Wymiana piasty tył – da się zdjąć pierścień ABS?
1, 2
Ja jak zakładałem ponownie rozgrzałem go i wszedł leciutko Po ostygnięciu bez użycia siły na pewno sam nie zejdzie 
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
mam takie pytanko : jak rozpoznać czy piasta jest do wymiany
? podczas jazdy słychać z prawego tyłu wycie ale gdy kręce kołem w górze na lewarku nie słychać nic i nie czuć żadnych raków na łożysku . nawet koła zamieniałem z przodu na tyl ale nie ma różnicy
- Od: 24 cze 2010, 20:20
- Posty: 18
- Skąd: Siedlce
- Auto: 323F BJ DiTD 101KM 2001
Kanaco/NTN to dobry wybór. Podobno jest tak, ze huczy podczas jazdy, a na lewarku nie, ale osobiście tego nie przeżyłem. Moje padło w dziwnych okolicznościach, postawiłem auto, wyjechałem na narty i po powrocie po tygodniu nie dało się jeździć tak huczało.
Z oględzin starej piasty i rozebraniu jej na części, zobaczyłem że piasta jest podwójnie łożyskowana i w zależności które łożysko padło inny jest objaw. U mnie jak padło prawe łożysko tył wyraźnie słychać je było przy lewych zakrętach ale teraz huczy mi lewe łożysko i huczy i przy prawych i przy lewych ale inaczej.
Hej, dorzuce swoje trzy grosze...
Ja kupowalem polski zamiennik firmy MAXGEAR, kosztowalo mnie to jakies 120zl o ile pamietam.
Zrobilem juz na tym jakies 30tys i narazie (odpukac) cisza.
to jest chyba to: http://www.iparts.pl/czesc/lozysko-kola,mazda,323-f-vi-bj-1998-09-2004-05,1-9-16v-114km,72-3853-9909-100579-0-403-330230.html
Ja kupowalem polski zamiennik firmy MAXGEAR, kosztowalo mnie to jakies 120zl o ile pamietam.
Zrobilem juz na tym jakies 30tys i narazie (odpukac) cisza.
to jest chyba to: http://www.iparts.pl/czesc/lozysko-kola,mazda,323-f-vi-bj-1998-09-2004-05,1-9-16v-114km,72-3853-9909-100579-0-403-330230.html
- Od: 2 sty 2010, 14:33
- Posty: 35
- Skąd: Dębica
- Auto: Mazda 3 BM SkyEnergy 2018
2.0 120KM
Mój ojciec mówi ze cały piasta piasta z łożyskami taki jak te
http://allegro.pl/lozysko-kola-piasta-t ... 38121.html
Są zrobione z buraków

Są zrobione z buraków

oj tam oj tam
ja narazie nie narzekam. Jak sie wysypie to napisze po jakim przebiegu wtedy bedziemy miec jakies tam porownanie.
- Od: 2 sty 2010, 14:33
- Posty: 35
- Skąd: Dębica
- Auto: Mazda 3 BM SkyEnergy 2018
2.0 120KM
Mi oryginały wytrzymały ponad 120tyś, założyłem takie jakie zdjąłem (łożyska NTN), mam nadziej że też przejadą tyle.
nie no jasne nie watpie, ze orginaly pewnie wytrzymaja dluzej, ja u siebie wymienialem przy 165kkm (choc oczywiscie nie mam pewnosci czy wczesniejszy wlasciciel nie wymienial). Chodzi mi o to ze niekoniecznie moze trzeba bezkrytycznie pchac wszystko orginalne, bo tez nie kazdego na to stac. Dopisalem co sam zalozylem zeby inni uzytkownicy widzieli ze ktos takie cos zalozyl i ze jezdzi (fakt ze sam jestem ciekaw jak dlugo), zwlaszcza ze orginaly do Mazdy jak lubia kosztowac, kazdy wie
a przy ponad 10-letnim aucie zawsze cos sie zdarzy do wymiany. A na czym oszczedzac to juz indywidualna sprawa kazdego wlasciciela, dla przykladu wolalem zalozyc orginalny zawor TCV (i byc moze przeplacilem, bo moglem od Opla), ale czytajac to forum moglem wyrobic sobie jakas tam opinie na ten temat (bazujac na cudzych doswiadczeniach).
Pozdro i udanego weekendu Neonixos
Pozdro i udanego weekendu Neonixos
- Od: 2 sty 2010, 14:33
- Posty: 35
- Skąd: Dębica
- Auto: Mazda 3 BM SkyEnergy 2018
2.0 120KM
losrekinos napisał(a):Pozdro i udanego weekendu Neonixos
a dziękuje i wzajemnie życzę

Macie może namiary na piastę Kanaco z ABS w dobrej cenie?
Kanaco w Fox Rzeszów – 465 zl sztuka
Carspeed Lublin NTN 250 zl sztuka
Carspeed Lublin NTN 250 zl sztuka

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości