Część.
"Szukaj" nie odpowiedziało mi na moje pytania, więc zakładam nowy wątek.
Mazda 323f BJ, rok 2003 benzyna, 1.6
Problem:
– słaby ręczny, w jednym kole można powiedzieć, że go nie ma.
Próba rozwiązania problemu:
Rozbierałem w jednym zacisku mechanizm ręcznego aż do wyjęcia pierścienia zegera i tego stalowego bolca, który powoduje, że zacisk pracuje wskutek zaciągnięcia ręcznego. Jako, że to było jakiś czas temu to kojarzę, że cała operacja pomogła ... sęk w tym iż pamiętam, że ten bolec był trochę sfatygowany. Włożenie go odwrotnie dało pozytywny rezultat. Drugiego koła nie robiłem bo było ok.
Dziś ręczny pozwala na lekkim wzniesieniu utrzymać auto ale chciałbym już to całkiem porządnie zrobić.
Pytania:
– czy można gdzieś kupić zestaw naprawczy zacisku ale właśnie ten bolec?
– czy znacie inne sposoby na to by ręczny dobrze trzymał?
– rozumiem, ze muszę tak, czy owak zacząć od wymiany linek?
Będę wdzięczny za pomysły sprawdzonych rozwiązań / "patentów" na to.
pzdr.
Pieraś
Słaby Ręczny – linki, bolce wewnątrz zacisku
Strona 1 z 1
Szczerze przyznam, że nie pamiętam. Ten bolec był ewidentnie sfatygowany.
Znasz albo może ktoś zna jakie wymiary ma ten bolec?
Nie chciał bym uziemiać auta tylko dla pomiaru lub ewentualnie składać lipę ponownie.
Znasz albo może ktoś zna jakie wymiary ma ten bolec?
Nie chciał bym uziemiać auta tylko dla pomiaru lub ewentualnie składać lipę ponownie.
- Od: 9 lip 2010, 08:43
- Posty: 39
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsubishi Galant EA2W 2.0
Honda Civic VIII 1.8GT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości