Dzis zabralem sie za przeglad przewodow zaplonowych.
Na jednej rurce na samym dole znalazlem 2 malutkie pekniecia, lekko okopcone.
Narazie obkleilem to tasma zeby przejechac jeszcze 1000km.
Kawalek sie przejechalem i wyglada, ze silnik juz nie drga.
No ale najbardziej sie to objawialo na trasie kiedy zwalnialem do niskich obrotow i predkosci.
Wtedy musialem mu depnac do ponad 3000.
Gdzie kupic, zamowic nowe przewody NGK ?
Silnik na wolnych obrotach.
1, 2
W sklepie motoryzacyjnym
Spróbój podejsc do jakiegokolwiek sklepu motoryzacyjnego i spytaj (nie wszystkie sklepy biora z tych samych hurtowni) -tak bedzie najlepiej jak niedostaniesz to Allegro lub inne sklepy online ,
ja tez bede musiał zmienic ale mnie tylko dealer Mazdy ratuje i spory wydatek u niego
, lub ewentualnie przesylka z polski
Dam znac jak znajde cos na necie
Pozdro
Spróbój podejsc do jakiegokolwiek sklepu motoryzacyjnego i spytaj (nie wszystkie sklepy biora z tych samych hurtowni) -tak bedzie najlepiej jak niedostaniesz to Allegro lub inne sklepy online ,
ja tez bede musiał zmienic ale mnie tylko dealer Mazdy ratuje i spory wydatek u niego

Dam znac jak znajde cos na necie

Pozdro
- Od: 7 sty 2007, 01:02
- Posty: 58
- Skąd: Rabka-Zdrój(PL)Limerick(IRL)
- Auto: Az3 1.5 16V DOHC i Mx3 V6 1993
znalazłem tylko bosh-owskie za 220zl http://www.carspeed.pl/portal/index.php ... er&Itemid=
- Od: 7 sty 2007, 01:02
- Posty: 58
- Skąd: Rabka-Zdrój(PL)Limerick(IRL)
- Auto: Az3 1.5 16V DOHC i Mx3 V6 1993
No i dojechałem, taśma wytrzymała jakieś 700km, później sie zaczęła topić
Znowu drgawki na niskich obrotach.
Teraz mam NGK i takie też będę chciał kupić.
Około 1 w nocy stałem w korku, trochę musiałem nadrobić bo A4 zamknięta.
http://wiadomosci.onet.pl/1519057,11,item.html
Spalanie zmalało do 7.6 przy prędkości 120 – 150 w czasie kiedy taśma trzymała.
Znowu drgawki na niskich obrotach.
Teraz mam NGK i takie też będę chciał kupić.
Około 1 w nocy stałem w korku, trochę musiałem nadrobić bo A4 zamknięta.
http://wiadomosci.onet.pl/1519057,11,item.html
Spalanie zmalało do 7.6 przy prędkości 120 – 150 w czasie kiedy taśma trzymała.
- Od: 21 mar 2006, 10:30
- Posty: 78
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda MX-3 V6
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NGK-Igni ... enameZWD1V tutaj masz ngk
- Od: 7 sty 2007, 01:02
- Posty: 58
- Skąd: Rabka-Zdrój(PL)Limerick(IRL)
- Auto: Az3 1.5 16V DOHC i Mx3 V6 1993
to i ja sie podłącze do tego temaciku z swoim B6 DOHC... no więc czasami (zwlaszcza po nocy) silnik po odpaleniu zaskakuje jakby na 3 gary, po chwili wprawdzie zalapuje juz normalnie ale przy ruszaniu nie brzmi najśliczniej (troche klekocze) i zdazaja mu sie nagle zaniki mocy (albo jeden duzy ze auto prawie mi stanelo, albo troche poszarpie), gdy silnik jest nagrzany wszystko jest w normie, brzmi ładnie, nic nie szarpie, ładnie sie wkręca itd. co może być nie tak?? świece, filtry wymienione a paliwo nie pochodzi z supermarketu tylko z shela
- Od: 16 gru 2006, 20:01
- Posty: 201
- Skąd: Świdnica
- Auto: WRX my05
zwi dowiedz się tu 32 387 04 94 / 95
sklepik jest w Bytomiu i wszystko tam kupuję. Jak coś mogę odebrać. przewody NGK napewno będą bo już na ten temat z rozmawiałem.
Ewentualnie w Gliwicach
Japan-Auto-Box Dworcowa 60
tel 32 231 27 60
sklepik jest w Bytomiu i wszystko tam kupuję. Jak coś mogę odebrać. przewody NGK napewno będą bo już na ten temat z rozmawiałem.
Ewentualnie w Gliwicach
Japan-Auto-Box Dworcowa 60
tel 32 231 27 60
- Od: 22 kwi 2005, 10:15
- Posty: 494
- Skąd: Bytom
- Auto: 6 kombi 2.0 diesel 2004r
Wymieniłem dziś przewody z NGK na NGK.
Auto dostało takiego kopa, dobrze pracuje na wolnych i niskich obrotach.
Teraz wiem, że ma V6 pod maską, masakra !
Kupiłem je za 285pln, w norauto chcieli 430.
Nie wiem czy to dobra cena ?
Auto dostało takiego kopa, dobrze pracuje na wolnych i niskich obrotach.
Teraz wiem, że ma V6 pod maską, masakra !
Kupiłem je za 285pln, w norauto chcieli 430.
Nie wiem czy to dobra cena ?
- Od: 21 mar 2006, 10:30
- Posty: 78
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda MX-3 V6
Mam identyczny problem co ZWI, tyle,ze w miescie moja Mazda pali okolo 12 litrów, a w trasie jakies 10,5-11. Obie sondy mierzylem voltomierzem i wyszlo,ze jest ok (na bieu jałowym sondy wskazywaly okolo 0,3-0,4 V, po przegazowaniu od 0,15 do 0,88). Na dwoch przewodach WN nie mam tej gumki na koncowce, ktora wchodzi na swiece,ktore wymienianem rok temu, czyli jakies 10 tys km, ale powyzsze objawy Mazda ma od dawna (konkretnie od pamietnych -25 st. w zime z przed dwoch lat)
Komputer nie wskazuje błędów
Nie wiem co na to poradzic, a zaden okoliczny mechanik nie ma o tym pojecia.
Komputer nie wskazuje błędów
Nie wiem co na to poradzic, a zaden okoliczny mechanik nie ma o tym pojecia.
- Od: 26 sie 2005, 08:00
- Posty: 131
- Skąd: Mława
- Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM
Wymieniłem przewody na NGK i problem nie ustąpił. Proszę, niech ktoś mi jeszcze powie gdzie mogę szukać przyczyny. Do tej pory wymieniłem:
Świece, przewody WN, czyściłem przepustnicę i silniczek krokowy, ustawiałem TPS-a, mierzyłem napięcie na sondach lambda. Lewego powietrza nie zasysa.
Świece, przewody WN, czyściłem przepustnicę i silniczek krokowy, ustawiałem TPS-a, mierzyłem napięcie na sondach lambda. Lewego powietrza nie zasysa.
- Od: 26 sie 2005, 08:00
- Posty: 131
- Skąd: Mława
- Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM
filtr paliwa filtr powietrza nie pieniadze a czasem warto zwlasza ze jak bedzie zasyfiony filtr paliwa to tak sie bedzie dzialo
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Filtr paliwa, oleju i powietrza wymienialem juz dwa razy, przy okazji zmiany oleju. Moze cos wiecej na temat tych sond Lambda ? Bo autko troche duzo pali (ponad 12 litrów na miescie przy normalnej jezdzie). Chciałbym stwierdzić czy są dobre, bez niepotrzebnego kupowania nowych, bo to spory wydatek
- Od: 26 sie 2005, 08:00
- Posty: 131
- Skąd: Mława
- Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM
To może przy okazji i ja o coś zapytam. Moja BA zaczęła ostatnio klekotać a dopiero co wstawiłem nowy rozrząd bo puściły uszczelniacze wałka rozrządu i cały rozrząd był w oleju. Do tego ostatnimi czasy zauważyłem (ciężko to pominąć), pojawiło się to już przed wymianą rozrządu, że jak ruszam to czuje jak bym startował po bruku!!! Podczas ruszania z wolnych obrotów po prostu szarpie, klekocze i w czasie popuszczania sprzęgła zachowuje się jak bym jeździł po kamieniach!!! Później już wszystko ok, przy wyższych obrotach (po około 2000 jest dobrze). Na dodatek jak jadę samochodem, zmieniam bieg na wyższy (wciskam sprzęgło, zdejmuję nogę z gazu, wrzucam wyższy bieg i powoli puszczam sprzęgło) to czuję jak przez chwilę samochód zachowuję się jak podczas ruszania. Zatrzęsie się, coś w stylu jak byłby odpalany z popychu, jak by jechał po kamieniach i za chwilę już jest ok. Do tego czasem mam wrażenie, ale to może wina już wrocławskich dróg, ze w czasie tego dziwnego zachowania lekko sciąga mi kierownicę w lewo, ale to może była wina dziur na drogach.
Ogólnie jakoś dziwnie się ostatnio zachowuje i zaczyna mnie to martwić. Kable WN nie świecą w nocy. świece maja koło 15kkm ale wyglądają ładnie, wszystkie 4 wyglądają podobnie. Oleju nie ubywa w sposób zauważalny jak po jakiejś awarii. Sprzęgło mam założone nowe od 2kkm, bo mechanik stwierdził ze to przez to i wymieniłem je razem z rozrządem, kupione w carspeed.
Co mu może dolegać??
Ogólnie jakoś dziwnie się ostatnio zachowuje i zaczyna mnie to martwić. Kable WN nie świecą w nocy. świece maja koło 15kkm ale wyglądają ładnie, wszystkie 4 wyglądają podobnie. Oleju nie ubywa w sposób zauważalny jak po jakiejś awarii. Sprzęgło mam założone nowe od 2kkm, bo mechanik stwierdził ze to przez to i wymieniłem je razem z rozrządem, kupione w carspeed.
Co mu może dolegać??
- Od: 14 maja 2007, 00:10
- Posty: 454
- Skąd: Warszawa, Mława
- Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości