a w BJ idzie regulować kąty? bo nie widziałem żeby były fasolki na mocowaniu mc phersona.
ogólnie to chciałem robic geometrie ale po zlocie i wymianie końcówek drążków kier,bo widac że są stare jak świat i przy zjeżdzaniu tyłem z krawężnika to z lewej jest słyszalny i odczuwalny taki delikatny stok.potem w czasie jazdy nawet na dziurach juz spokój.Nie wiem czy to ma wpływ ,ale niedawno sworznie wahacza wymieniałe. Ogólnie,skoro w czasie jazdy nic nie trze i nie ściąga,tylko przy powolnej jezdzie przy mocno skreconych kołach ,to jak tak pojeżdze jeszcze troche to nic sie nie powinno stać?
Dopisano 16 kwi 2014 14:54:Siw-y napisał(a):przez to podczas skrętu koło idzie złą trasą.
o takie odczucie właśnie jest
Siw-y napisał(a):Wydaje mi się, że zbyt mocno różniące się ET względem ori kół
gdzieś już czytałem ze przez to właśnie sie tak dzieje,tylko za cholere sobie nie moge przypomnieć czy rok temu tez tak było.
W sumie teraz skojarzylem ze w tym roku kupilem jedna opone(oczywiscie taka sama,uzywka,bieznik ok milimetr niższy uniroyal rain sport2,a więc jodełki) bo w zeszłym roku na koniec sezonu kapora zaliczyłem i może to ma związek że jedna opona(właśnie z przodu) jest nie od kompletu(ten sam bieżnik i model,ale z innego kompletu).
pamiętam że jak zimówki założylem przód na ttł i tył na przód to momentalnie zbieżności nie było a autem rzucało po całej drodze

jak przełożylem z powrotem na swoje miejsca przód z tyłem wszystko wróciło do normy.