Strona 1 z 1

Problem z pedałem gazu, DiTD Vmax

PostNapisane: 12 sie 2010, 22:11
przez tomzwolin
Witam u was tez tak jest ze na biegu 1,2,3,4 idzie do czerwonego na obrotomierzu a na 5 do 3,5 i jedzie 170 max czy coś mam nie tak coś trzeba w pompie czyścic wymieniłem filtr paliwa i powietrza i nic ?

Re: ditd vmax

PostNapisane: 13 sie 2010, 01:38
przez YgooR
A zawory kolega wyregulował? Ic'ka wyczyścił? Dolot sprawdził? No i możesz poradnik diesla poczytać tam jest dużo info o tym silniku.

Re: ditd vmax

PostNapisane: 13 sie 2010, 09:49
przez tomzwolin
YgooR napisał(a):A zawory kolega wyregulował? Ic'ka wyczyścił? Dolot sprawdził? No i możesz poradnik diesla poczytać tam jest dużo info o tym silniku.
nie nie regulowałem bo same sie chyba ustawiaj tak cos mi mówiono w tym silniku. Jak kupiłem a zrobiłem już jakieś 2 tysie mrugała kontrolka świec żarowych nom to zmieniłem egr zawór i spoko juz jest.a własnie wydaje mi sie ze madzia na wolnych obrotach głośno klekocze może to zawory bo od koł 3tysi.obrotów jest już duzo ciszej.

Re: ditd vmax

PostNapisane: 13 sie 2010, 14:53
przez YgooR
tomzwolin napisał(a):bo same sie chyba ustawiaj tak cos mi mówiono w tym silniku.

Kolego tomzwolin jesteś już troszkę na forum przeczytaj poradnik bo naprawdę tam jest dużo cennych informacji.
Niestety same to się rozregulują, co 30 tys. regulacja ;)

Re: ditd vmax

PostNapisane: 13 sie 2010, 16:36
przez Riki
U mnie po 32tys.km były rozregulowane na maxa (wałek i dźwigienki w stanie OK) – od nowości pracują i nie widać po nich zużycia ;) wg szafy 253.000km.

Re: ditd vmax

PostNapisane: 13 sie 2010, 19:08
przez tomzwolin
Riki napisał(a):U mnie po 32tys.km były rozregulowane na maxa (wałek i dźwigienki w stanie OK) – od nowości pracują i nie widać po nich zużycia ;) wg szafy 253.000km.
a był po regulacji duzo mocniejszy nom i klekotanie mniejsze pewnie ?

brak gazu pod noga

PostNapisane: 14 sie 2010, 10:59
przez tomzwolin
witam mam taki o to problem w Madzi nie wiem czy tak powinno być w dieslu ze ja cisnę pedał gazu prawie do podłogi wtedy dopiero jedzie wydaje mi się ze mam bardzo mało gazu pod noga jadę 5 160 170 noga do deski a na obrotomierzu 3,5 tysia możecie mi wytłumaczyć czy u was tez tak jest ze wciskacie gaz do deski na każdym biegu czasami troche brakuje do podłogi ale jakies 05cm :) czy może coś mam nie tak pomocy :)

Mod: Łącze twoje dwa tematy, może te 170 to jej max. Zapraszamy do Polski, tu można tylko 130 km/h ;)

Re: brak gazu pod noga

PostNapisane: 14 sie 2010, 13:39
przez tomzwolin
faranek22 napisał(a):chyba jest to zależne od ustawienia linki i raczej tak powinno być
a coś mi mówiono ze tam nie jest na linkę tylko na jakiś czujnik dziwne jakieś nie wiem jak to jest

Re: Problem z pedałem gazu, DiTD Vmax

PostNapisane: 25 sie 2010, 22:09
przez Neonixos666
tam nie ma linki wszystko odbywa się tak jak w F1 :D

Re: Problem z pedałem gazu, DiTD Vmax

PostNapisane: 5 wrz 2010, 01:55
przez Enkidu
Hej tomzwolin

Ja w mojej maździe mam tak samo jak ty.

Na 4 biegu ciągnie do około 4000obr/m i osiąga prędkość ok. 140-150km/h.
Natomiast gdy zmienię na 5 bieg, silnik przyspiesza co najwyżej do 160-170km/h.
Maksymalne obroty na 5 to jakieś 3500obr/m.

Gdy go kupiłem dwa lata temu, to udało mi się osiągnąć nim 180-190km/h, bez większego problemu.

Niestety teraz jest inaczej.

Re: Problem z pedałem gazu, DiTD Vmax

PostNapisane: 29 paź 2010, 17:30
przez tomzwolin
dziś przegoniłem ja i poszła 170 czyli w miarę dobrze dane techniczne 178 :)

Re: Problem z pedałem gazu, DiTD Vmax

PostNapisane: 15 lis 2010, 14:15
przez Erastotenes
Mi ostatnio poszła 180, ale z tego co widziałem szła by jeszcze. Niestety trochę mi zabrakło rozbiegu ;P

Re: Problem z pedałem gazu, DiTD Vmax

PostNapisane: 24 lis 2010, 21:01
przez lkrencik
U żony w BJtce wg GPSa max osiągniety to 192 na plaskim. na 5 biegu dokręca sie spokojnie powyzej 3500
wersja 101KM