Strona 3 z 3

Re: Jak wymienić płyn w układzie wspomagania kierownicy

PostNapisane: 21 kwi 2010, 18:46
przez Erastotenes
Jak jest czarny to = wymiana i to szybko. Płyn w układzie wspomagania ATF M-III (np. Mobil ATF 220, Dexron II) powinien być ciemnobursztynowy. Wymiana co 2 lata. Jak skrzeczy to pewnie pompa do diagnostyki. Po 2 może być pasek alternatora lub rozrządu.

Re: Jak wymienić płyn w układzie wspomagania kierownicy

PostNapisane: 8 maja 2010, 09:51
przez karmazyn33
A czy płyn elfmatic G3 do wspomagania mozna wlać czy koniecznie DEXTRON II , bo ten jest DEXTRON III ,?

Re: Jak wymienić płyn w układzie wspomagania kierownicy

PostNapisane: 1 cze 2010, 22:51
przez Erastotenes
Czy Dexron III toego nie powiem, ale 2 na pewno stosuje się – wg inst. obsługi A tak wygłada oryginalny ATF M-III Obrazek

PostNapisane: 2 mar 2012, 08:46
przez rafal700
jaki wlać płyn do wspomagania ? słyszałem, że TOTAL FLUIDE ATX jest bardzo dobry. Ma bardzo wysoki wskaźnik lepkości ok 8,0 ... Mobil 220 ma ok 7 , lotos ok 7,23 a orlen ok 7,4 przy 100`C

PostNapisane: 19 lis 2013, 22:06
przez matti82
Mam szybkie pytanie. Zbiornik płynu do układu wspomagania w mojej Maździe wygląda tak:
Obrazek

Rozumiem, że to zbiornik wraz z pompą i nie ma innego, dodatkowego zbiornika na płyn, tylko dolewam to tego zbiorniczka?

Re: Jak wymienić płyn w układzie wspomagania kierownicy

PostNapisane: 20 lis 2013, 12:01
przez przemo12345
tak

Re: Jak wymienić płyn w układzie wspomagania kierownicy

PostNapisane: 20 lis 2013, 12:15
przez matti82
Dzięki:)

Re: Jak wymienić płyn w układzie wspomagania kierownicy

PostNapisane: 13 wrz 2017, 10:39
przez Drakonius
Witam, chciałem zapytać czy bez problemu przy wymianie płynu do wspomagania mogę użyć mobil 220 czy jakiś inny? I jaki kolor? Mazda 323f BJ 2002r. 1.6 16v po lifcie.

PostNapisane: 2 paź 2017, 18:42
przez M.A.K.
Czytamy że zrozumieniem... Post u góry strony :
"Postprzez Erastotenes » 21 kwi 2010, 17:46

Jak jest czarny to = wymiana i to szybko. Płyn w układzie wspomagania ATF M-III (np. Mobil ATF 220, Dexron II) powinien być ciemnobursztynowy. Wymiana co 2 lata. Jak skrzeczy to pewnie pompa do diagnostyki. Po 2 może być pasek alternatora lub rozrządu."
Pozdrawiam

PostNapisane: 12 lis 2017, 11:36
przez Piotr Raczkowski
mariusz-lew napisał(a):Plyn w normie- czarny.

a zdaje się że powinien mieć ciut inny kolor