Pali i się kontrolka ABS i hamulca ręcznego. Wyczytałem na forum cos takiego i nie wiem jak to zrobić. "Aby zdiagnozować błędy ABS/TCS wystarczy zworka (kawałek drutu) między pinami GND+TBS i odczytanie kodu błyskowego kontrolki ABS na desce.
Długie impulsy oznaczają pierwszą cyfrę, krótkie drugą".
Mogłby ktoś to objaśnić, a najlepiej pokazać na zdjęciu skąd dokąd ma iść drut i jaki drut? Jestem zielony z elektryki i nie wiem co to GND TBS. Wiem tylko że w mojej Maździe mam gniazdo diagnostyczne pod maską i tyle.
Mazda 323 f BJ, 2002 Diesel, 101 KM
ABS – diagnostyka
Strona 1 z 1
Polecam przeczytać regulamin. Przenoszę wątek w odpowiedni dział po raz drugi.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Zauważyłem, że kiedy gaśnie kontrolka ABS ( a gaśnie czasami na parę minut, by potem znów się zapalić), to wtedy kiedy jadę wolno w posuwającym się korku, lub przed światłami, ABS sam się załącza przy suchej nawierzchni w lecie. Pierwszym razem trochę się wystraszyłem, bo myslełem, że hamulce mi wysiadły, ale wdepnąłem mocniej i zahamował. Przy większej prędkości takie coś nie występuje. Natomiast kiedy kontrolka ABS i wykrzyknik od hamulca ręcznego się zapalają wszystko wraca do normy i ABS sam się nie załącza. Może to będzie jakaś podpowiedz co mi się zepsuło. Byłem u jednego elektryka, ale nie umiał się podpiąć pod moje gniazdo diagnostyczne pod maską.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości