Gaśnięcie silnika po odkręceniu korka wlewu oleju
Witam w poniedziałek zakupiłem Mazde MX-3 1,8 V6... 130 000km przebiegu i mam pare pytan... czy podczas gdy silnik jest właczony i chodzi na wolnych obrotach ma prawo zgasnac po wyjeciu bagnetu od oleju lub po odkreceniu korka wlewowego oleju?? PO 2... gdy odkrece korek od wlewu płynu od chłodnicy(ten po lewej stronie gdy patrzy sie na silnik od przodu)(gdy silnik jest ZIMNY) po dodaniu gazu płyn wypływa
tak ma byc?? bo mi wyglada to na uszczelke pod ktoras głowica... szczeze silnik nie zaskakuje duzymi osiagami... ile powinna miec orginalna mazda mx-3 v6 do 100km/h?? ZA WSZELKA I W MIARE SZYBKA POMOC DZIEKUJE... bo niewiem czy nie jechac i nie oddac auta poprzedniemu włascicielowi... 
- Od: 18 maja 2005, 22:02
- Posty: 14
- Skąd: ŁDZ
- Auto: Mazda MX-3 1,8L 24v V6
Czyli z gasnieciem sie uspokoiłem.. ale pozostaje kwestja z tym płynem chłodniczym.. mogł by ktos z was sprawdzic czy u niego tez tak jest??Co do osiagow to jeszcze nie miezyłem... ale kolega ma G-Techa... wiec jak sie wszystko z silnikiem wyjasni to pomierze...
- Od: 18 maja 2005, 22:02
- Posty: 14
- Skąd: ŁDZ
- Auto: Mazda MX-3 1,8L 24v V6
A trzeba było kupic moją madzie to byś nie miał takich problemów 

- Od: 10 wrz 2004, 23:08
- Posty: 78
- Skąd: Tarnów
- Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS
Prosze oto link na forum http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=8414 albo na gratka .pl wpisz mazda mx3 i na trzeciej stronie jest moje ogłoszenie
Pozdrawiam
!
Pozdrawiam

- Od: 10 wrz 2004, 23:08
- Posty: 78
- Skąd: Tarnów
- Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS
Powyciagnieciu bagnety troche spadaja wolne obroty... byłem w serwisie mazdy... i wszystko przejzeli... i powiedzieli ze tak musi byc... powiedzieli tylko ze musze wymienic płyn chłodniczy a wczesniej przepłukac go octem.. co do osiagow to chyba miałem nie podokrecane swiece
... bo wyjołem je oczysciłem... popryskałem specjalnym preparatem... i gdy wszystko poskrecałem to niemogłem poznac tego auta... JEZDZI SUPER!!
.. teraz musze tylko wymienic rozzad... i powinno byc GiTeS 
- Od: 18 maja 2005, 22:02
- Posty: 14
- Skąd: ŁDZ
- Auto: Mazda MX-3 1,8L 24v V6
DZIEKI
... sory ze zadaje tyle pytan ale ciekawy jestem jaka predkosc maksymalna moze osiagnac mx3?? jak najszybciej jechaliscie swoimi Mazdami?? katalogowo jest chyb a 202km/h??... jak kiedys gadałem z kolesiem co miał taka mx 3 V6 to mowi ze swoja jechał 220km/h to prawda??
- Od: 18 maja 2005, 22:02
- Posty: 14
- Skąd: ŁDZ
- Auto: Mazda MX-3 1,8L 24v V6
xXx napisał(a):Jedne V6 gasną po odkręceniu korka inne nie, dlatego nie ma reguły.
Gdy wyciągasz bagnet i przygasa to już gorzej...
KL musi gasnąc(patrz schemat ukladu wtryskowego, kontroli odsysania par paliwa, PCV)
Po wyciągnięciu bagnetu MUSI gorzej chodzić(patrz wyżej)
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
No wszystko fajnie, tylko że nie wszystkie gasną. Dowodem na to jest fakt, że mój KF nie gasł, obecny nie gaśnie, Smirnoffa nie gaśnie, Krzynia nie gaśnie i wielu innych osób nie gaśnie dlatego akurat z tym nie ma reguły...
Jest jednakowo podczas odkręcania korka oleju jak i wyciągania bagnetu...
Jest jednakowo podczas odkręcania korka oleju jak i wyciągania bagnetu...
Wg. mnie nie warto wydawać kasy na tego rodzaju tuning – kasy dużo, a wynik prawie żaden. Takie modyfikacje mogą coś dać w wpyadku gdy masz już pod nie podkład w postaci mocnych zmian w silniku (wałki, splanowane głowice itd.).
Jeśli chcesz mieć szybszy samochód to albo swap silnika albo zmiana na inny samochód. Ja bym się kierował w stronę innego auta. Z seryjnymi rzeczami jest mniej problemów, są trwalsze i wychodzą taniej niż tuningowanie (nie mówimy o hardcorowych osiągach)
Jeśli chcesz mieć szybszy samochód to albo swap silnika albo zmiana na inny samochód. Ja bym się kierował w stronę innego auta. Z seryjnymi rzeczami jest mniej problemów, są trwalsze i wychodzą taniej niż tuningowanie (nie mówimy o hardcorowych osiągach)
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
xXx napisał(a):No wszystko fajnie, tylko że nie wszystkie gasną. Dowodem na to jest fakt, że mój KF nie gasł, obecny nie gaśnie, Smirnoffa nie gaśnie, Krzynia nie gaśnie i wielu innych osób nie gaśnie dlatego akurat z tym nie ma reguły...
Jest jednakowo podczas odkręcania korka oleju jak i wyciągania bagnetu...
Nie gasnie na gazie czy na benzynie?
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
co do tuningu EKSTREMALNEGO to cos wiem o tym.. moja corsa1,2 Swap 1,6 na gazniku przyspieszała do 100km/h w 8,5 s... ale srednio co 2 miesiace wymieniałem tłoki bo sie topiły... dlatego kupiłem OrGiNaLnIe szybkie auto... ale okazuje sie ze i V6 to z amało:)
...

- Od: 18 maja 2005, 22:02
- Posty: 14
- Skąd: ŁDZ
- Auto: Mazda MX-3 1,8L 24v V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości