ABS – diagnostyka

Pali i się kontrolka ABS i hamulca ręcznego. Wyczytałem na forum cos takiego i nie wiem jak to zrobić. "Aby zdiagnozować błędy ABS/TCS wystarczy zworka (kawałek drutu) między pinami GND+TBS i odczytanie kodu błyskowego kontrolki ABS na desce.
Długie impulsy oznaczają pierwszą cyfrę, krótkie drugą".
Mogłby ktoś to objaśnić, a najlepiej pokazać na zdjęciu skąd dokąd ma iść drut i jaki drut? Jestem zielony z elektryki i nie wiem co to GND TBS. Wiem tylko że w mojej Maździe mam gniazdo diagnostyczne pod maską i tyle.
Mazda 323 f BJ, 2002 Diesel, 101 KM
Długie impulsy oznaczają pierwszą cyfrę, krótkie drugą".
Mogłby ktoś to objaśnić, a najlepiej pokazać na zdjęciu skąd dokąd ma iść drut i jaki drut? Jestem zielony z elektryki i nie wiem co to GND TBS. Wiem tylko że w mojej Maździe mam gniazdo diagnostyczne pod maską i tyle.
Mazda 323 f BJ, 2002 Diesel, 101 KM