Strona 1 z 1

Padł korektor siły hamowania – jak wymienić, jak sprawdzić j

PostNapisane: 19 lut 2008, 15:57
przez pjfoxpjfox
Witajcie.
Padło mi podobno takie coś (nie hamują tylne koła w ogóle, były rozbierane, wszystko tam jest podobno ok, no to mechanicy – że to ten korektor).
Chciałbym kupić taki, ale w ASO kosztuje ok. 600zł, a używany 120. Tylko nie wiem który tam mam?– 3,4 czy 5 przewodowy?
Ew. gdzie go szukać, żeby organoleptycznie stwierdzić, który to jest...

pozdrawiam
pj

PostNapisane: 19 lut 2008, 16:01
przez KyRy
pjfoxpjfox popraw temat na zgodny z regulaminem.

PostNapisane: 3 lip 2008, 13:42
przez VeruS
Jeżeli się nie mylę to w mazdach z ABS jest 4 przewodowy 2 wejścia i 2 wyjścia. Ale na razie sam rozkminiam ten problem (mam to samo – i jak już zauważyłem na forum. kilka osób opisuje te same objawy) :) jak się dowiem to dam znać :)

W tą sobotę dobiorę się do draba. wybebeszę i porobię zdjęcia :) a może jeszcze coś znajdę :D ?