Witam wszystkich
Mam problem z moją Madzią. Na zimnym silniku zaraz po odpaleniu bardzo często włącza się wentylator. Problem się często powtaża. Zdaża się też, że obroty same wzrastają do np 2500. Potem same spadają i zdaża się, że auto zgaśnie i ciężko go zapalić. Proszę o pomoc jak ten problem można rozwiązać. Dzięki z góry za zainteresowanie.
Problem z wentylatorem i obrotami.
Strona 1 z 1
Gibson napisał(a):Na zimnym silniku zaraz po odpaleniu bardzo często włącza się wentylator
w MX-3 B6 jest coś takiego jak termiczny czujnik wentylatora. Miałem ubity ten czujnik i wtedy też wentylator cały czas chodził. Jak go wykręciłem, to nie działał już wcale. Kupiłem używkę za kilka złotych. Nie wiem jak jest niestety w K8.
Gibson napisał(a):Zdaża się też, że obroty same wzrastają do np 2500. Potem same spadają i zdaża się, że auto zgaśnie i ciężko go zapalić
U mnie tak się objawiały problemy z aparatem zapłonowym. U mnie jednak jak już zgasł, to nie palił przez kilka godzin.
Dzięki za odpowiedź. Napisz mi jeśli możesz gdzie u Ciebie jest ten termiczny czujnik wentylatora. Wtedy ja spróbuje go poszukać go u siebie. Rozumiem, że masz silnik 1.6. A jeśli chodzi o aparat zapłonowy to napisz jak udało Ci się zdiagnozować, że to on był uszkodzony. Nawet używany troche kosztuje i pasowały by mieć jakąś pewność, że to prawdopodobnie on jest winien. Dzięki
- Od: 5 maja 2006, 08:36
- Posty: 29
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6
w B6 jest wkręcony do obudowy termostatu, niedaleko aparatu zapłonowego.
Co do diagnozy aparatu to był u mnie tadziol i stwierdził usterkę. W jego profilu znajdziesz numer telefonu w razie gdybyś potrzebował.
Co do diagnozy aparatu to był u mnie tadziol i stwierdził usterkę. W jego profilu znajdziesz numer telefonu w razie gdybyś potrzebował.
w k8 są chyba 2 czujniki, ale już dokładnie nie pamiętam, nie chce cie wprowadzić w błąd.
jeden masz z lewej (stojąc przed otwarta maską) ,tak na okko .hm.. między głowicami,niedaleko konca listwy wtryskowej i korka od chłodziwa, jak wyciągniesz wtyczke wentylator powinien sie włączyć
jeden masz z lewej (stojąc przed otwarta maską) ,tak na okko .hm.. między głowicami,niedaleko konca listwy wtryskowej i korka od chłodziwa, jak wyciągniesz wtyczke wentylator powinien sie włączyć
Kupie lewą dokładke pod zderzak do mx3 1.8 -może byc pęknięta
Sprzedam części mechaniczne ,zawieszenie i elementy nadwozia ciete z mx3 1.8 tanio
Sprzedam części mechaniczne ,zawieszenie i elementy nadwozia ciete z mx3 1.8 tanio
- Od: 1 paź 2008, 12:40
- Posty: 35
- Skąd: Szczekociny
- Auto: mx-3 1,8 x2 :)
Tylko teraz, który to ten czujnik od wentylatora, są chyba trzy w okolicy korka od płynu chłodniczego między głowicami. W poniedziałek podpinam auto pod komputer, zobaczymy czy coś wyjdzie. Boje się już kupować ten aparat zapłonowy. A jeśli to nie aparat to co to może być z tymi obrotami u gaśnięciem.
- Od: 5 maja 2006, 08:36
- Posty: 29
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6
Tylko teraz, który to ten czujnik od wentylatora, są chyba trzy w okolicy korka od płynu chłodniczego między głowicami. W poniedziałek podpinam auto pod komputer, zobaczymy czy coś wyjdzie. Boje się już kupować ten aparat zapłonowy. A jeśli to nie aparat to co to może być z tymi obrotami i gaśnięciem.
- Od: 5 maja 2006, 08:36
- Posty: 29
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6
ja miałem coś podobnego, mianowicie niedawno bylem u mechanika i tam dostrzegł że spadł jakiś wężyk z trujnika koło filtra powietrza, i nie dość że spadł to jeszcze była mała dziurka tak jakby zrobiona umyślnie. Wężyk założył sprawdził mi jeszcze błędy w komp i odjechałem. No ale po założeniu wężyka bez dziurki madzia zaczęła świrować, tj oboroty skakały jak szalone gasła i w ogóle chodziła jakby nie mogła. Nie domyślałem się o cóż może chodzić i z ziomkiem zaczęliśmy grzebać w tych przewodach, i po odpięciu tego wężyka madzia wróciła do stanu poprzedniego, żadnych dziwnych obrotów itp.. i do tej pory nie mam pojęcia co ta wężyk był i za co on odpowiada..?
- Od: 6 lut 2009, 11:55
- Posty: 6
- Skąd: Brzeźnica / Dębica
- Auto: Mazda MX-3, 1,8 V6, 92, Lazur
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość