Wymiana oleju, kłopoty z silnikiem MX-3

Postprzez D1_Piasta » 18 cze 2009, 10:54

Po wymianie oleju w MX-3 v6 (pol syntetyk) przy 180tys zaczely mi stukac (chyba)zawory, czy po wymianie na mineralny problem ucichnie??
Ostatnio edytowano 19 cze 2009, 09:52 przez D1_Piasta, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich aut... Zakręty? Dla szybkich kierowców ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 11:28
Posty: 175
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Mx-3 1,8 v6

Postprzez Globy » 18 cze 2009, 11:30

Teoretycznie tak, bo olej będzie bardziej gęsty, ale nie rób krzywdy silnikowi i zostań na półsyntetyku, jeśli nie kopci i nie zużywa go zbyt wiele. Zrób tylko przed wymianą oleju płukankę, np. czerwoną STP i zmień markę oleju na inny (np. Midland).

PS. Proszę Moderatora o dołączenie do wątku z olejami, dziękuję <usmiech>
Ostatnio edytowano 18 cze 2009, 12:50 przez Globy, łącznie edytowano 1 raz
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez brii » 18 cze 2009, 11:39

D1_Piasta napisał(a):Po wymianie oleju w MX-3 v6 (pol syntetyk) przy 180tys zaczely mi stukac (chyba)zawory, czy po wymianie na mineralny problem ucichnie??

Zostaw półsyntetyk – zmień producenta oleju – mi strasznie stukały popychacze na Mobilu 10W40, po zmianie oleju cisza :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez D1_Piasta » 18 cze 2009, 12:41

No wlasnie wlalismy Mobila 10W40 ;p Oleju nie bierze i nie kopci, silnik jest tez suchy. Zrobie tak jak napisaliscie i dam znac czy stuka dalej. Dziękuje PANOWIE! Pozdrawiam
Proste są dla szybkich aut... Zakręty? Dla szybkich kierowców ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 11:28
Posty: 175
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Mx-3 1,8 v6

Postprzez Riki » 18 cze 2009, 12:44

Globy napisał(a):np. Midland


Szczerze polecam! lepkość 10W-50... doskonale sprawdza się w K-serii.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Don Corleone » 18 cze 2009, 15:01

D1_Piasta nazwij jakbyś mógł temat zgodnie z regulaminem.

Masz 24h.
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Waluś » 19 cze 2009, 22:23

brii napisał(a):mi strasznie stukały popychacze na Mobilu 10W40

nie tylko K-series. Mi tłukły w F2 na mobilu i zmieniłem na LiqyMoli i mam ciszę jak makiem zasiał :P Nawet na Castrolu było ciszej niż na mobilu
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez tadeyro » 20 cze 2009, 17:30

Kupa ludzi poleca też Motula o trochę większej gęstości niż 10w40
Np. 4100 POWER 15W-50.
Na alledrogo baniaczek kupisz już za stówkę z niedużym hakiem.
Ja osobiście mam zalane Mobilem Super S 10w40 i puki co cisza, ale zbliża się powoli data kolejnej wymiany i na pewno zainwestuje w coś lepszego :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2008, 19:31
Posty: 212 (1/0)
Skąd: Kraków
Auto: MX3 K8

Postprzez D1_Piasta » 20 cze 2009, 18:18

Panowie! :D Zalalismy Midlanda i jest suuuuper! :) Dzieki Wam baaardzo! POZDRAWIAM
Proste są dla szybkich aut... Zakręty? Dla szybkich kierowców ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 11:28
Posty: 175
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Mx-3 1,8 v6

Postprzez Sokool » 20 cze 2009, 19:06

tadeyro napisał(a):15W-50

Masakra. Na zimowe warunki tragiczna lepkość, a na lato też za duża jak na K8.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323