Strona 1 z 1

Sprężyny z 2.0D do 2.0B

PostNapisane: 28 sie 2014, 18:12
przez jerrylos
Witam. Orientuje się ktoś czy sprężyny z 2.0DiTD 2002r da rade wpakowac do 2.0benzyna SPORTIVE 2001? Różnią się one czymś czy są zamienne między silnikami?

PostNapisane: 28 sie 2014, 18:47
przez rav 75
Polift miał inne amory niż przedlift. Do przedlifta wersja silnikowa nie miała znaczenia. Różnica była tylko między 323F a 323S.

Re: Sprężyny z 2.0D do 2.0B

PostNapisane: 28 sie 2014, 20:14
przez jerrylos
2001 to wlasnie lift (zespolone lampy z kierunkiem). chyba ze ci chodzi o 1 lift i 2 lift. Poza tym pytanie dotyczy sprezyn a nie amorow.

Pomoze ktos?

Dopisano 28 sie 2014, 20:49:

przejrzalem wlasnie katalog 4cars.pl i wedlug ich opisów na tylna oś sprężyny są identyczne.
Z przodem sa niewielkie roznice:

2.0 DiTD 2002
Grubość [mm] 14,1
Długość [mm] 346
średnica zewnętrzna 1 [mm] 166
Ciężar [kg] 3,008


2.0 Benzyna SPORTIVE
Grubość [mm] 13,8
Długość [mm 340
średnica zewnętrzna 1 [mm] 167
Ciężar [kg] 2,886


Różnią sie niewiele, te z diesla sa nawet dluzsze 6mm a mi nie zalezy zeby mega lezala fura na ziemi wiec mysle ze wejda. reszta to wydaje mi sie tylko ze błąd pomiarowy ;)

Co myślicie?

Re: Sprężyny z 2.0D do 2.0B

PostNapisane: 28 sie 2014, 21:23
przez smile
Myślę, że do benzyny powinno się montować sprężyny od benzyny a do diesla te od diesla...

Wyobrażasz sobie sprężyny od 2,0 diesla w 1,6 benzynie?! Bo ja nie... z jednego powodu. Sprężyny od diesla muszą udźwignąć większą masę, bo silnik jest dużo cięższy. Z tego powodu nie powinno się tego zmieniać. Ma to wpływ na prowadzenie auta itp.

Re: Sprężyny z 2.0D do 2.0B

PostNapisane: 28 sie 2014, 22:14
przez jerrylos
odpuszczam temat po konsultacji ze znajomym bo stwierdzilismy ze bedzie motorówka (przod wyzej niz tyl)

Dla zainteresowanych mam powod moich pytan:

http://olx.pl/oferta/sprezyny-sportowe- ... 7b244d3e27

utargowalem za 130zł z przesylka i mialem dzisiaj dac znac wieczorem czy biore

Kto pierwszy ten lepszy :P