć lekkie szarpanie a dodatkowo są lekkie strzały w wydechu. Podczas jazdy przy zwiększonym obciążeniu (jazda pod górę, wyprzedzanie) silnie odczuwa się szarpanie i wibracje. Wszystko to dzieje się gdy jeżdże na PB . Na LPG nie ma takich objawów, silnik pracuje równo, nie szarpie itd. Problem występuje od jakiegoś czasu i pogłębia się.
Poczyniłem już pewne kroki aby wyeleminować problem:
– wymieniłem kable wysokiego napięcia
– świece Denso zgodne z zaleceniami producenta 1000 km przebiegu, wcześniej były NGK i było to samo
– przeprowadziłem test przy pomocy diody LED – brak jakichkolwiek błędów
Zauważyłem też że po zdjęciu klemy z akumulatora (w celu skasowania ewentualnych błędów) jest jescze gorzej z tym przyduszaniem przez chwile, ale może to normalna reakcja zanim komputer skonfiguruje ustawienia.
Proszę o pomoc, bo już kończą mi się pomysły a boję się że któregoś dnia silnik nie zapali i będzie kicha.
- Od: 30 lis 2008, 11:00
- Posty: 141
- Skąd: Uniejów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość