ściąga w prawo -już skończyły mi się pomysły

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez pablo19 » 29 sie 2010, 17:35

Wyniki z pomiarów geometrii. Podobno idealne. Przypomnę tylko że borykam się z problemem ściągania auta na prawo.

Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7080f406b19894ab.html

Ostatnio podczas podnoszenia auta odleciał mi taki oto kawałek sprężyny. Czy to może być także przyczyną ściągania? kawałek jest od tylnej lewej (strona kierowcy) sprężyny.

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2008, 19:59
Posty: 52
Skąd: opolskie
Auto: 323f V6 BA

Postprzez rumunn95 » 29 sie 2010, 20:56

mysle ze poniekad w tym tkwi problem
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez XEEEnq » 30 sie 2010, 00:11

mnie tez tak sciaga... nie wiem o co chodzi ;/ niby wszystko oki ale nie ;/ ostatnio podczas przegladu zobaczylem ze prawy lacznik stabilizatora jest bardzo blisko karoserii... podczas jazdy po dziurach ladznik obija o karoserie i nie wiem w jaki sposob troche wykrzywic stabilizator ;/
eFKA 323 1.8 Automat + LPG sequent 24


http://ussemo.eu/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 23:40
Posty: 70
Skąd: Gniezno
Auto: 323F BA 1.8 AT

Postprzez rafal700 » 26 paź 2012, 07:22

Podepnę się pod temat. U mnie wszystko było ok ale do czasu aż wymieniono mi gumowe górne podkładki pod sprężynami. Wtedy auto zaczęło mi bardzo ściągać w prawo. Wszystko zamontowane zostało poprawnie. Zbieżność ustawiona, kąty L i P takie same. Zaczęło jechać prosto ale po 2,3 sek ściąga w prawo. Zamieniłem opony tylne z przednimi i zaczęło ściągać o wiele mocniej. Czy to mogą być opony tak zdarte przednie i tylne ? Podejrzewam, że jadąc z tym luzem na spręzynach opony ścierały się nie równomiernie ale z drugiej strony auto jeździło normalnie i prosto. Macie jakieś pomysły ? Zbieżnośc ustawiona w przodzie i tyle.
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 17:39
Posty: 268 (0/1)
Auto: Mazda 323f bj 2001r
1.6 98KM

Postprzez Bo_Lo » 26 paź 2012, 21:34

XEEEnq napisał(a):mnie tez tak sciaga... nie wiem o co chodzi ;/ niby wszystko oki ale nie ;/ ostatnio podczas przegladu zobaczylem ze prawy lacznik stabilizatora jest bardzo blisko karoserii... podczas jazdy po dziurach ladznik obija o karoserie i nie wiem w jaki sposob troche wykrzywic stabilizator ;/

radze kupic nowy stanilizator.koszt niewielki a prostowanie/wyginanie starego to kamikadze.i laczniki od razu porzadnej firmy.owkoz nie zapomnij o gumach mocujacych do karoserii-tez nowe
rafal700 napisał(a):Podejrzewam, że jadąc z tym luzem na spręzynach opony ścierały się nie równomiernie


jest to mozliwe.obejrzyj dokladnie opony
rumunn95 napisał(a):mysle ze poniekad w tym tkwi problem

na 99% :)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez rafal700 » 29 paź 2012, 08:32

Winne okazały się opony. Po założeniu zimówek jak ręką odjął.
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 17:39
Posty: 268 (0/1)
Auto: Mazda 323f bj 2001r
1.6 98KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323