Wymiana wahacza wzdłużnego w tylnym zawieszeniu

Witam
Potrzebuję wymienić wahacz wzdłużny w tylnym zawieszeniu Mazdy 323 BJ sedan (w hatchbacku pewnie tak samo). Zanim to zrobię czy mógłby mi ktoś rozjaśnić dwie kwestie, aby wiedział czego się spodziewać?:
1) na obu końcach są śruby, powinno być prosto je odkręcić, ale cz aby odkręcać te śruby lepiej jest podpierać jednocześnie piastę koła by zawieszenie jakoś odciążyć czy po prostu podnieść tył auta, zdjąć koło i wymontować zwyczajnie wahacz? Czy łatwo będzie w ten sposób podpiąć nowy, czy może coś się lekko przekosi i trzeba będzie jakoś to naciągać by zaryglować śrubami na obu końcach?
2) czy montując nowy wahacz wzdłużny śruby tulei wahacza dokręca się dopiero po opuszczeniu auta na koła by zapewnić odpowiedni kąt pracy gum?
Potrzebuję wymienić wahacz wzdłużny w tylnym zawieszeniu Mazdy 323 BJ sedan (w hatchbacku pewnie tak samo). Zanim to zrobię czy mógłby mi ktoś rozjaśnić dwie kwestie, aby wiedział czego się spodziewać?:
1) na obu końcach są śruby, powinno być prosto je odkręcić, ale cz aby odkręcać te śruby lepiej jest podpierać jednocześnie piastę koła by zawieszenie jakoś odciążyć czy po prostu podnieść tył auta, zdjąć koło i wymontować zwyczajnie wahacz? Czy łatwo będzie w ten sposób podpiąć nowy, czy może coś się lekko przekosi i trzeba będzie jakoś to naciągać by zaryglować śrubami na obu końcach?
2) czy montując nowy wahacz wzdłużny śruby tulei wahacza dokręca się dopiero po opuszczeniu auta na koła by zapewnić odpowiedni kąt pracy gum?