przyblokowany hamulec

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez jacobs » 18 maja 2012, 21:43

Przeciez drut nie bedzie sprezynowal. Ja ostatnio zalozylem sprezynki z 626 do 323 po malym przycieciu pasowaly, wiec mysle ze to nie problem dobrac, jezeli naprawde nie sa nigdzie dostepne.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Neonixos666 » 19 maja 2012, 18:30

bez problemu można dostać zestaw montażowy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez duh » 29 maja 2012, 20:41

Ok, mam sprężynki z 626, w weekend spróbuję założyć – ciekawe, ze zestaw instalacyjny do 626 można kupić za niecałe 3 dychy, a do BJ najmniej za sześćdziesiąt parę.... Tak przy okazji, jaki skok gwintu jest w nakrętkach do BJtki? 1.5? Chciałbym wymienić, bo gość od którego kupiłem auto miał założone na kulistym łbie, i przy odkręcaniu wysypują się wiórki – pare razy przejadę i gniazdo się wyrobi (już wygląda na trochę zjechane). mechanik polecał mi takie nakrętki, które maja jeszcze taką obrotowa podkładkę, natomiast ja zastawiałem się nad kupnem tego:
http://allegro.pl/nakretki-do-kol-chrom-m12-ford-mazda-toyota-nissa-i2381390572.html
Co sądzicie? Zarzućcie opinią.
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2012, 09:32
Posty: 29
Skąd: Bielsko - Biała
Auto: Mazda 323F BJ 1999

Postprzez xedos1972 » 29 maja 2012, 21:09

solidnej jakość po nakrętce za 3 zeta to bym nie oczekiwał ,ale ładnie wyglądają
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez kubi2410 » 30 maja 2012, 10:53

Ja mam takie nakrętki są ok żadna się nie urwała :D bo niby czemu 2 razy w roku odkręcane na wiosnę i jesień bo do felg stalowych są inne nakrętki z zimówkami.
Pamiętaj skok gwintu 1,5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2007, 16:51
Posty: 432
Skąd: Lubartów
Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport

Postprzez surbannippal » 1 cze 2012, 08:12

duh napisał(a):Ok, mam sprężynki z 626

Gdzie zakupiłeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 08:34
Posty: 116
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 323f Bj '98 1,8

Postprzez duh » 1 cze 2012, 17:45

Sprężynki do 626 razem z blaszkami kupiłem w Kioto w Bielsku – chyba wysyłają poczta więc można zamówić. W sumie blaszki mogę odstąpić bo no co mi one. A cały zestaw ze sprężynkami to niecałe 30 zeta.
http://www.kioto.com.pl/
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2012, 09:32
Posty: 29
Skąd: Bielsko - Biała
Auto: Mazda 323F BJ 1999

Postprzez kamyk198 » 22 sie 2012, 20:37

Mam ten sam problem, ale już wymianiłem cały zacisk (kupiłem używany) osłony gumowe całe. Prowadnice wyczyszczone, sprężynki założone, przesmarowane co ma byc przesmarowane. Ale dalej tłoczek nie wraca :( Czy do wyciągnięcia tłoczka potrzebna jest duża siła.

Jak potrzebuje sprężynek do mogę odstąpic 1 kpl.

Z góry dzięki za pomoc.
Początkujący
 
Od: 22 sie 2012, 19:31
Posty: 7
Auto: Mazda 323f
1.6 16V ZM+LPG

Postprzez kamyk198 » 23 sie 2012, 22:06

Dziś postanowiłem rozebrać zacisk koła przedniego i podjąć próbę naprawy. Na forum pojawia się jedna fotorelacja, ale jest to zacisk [jaki?]. Dla osób, króre już dokonywały takich napraw nie ma wiekszej różnicy, ale osoby naprawiajace zacisk pierwszy raz napotykają na szereg niejsasności na które bardzo ciężko jest znaleść odpowiedz.
Może moja krótka fotorelacja i opis pomorze rozwiać te wątpliwości.

P.S
Jutro wrzyce linka do filmu, jak pracuje tłoczek po naprawie.

Dopisano 23 sie 2012, 22:07:

Sorki za kolejność, foty ida od końca

Dopisano 24 sie 2012, 12:25:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=18HJpr7QE-E&feature=plcp[/youtube]
Załączniki
IMG_20120823_173751.jpg
1.Tłoczek z regóły wychodzi dość ciężko (90% jest już podrdzewiała), ja do wyciągniecia swojego użyłem długiej śruby i młotka. Uderzałem dość mocno i obserwowałem czy tłoczek wychodzi.
IMG_20120823_173907.jpg
2.Części składowe zacisku (uszczelki x2, tłoczek, zacisk)
IMG_20120823_173814.jpg
3. Srodek naszego bohatera
IMG_20120823_173825.jpg
4. Widoczna rdza na pierscieniu w środku.
IMG_20120823_175001.jpg
5.Srodek wyczyszczony (używałem papieru śriernego, śrubokręta i maty ściernej).
IMG_20120823_175018.jpg
6. Jeszcze raz środek
IMG_20120823_180559.jpg
7.Oto i on, złożony w całość czekam na montaż
Początkujący
 
Od: 22 sie 2012, 19:31
Posty: 7
Auto: Mazda 323f
1.6 16V ZM+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323