Przytarta pompa wspomagania?
Strona 1 z 1
Siema! Otóż mam taki problem. Ostatnio wsiadłem do siostry Mazdy Premacy z tego samo roku co moja 323 i zauważyłem że w mojej sporo ciężej chodzi kierownica. W premacy spokojnie jednym palcem mozna kręcić a u mnie jest ciężej. Czy to normalne? Jak przekręce lekko kierownice gdy samochód jest wlączony to slychać takie jakby wycie jakby była zapowietrzona czy coś. Mozliwe że przytarła się pompa wspomagania? Czy to może byc coś innego?
- Od: 7 paź 2012, 17:44
- Posty: 149
- Skąd: MW/Płock/Sochaczew
- Auto: BMW E46
Możliwe, ale żeby się przekonać trzeba by było zmierzyć ciśnienie w układzie. Nie wiem czy w samochodach są miejsca do wpięcia manometru ale raczej nie. Mam do czynienia prawie na co dzień z pompami tej samej budowy co pompy do wspomagania. Tylko że większe. W zasadzie jeśli pompa jest przytarta to wyje. Może nie dawać odpowiedniego ciśnienia bo łopatki się zablokowały, albo coś podeszło i wytarło rowki w korpusie. Ludzie boją się je rozbierać a to wcale żadna filozofia nie jest. U mnie kierownica chodzi ciężej niż u ojca w 323p BA też klekocie. Jak zacznie wyć to wtedy będę się martwił. Bez pomiaru ciśnienia lub rozebrania pompy nic się dowiesz.
Tu masz budowę:
http://www.vwgolf.pl/porady/regeneracja-pompy-wspomagania-na-bazie-mk3/
Tu masz budowę:
http://www.vwgolf.pl/porady/regeneracja-pompy-wspomagania-na-bazie-mk3/
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Kiedyś kumple miał przytartą i samochód wył jak kompresor caly czas a moja tylko jak sie odpali tak przez sekunde i tyle. gdzies czytałem że jeśli płyn jest brązowy lub ciemno czerowny to możę być jego wina czy to prawda?
- Od: 7 paź 2012, 17:44
- Posty: 149
- Skąd: MW/Płock/Sochaczew
- Auto: BMW E46
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość