Konsekwencje jazdy ze stukajacymi przegubami zewn.

Witam,
Od mniej wiecej roku mam swiadomość, ze moje zewnetrzne przeguby (oba) powoli sie konczą. Glownie objawia sie to terkotaniem przegubow podczas skrecania przy malych predkosciach i malych promieniach skretu.
Poniewaz takie objawy wystepuja glownie przy manewrowaniu na parkingu i ruszaniu na slreconych kołach, nie sa to stuki strasznie uciazliwe i na razie z tym jakos zyje.
Moje pytania brzmia:
– jakie moga byc konsekwencje jazdy na zuzytych przegubach?
– czy ma to wplyw na szybsze zuzycie innych elementow zawieszenia?
– czy ma to wplyw na wlasciwosci trakcyjne pojazdu albo bezpieczenstwo jazdy?
I wreszcie wiadomosc z ostatniej chwili
Podczas dosc intensywnego hamowania i rownoczesnego skrecania koł (hamowanie przy omijaniu dziur na przyklad) slychac podobne (ale krotkotrwale bo krotko trwa omijanie przeszkody) stuki – czy te padające przeguby moga byc przyczyna takiego zachowania?
Celowo nie podaje w opisie modelu samochodu, bo problem jest raczej teoretyczny i dotyczy chyba wiekszosci aut.
Od mniej wiecej roku mam swiadomość, ze moje zewnetrzne przeguby (oba) powoli sie konczą. Glownie objawia sie to terkotaniem przegubow podczas skrecania przy malych predkosciach i malych promieniach skretu.
Poniewaz takie objawy wystepuja glownie przy manewrowaniu na parkingu i ruszaniu na slreconych kołach, nie sa to stuki strasznie uciazliwe i na razie z tym jakos zyje.
Moje pytania brzmia:
– jakie moga byc konsekwencje jazdy na zuzytych przegubach?
– czy ma to wplyw na szybsze zuzycie innych elementow zawieszenia?
– czy ma to wplyw na wlasciwosci trakcyjne pojazdu albo bezpieczenstwo jazdy?
I wreszcie wiadomosc z ostatniej chwili
Celowo nie podaje w opisie modelu samochodu, bo problem jest raczej teoretyczny i dotyczy chyba wiekszosci aut.