Pedal hamulca wpada w podłoge
Strona 1 z 1
Witam. Było kilka podobnych tematów z hamulcami ale u mnie w BJ 2001 Diesel 101 km jest coś dziwnego. Dziś wymieniałem tłoczek wraz z gumkami z przodu bo stary skorodował i gumki sparciały. Dałem nowe miedziane uszczelki wszystko cacy. ale... Nie wiem czy wcześniej tak było bo nie zauważyłem ale dziś po odpowietrzeniu w sumie jednego koła tam gdzie wymieniałem jest coś takiego. Na wyłączonym silniku po kilku wcisnięciach hamulca pedal twardy i sztywny. Natomiast na uruchomionym silniku po kilku wciśnięciach pedal robi się bardzo sztywny i jak go trzymam to bardzo powoli wpada do podłogi. Jazda próbna wypadła OK hamuje idealnie. natomiast martwi mnie to wpadanie hamulca. Sprawdzałem wszystkie koła i sucho na odpowietrznikach przewodach i tłoczkach. czy problem może tkwić w pompie?? przypomne żę na silniku wyłączonym pedal jest sztywny i nie wpada. Dzięki pzdr
- Od: 25 paź 2008, 12:47
- Posty: 13
- Skąd: warszawa
- Auto: 323f, 2001r, 2.0 td, 74 kw
wszystko jest ok moim zdaniem tak ma być.
Normalny objaw, pompując pedał na pracującym silniku wykorzystujesz podciśnienie. A jak trzymasz już pedał wciśnięty to silnik dobija sobie podciśnienia i dlatego pedał powoli schodzi niżej. Jak pod pompujesz za szybko i parę razy to nawet zapali Ci się kontrolka ręcznego. Ale w tym wypadku jest to informacja o zbyt małym podciśnieniu w układzie, ona po chwili gaśnie. Także jak napisał kolega wyżej jest to normalne.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Witam. Zgadzam się poniekąd z Wami i nawet dołącze że szybkie pod pompowanie pedałem powoduje zapalenie na chwilke kontrolki ręcznego. Ale jak to wytłumaczyć z innymi samochodami z ABS i wspomaganiem?? Tam pedały są sztywne bez względu na to czy silnik jest uruchomiony czy zgaszony. Zapytam jednego mechanika MacGyvera być może coś wymyśli albo i nie i na pewno podzielę się z Wami. A jeszcze pytanko. Czy może mi ktoś dokładnie z obrazować jak dojść do regulacji ręcznego hamulca w kabinie?? Ponoć zaślepka do zdjęcia ale która??? Obudowa drążka to dwa duże plastiki a sam ręczny nie ma zaślepki. Dodam żę mazda 323 2001 rok BJ. Będę wdzięczny za jakieś info bądź zdjęcie co mam odkręcić itd. Pzdr i zostaję w kontakcie.
- Od: 25 paź 2008, 12:47
- Posty: 13
- Skąd: warszawa
- Auto: 323f, 2001r, 2.0 td, 74 kw
przy ręcznym jest taka wygięta zaślepka z gumą, musisz zaciągnąć ręczny i pociągnąć ją do góry. Po potem klucz 10 i jedziesz
.
Nic nie wymyślaj z tymi hamulcami, wszystko jest dobrze a szukasz dziury w całym
Nic nie wymyślaj z tymi hamulcami, wszystko jest dobrze a szukasz dziury w całym
Kolego, przed mazdą miałem peugeota 406 z abs i hyundaia z abs i wszędzie opadały pedały na zapalonym silniku, powoli ale do zera, myślę, że winna jest temu pompa abs (taka jej właściwość), bo w układach bez niej tego nie ma, jak hamulce brzytwy to wszystko ok
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości