Szarpanie przy ruszaniu na skręconych kołach

Witam
Mam następujący problem/zapytanie.
Przy ostrzejszym ruszaniu na mocno skręconych kołach samochód szarpie. Wcześniej próbowałem się podłączyć z tym pytaniem do podobnego tematu ale ktoś mi odpisał "yyy mechanizm różnicowy?" i koniec. Mnie się jednak wydaje, że gdyby to był mechanizm różnicowy to szarpanie zdarzało by się także podczas ruszania do przodu, przy zerwaniu przyczepności. Tak się jednak nie dzieje. Tylko przy mocno skręconych kołach.
Znajomy mechanik – wydaje się konkretny – powiedział, że to ten system zapobiegający poślizgowi kół, ale nawet kiedy to wyłączę jest to samo.
Proszę o troszkę konkretniejszą odpowiedź niż napisał kolega, którego zacytowałem.
Może to rzeczywiście dyferencjał, a może system TCF mimo wyłączenia i tak działa?
Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?
Mam następujący problem/zapytanie.
Przy ostrzejszym ruszaniu na mocno skręconych kołach samochód szarpie. Wcześniej próbowałem się podłączyć z tym pytaniem do podobnego tematu ale ktoś mi odpisał "yyy mechanizm różnicowy?" i koniec. Mnie się jednak wydaje, że gdyby to był mechanizm różnicowy to szarpanie zdarzało by się także podczas ruszania do przodu, przy zerwaniu przyczepności. Tak się jednak nie dzieje. Tylko przy mocno skręconych kołach.
Znajomy mechanik – wydaje się konkretny – powiedział, że to ten system zapobiegający poślizgowi kół, ale nawet kiedy to wyłączę jest to samo.
Proszę o troszkę konkretniejszą odpowiedź niż napisał kolega, którego zacytowałem.
Może to rzeczywiście dyferencjał, a może system TCF mimo wyłączenia i tak działa?
Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?