Nierówna rezystancja na czujnikach ABS w obrębie osi

Cześć!
Moja Mazda choruje na zapalające się jednocześnie kontrolki ABS, TCS OFF, hamulca ręcznego i uślizgu kół. Dodatkowo system ABS jest "nadwrażliwy" i działa w momentach, w których hamowanie jest dość kontrolowane. Jest to wersja z Sportive FS 2.0 z 2002r.
Pierwsze co – poszukałem na forum podobnych problemów. Było co czytać, prześledziłem dokładnie istniejące tematy. Podjąłem następujące kroki w celu diagnozy:
1. Zwarcie pinów diagnostycznych, wymigało błąd 13 (czujnik prędkości koła, prawy tył)
2. Zdjęcie koła, obejrzenie z zewnątrz kabla – wygląda ok.
3. Zdjęcie plastików z tyłu i pomiar oporu. I tu pojawia się moja wątpliwość – czujnik lewy tył ma 1,4 a prawy tył 1,52. Oba odczyty są w normie. Czy różnica w ich oporze może powodować problem? (to pytanie nie padło w żadnym temacie a jeśli padło – bardzo przepraszam)
PS: Dodatkowo piszczą mi klocki chociaż wymieniałem tarcze i klocki z tyłu 12 tysięcy kilometrów temu, więc to NA PEWNO nie tył. Przód ciężko mi ocenić, bo poprzedni właściciel miał duszę artysty i pomalował wszystko na jednolity kolor (nawet znaczek Mazdy został pomalowany
).
Idzie jednoznacznie stwierdzić, że pada prawy tylny czujnik ABS? Czy koniec resursu przednich kloców mógł spodować błąd tylnego czujnika ABS?
Moja Mazda choruje na zapalające się jednocześnie kontrolki ABS, TCS OFF, hamulca ręcznego i uślizgu kół. Dodatkowo system ABS jest "nadwrażliwy" i działa w momentach, w których hamowanie jest dość kontrolowane. Jest to wersja z Sportive FS 2.0 z 2002r.
Pierwsze co – poszukałem na forum podobnych problemów. Było co czytać, prześledziłem dokładnie istniejące tematy. Podjąłem następujące kroki w celu diagnozy:
1. Zwarcie pinów diagnostycznych, wymigało błąd 13 (czujnik prędkości koła, prawy tył)
2. Zdjęcie koła, obejrzenie z zewnątrz kabla – wygląda ok.
3. Zdjęcie plastików z tyłu i pomiar oporu. I tu pojawia się moja wątpliwość – czujnik lewy tył ma 1,4 a prawy tył 1,52. Oba odczyty są w normie. Czy różnica w ich oporze może powodować problem? (to pytanie nie padło w żadnym temacie a jeśli padło – bardzo przepraszam)
PS: Dodatkowo piszczą mi klocki chociaż wymieniałem tarcze i klocki z tyłu 12 tysięcy kilometrów temu, więc to NA PEWNO nie tył. Przód ciężko mi ocenić, bo poprzedni właściciel miał duszę artysty i pomalował wszystko na jednolity kolor (nawet znaczek Mazdy został pomalowany

Idzie jednoznacznie stwierdzić, że pada prawy tylny czujnik ABS? Czy koniec resursu przednich kloców mógł spodować błąd tylnego czujnika ABS?