Problem z pedałem gazu, DiTD Vmax
Strona 1 z 1
Witam u was tez tak jest ze na biegu 1,2,3,4 idzie do czerwonego na obrotomierzu a na 5 do 3,5 i jedzie 170 max czy coś mam nie tak coś trzeba w pompie czyścic wymieniłem filtr paliwa i powietrza i nic ?
- Od: 27 lut 2010, 17:28
- Posty: 82
- Skąd: Okolice Biłgoraja
- Auto: Mazda 323F 2.0 Diesel 90KM
A zawory kolega wyregulował? Ic'ka wyczyścił? Dolot sprawdził? No i możesz poradnik diesla poczytać tam jest dużo info o tym silniku.
nie nie regulowałem bo same sie chyba ustawiaj tak cos mi mówiono w tym silniku. Jak kupiłem a zrobiłem już jakieś 2 tysie mrugała kontrolka świec żarowych nom to zmieniłem egr zawór i spoko juz jest.a własnie wydaje mi sie ze madzia na wolnych obrotach głośno klekocze może to zawory bo od koł 3tysi.obrotów jest już duzo ciszej.YgooR napisał(a):A zawory kolega wyregulował? Ic'ka wyczyścił? Dolot sprawdził? No i możesz poradnik diesla poczytać tam jest dużo info o tym silniku.
- Od: 27 lut 2010, 17:28
- Posty: 82
- Skąd: Okolice Biłgoraja
- Auto: Mazda 323F 2.0 Diesel 90KM
tomzwolin napisał(a):bo same sie chyba ustawiaj tak cos mi mówiono w tym silniku.
Kolego tomzwolin jesteś już troszkę na forum przeczytaj poradnik bo naprawdę tam jest dużo cennych informacji.
Niestety same to się rozregulują, co 30 tys. regulacja
a był po regulacji duzo mocniejszy nom i klekotanie mniejsze pewnie ?Riki napisał(a):U mnie po 32tys.km były rozregulowane na maxa (wałek i dźwigienki w stanie OK) – od nowości pracują i nie widać po nich zużyciawg szafy 253.000km.
- Od: 27 lut 2010, 17:28
- Posty: 82
- Skąd: Okolice Biłgoraja
- Auto: Mazda 323F 2.0 Diesel 90KM
witam mam taki o to problem w Madzi nie wiem czy tak powinno być w dieslu ze ja cisnę pedał gazu prawie do podłogi wtedy dopiero jedzie wydaje mi się ze mam bardzo mało gazu pod noga jadę 5 160 170 noga do deski a na obrotomierzu 3,5 tysia możecie mi wytłumaczyć czy u was tez tak jest ze wciskacie gaz do deski na każdym biegu czasami troche brakuje do podłogi ale jakies 05cm
czy może coś mam nie tak pomocy 
Mod: Łącze twoje dwa tematy, może te 170 to jej max. Zapraszamy do Polski, tu można tylko 130 km/h
Mod: Łącze twoje dwa tematy, może te 170 to jej max. Zapraszamy do Polski, tu można tylko 130 km/h
- Od: 27 lut 2010, 17:28
- Posty: 82
- Skąd: Okolice Biłgoraja
- Auto: Mazda 323F 2.0 Diesel 90KM
tam nie ma linki wszystko odbywa się tak jak w F1 
Hej tomzwolin
Ja w mojej maździe mam tak samo jak ty.
Na 4 biegu ciągnie do około 4000obr/m i osiąga prędkość ok. 140-150km/h.
Natomiast gdy zmienię na 5 bieg, silnik przyspiesza co najwyżej do 160-170km/h.
Maksymalne obroty na 5 to jakieś 3500obr/m.
Gdy go kupiłem dwa lata temu, to udało mi się osiągnąć nim 180-190km/h, bez większego problemu.
Niestety teraz jest inaczej.
Ja w mojej maździe mam tak samo jak ty.
Na 4 biegu ciągnie do około 4000obr/m i osiąga prędkość ok. 140-150km/h.
Natomiast gdy zmienię na 5 bieg, silnik przyspiesza co najwyżej do 160-170km/h.
Maksymalne obroty na 5 to jakieś 3500obr/m.
Gdy go kupiłem dwa lata temu, to udało mi się osiągnąć nim 180-190km/h, bez większego problemu.
Niestety teraz jest inaczej.
Mazda 323F 2.0DiTD 85KM 2002r BJ, przebieg-199000km, olej-5w30 shell
- Od: 15 wrz 2008, 12:20
- Posty: 18
- Skąd: Kraków
Mi ostatnio poszła 180, ale z tego co widziałem szła by jeszcze. Niestety trochę mi zabrakło rozbiegu 

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
U żony w BJtce wg GPSa max osiągniety to 192 na plaskim. na 5 biegu dokręca sie spokojnie powyzej 3500
wersja 101KM
wersja 101KM
-
lkrencik
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości