Stuki przy kręceniu kierownicą!!
To ja się jeszcze podepnę pod temat;) u mnie na włączonym silniku słychać przy ruszaniu kierownica takie głuche pukniecie jak ruszę kołem w jedna stronę to puknie i w druga to tez puknie. Na wyłączonym silniku tez słychać ale już nie takie głuche. Kiedy zdjąłem pokrywę od filtra powietrza to jakby głośniej było słychać to.
Wiecie co to może być?
Druga prawa przy hamowaniu słychać jakby jakaś guma o coś ocierała w prawym przednim kole sprężyny sprawdzałem są cale amorki tez ok łączniki stabilizatora wymienione miesiąc temu na nowe.
Proszę o rady
Wiecie co to może być?
Druga prawa przy hamowaniu słychać jakby jakaś guma o coś ocierała w prawym przednim kole sprężyny sprawdzałem są cale amorki tez ok łączniki stabilizatora wymienione miesiąc temu na nowe.
Proszę o rady

- Od: 15 sie 2010, 14:38
- Posty: 89
- Skąd: 20 km od Rzeszowa:)
- Auto: Mazda 323F 1.6I 16V 2003r
ten odgłos ocierającej gumy to było to ze zablokowało jedna strona zacisk bo syfu było pełno i zero smaru wyczyściłem nasmarowałem dobrze i wszystko ucichło;) dalej zostaje mi problem głuchego pukania przy skrętach kierownica może to pompa od wspomagania??
Filmik przedstawiający odgłos:
http://www.youtube.com/watch?v=CGe20qzSvXA
Filmik przedstawiający odgłos:
http://www.youtube.com/watch?v=CGe20qzSvXA

- Od: 15 sie 2010, 14:38
- Posty: 89
- Skąd: 20 km od Rzeszowa:)
- Auto: Mazda 323F 1.6I 16V 2003r
u mnie stuku puku parkingowe spowodowane bylo pokrzywieniem blachy w górnym mocowaniu amortyzatora ( jakiś krawężnik kiedyś musiał być zaliczony) myslalem ze to wina łożyska macphersona ale po demontażu okazało sie ze wystarczyło podprostowac blache w której leży sprężyna
Szerokiej drogi i gumowych drzew ;)
U mnie delikatne stuki a z czasem coraz to większe były spowodowane luzem na drążku kierowniczym od strony kierowcy (na tym wybrzuszeniu). Stuki były nawet na włączonym silniku. W tym tygodniu będziemy to wymieniać to zdam relację czy się coś poprawiło 
ale to co u niego puka to jest kurde konkretne walenie ... a to nie jest wina pompy wspomagania, ze z nia cos jest nie tak? jaki jest efekt jak do samego oporu skrecisz i przytrzymasz kierownice?
- Od: 9 lip 2010, 08:43
- Posty: 39
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsubishi Galant EA2W 2.0
Honda Civic VIII 1.8GT
a sprawdzaliscie, czy przy skreconej kierownicy nie drzy drazek od ukl. kierowniczego?
teoretycznie dla mnie to cos z ukladem wspomagania .. np. pompa daje cisnienie i odpuszcza, czy cos takiego. Wtedy byloby na drazku pewnie czuc drgania lub na ktoryms z wezy
teoretycznie dla mnie to cos z ukladem wspomagania .. np. pompa daje cisnienie i odpuszcza, czy cos takiego. Wtedy byloby na drazku pewnie czuc drgania lub na ktoryms z wezy
- Od: 9 lip 2010, 08:43
- Posty: 39
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsubishi Galant EA2W 2.0
Honda Civic VIII 1.8GT
ralfik84 napisał(a):jak na maxa skrece kierownica to tez slysze jakies syczenie..
Panie kandydacie poczytaj forum, to jest normalne, pompa daje max ciśnienie. Nie zalecane jest długie trzymanie kiery na max skręcie
ebson napisał(a):ten odgłos ocierającej gumy to było to ze zablokowało jedna strona zacisk bo syfu było pełno i zero smaru wyczyściłem nasmarowałem dobrze i wszystko ucichło;) dalej zostaje mi problem głuchego pukania przy skrętach kierownica może to pompa od wspomagania??
Filmik przedstawiający odgłos:
http://www.youtube.com/watch?v=CGe20qzSvXA
Witam
Ja mam prawie to samo u mnie. Po wyciągnięciu filtra słychać takie "pierdnięcia głuche". Co to może być ?
W momencie tego stuku puku widać spadek obrotów o ok. 100 obr/min
usuń
mam pytanie co do drążków. Otóż wyrobił mi się lewy drążek kierowniczy, mam luz ewidentny i stuka na kierownicy przy nierównościach, nie jest to łącznik stabilizatora ani amortyzatory przednie bo wymieniałem je w tym tygodniu na nówki. Pytanie brzmi czy drążki należy wymienić dwa na nowe czy wystarczy wymienić tylko ten co stuka? i czy przy wymianie należy wymienić też końcówki na nowe mimo iż są sprawne
przeczytałem ostatnio w poradnikach internetowych że należy wymienić wszystko aby potem poprawnie ustawić zbieżność



- Od: 20 sie 2012, 16:23
- Posty: 45
- Auto: Mazda 323 f BJ 2001r. DiTD 101km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość