Nowy zacisk – nie wraca tłoczek

Witam wszystkich,
przy okazji wymiany stukającego łożyska zauważyłem, że tylne lewe koło nieco ciężej się obraca, a tarcza nagrzewa nawet podczas jazdy bez hamowania.
Po obejrzeniu zacisku i jego stopnia korozji oraz ze względu na brak czasu na regenerację postanowiłem zakupić nowy i wymienić razem z jarzmem.
Zacisk zakupiłem na aukcji:
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl-mazda-626-gf-gw-v-323-bj-vi-i4766452004.html.
Po montażu odpowietrzyliśmy jedynie tylne lewe koło, nie wiem czy słusznie, ale hamulec był twardy.
Efekt wymiany: po naciśnięciu hamulca tłoczek w nowym zacisku się nie cofa, kołem nie da się obrócić
czyli odwrotnie do zamierzonego.
Naszła mnie myśl, że może tłoczek się nie cofa bo ciśnienie nie spadło, więc popuściłem odpowietrznik – bez rezultatu. Zresztą tłoczek można lekko wkręcić z powrotem do samego końca. Przy kolejnej próbie wyjąłem bezpiecznik z ABSu również bez efektu.
Macie jakiś pomysł co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
przy okazji wymiany stukającego łożyska zauważyłem, że tylne lewe koło nieco ciężej się obraca, a tarcza nagrzewa nawet podczas jazdy bez hamowania.
Po obejrzeniu zacisku i jego stopnia korozji oraz ze względu na brak czasu na regenerację postanowiłem zakupić nowy i wymienić razem z jarzmem.
Zacisk zakupiłem na aukcji:

Po montażu odpowietrzyliśmy jedynie tylne lewe koło, nie wiem czy słusznie, ale hamulec był twardy.
Efekt wymiany: po naciśnięciu hamulca tłoczek w nowym zacisku się nie cofa, kołem nie da się obrócić

Naszła mnie myśl, że może tłoczek się nie cofa bo ciśnienie nie spadło, więc popuściłem odpowietrznik – bez rezultatu. Zresztą tłoczek można lekko wkręcić z powrotem do samego końca. Przy kolejnej próbie wyjąłem bezpiecznik z ABSu również bez efektu.
Macie jakiś pomysł co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?