Stuki przy kręceniu kierownicą na postoju

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez cross » 11 wrz 2012, 11:27

Witam,

Zastanawiam się co może być przyczyną gdy na postoju (włączony silnik) kręcę kierownicą w lewo albo w prawo i za każdym razem słychać pojedyncze stuknięcie. Zastanawiam się czy to półośki. Kiedy ruszam powoli na pierwszym biegu kręcąc w lewo lub w prawo znów słychać (trochę słabiej) puknięcie przy kręceniu kierą. Ustaje gdy jadę już szybciej.
cross
 

Postprzez rav 75 » 11 wrz 2012, 12:41

Sprawdź końcówki drążków kierowniczych a przy okazji same drążki. Może luz na jabłku.
rav 75
 

Postprzez tiacocstoe » 11 wrz 2012, 22:23

nie wiem co to, ale mam to od kiedy posiadam mazde, czyli 4-5 lat i nic się z tym więcej nie dzieje – może jak będzie u mechanika na rozrządzie teraz to go zagadnę.
Mój brat kupił mazde 6 teraz i stuka tak samo, czyli może ten typ tak ma...
civic4gen 4ever :>
mazde dopiero poznaje – narazie jest miło :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52127 oto ona :)
Początkujący
 
Od: 15 mar 2008, 21:13
Posty: 28
Auto: 323f 2.0 TD 2001r.

Postprzez ewemarkam » 13 wrz 2012, 11:17

U mnie stukało też jak kręciłem kierownica. Okazało się że przyczyną był łącznik stabilizatora. Wyglądał na ok ale strasznie ciężko chodził, smar wysechł albo się ulotnił, w każdym razie pracował na sucho. Wymiana załatwiła sprawę.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez cross » 27 kwi 2013, 13:02

Okazało się, że to stożek :–) w puszkach tak stuka

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
cross
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323