przy okazji wymiany stukającego łożyska zauważyłem, że tylne lewe koło nieco ciężej się obraca, a tarcza nagrzewa nawet podczas jazdy bez hamowania.
Po obejrzeniu zacisku i jego stopnia korozji oraz ze względu na brak czasu na regenerację postanowiłem zakupić nowy i wymienić razem z jarzmem.
Zacisk zakupiłem na aukcji:

Po montażu odpowietrzyliśmy jedynie tylne lewe koło, nie wiem czy słusznie, ale hamulec był twardy.
Efekt wymiany: po naciśnięciu hamulca tłoczek w nowym zacisku się nie cofa, kołem nie da się obrócić

Naszła mnie myśl, że może tłoczek się nie cofa bo ciśnienie nie spadło, więc popuściłem odpowietrznik – bez rezultatu. Zresztą tłoczek można lekko wkręcić z powrotem do samego końca. Przy kolejnej próbie wyjąłem bezpiecznik z ABSu również bez efektu.
Macie jakiś pomysł co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?