Maglownica – regenerować czy kupić używkę?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez wtyku » 21 lut 2014, 12:24

Witam
Ostatnio zauważyłem, że pompa wspomagania chodzi jakby głośniej i bardziej obciąża silnik. Później doszły lekkie stuki z układu kierowniczego przy kręceniu kierownicą.
Jako, że zawieszenie mam porobione i drążki kier itp, to od razu pojechałem do speców od maglownic. Obawy się potwierdziły, maglownica ma lekki wyciek i drobny luz. Na razie tragedii nie ma, ale pompa wspomagania już gdzieś ssie powietrze, dlatego jęczy bardziej (przynajmniej tak mówią spece) więc w gratisie mogę sobie zepsuć pompę wspomagania.

Koszt regeneracji z gwarancja roczną to 500zł + 300zł robocizna, czas wykonania 1-2dni.
Używane są w cenach 200-400zł.

Co radzicie?
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2009, 16:53
Posty: 249 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F Sportive 131KM FS BP 2001r.
Jest Toyota Prius 2012r 1,8l BP HSD

Postprzez ewemarkam » 21 lut 2014, 19:58

Skoro pompa ssie powietrze to wystarczy wymienic zimmering na walku i przy okazji lozyska. Walek raczej nie bedzie wytarty. A maglownice zalezy jesli chcesz dluzej pojezdzic to zregeneruj a jesli nie to kup uzywke.

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez wtyku » 21 lut 2014, 20:03

pompa jest ok, to przez rozszczelnienie na maglownicy ssie powietrze
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2009, 16:53
Posty: 249 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F Sportive 131KM FS BP 2001r.
Jest Toyota Prius 2012r 1,8l BP HSD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323