Witam,
Czy duzo z tym roboty jest w BJ'tce? Co mniej wiecej po kolei trzeba zrobic?
Wymiana drążka kierowniczego – jak?
Strona 1 z 1
hej,
dużo pracy to nie jest jesli masz gdzie to zrobić i odpowiednie narzędzia (m.in.ściągacz)
i trochę chęci
jednak po wymianie dobrze jest sprawdzić/ustawić zbieżność...
w warsztacie taka usługa to ok. 40-60 zł + zbieżność...
pozdrawiam
dużo pracy to nie jest jesli masz gdzie to zrobić i odpowiednie narzędzia (m.in.ściągacz)
i trochę chęci
jednak po wymianie dobrze jest sprawdzić/ustawić zbieżność...
w warsztacie taka usługa to ok. 40-60 zł + zbieżność...
pozdrawiam
- Od: 5 lut 2008, 21:35
- Posty: 10
- Auto: 323f BJ 2002r.: od Jaksy :)
ja w przyszlym tygodniu bede robic wlasnie koncowke drazka, i oprocz kluczy nic wiecej nie trzeba uzywac 
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
No i jak z tą wymianą, gdyż sam się przymierzam do tej pracy.
Co trzeba mieć aby te końcówki drążków ruszyć i wymienić?
Co trzeba mieć aby te końcówki drążków ruszyć i wymienić?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Sopel91 napisał(a):Witam, ja chyba bede musial wymienic te drazki, poniewaz jak ruszam kierownica to słychać takie stuki to moze byc wlasnie taka przyczyna??
niech ktoś rusza kierownicą a ty trzymaj końcówkę jak wyczujesz luz na główce to do wymiany.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość