Jak w temacie mam problem z przekładnią kierowniczą i mam nadzieję, że mi ktoś pomoże.
Od kilku dni kiedy się zrobi ciepło lub silnik się nagrzeje podczas skręcania słychać dziwne odgłosy jakby ocieranie gumy o gumę. Na zimnym silniku i rano jest ok. Wspomaganie podczas gdy tak stuka trochę gorzej chodzi.
Początkowo myslałem, że to wina wspomagania ale kiedy wyłączam silnik i kręce kierownicą bez wspomagania dzwięki są takie same.
Od razu powiem, że czytałem wszystkie wątki na forum dotyczące tego problemu. Wymieniłem olej na Orlen Dextron II, nic nie pomogło. Potem wymieniłem pompe wspomagania też nic. Wymieniłem drążek kierowniczy z lewej strony. Całe zawieszenie jest ok. Łożyska amortyzatora też przerabiałem, są ok.
Chyba czeka mnie wymiana przekładni bo na wyłączonym silniku kiedy szybko ruszam kierownicą słychać stuk z lewej strony przekładni, ale wiem że to normalne w mazdach.
Wolał bym się jednak upewnić czy ten problem napewno zależy od przekładni czy od czegoś innego. Przecież na zimnym silniku mazda po prostu płynie.
Jeśli ktoś z was potrafi rozwiązać taki problem będe wdzięczny za pomoc bo to trzeszczenie jest naprawde irytujące.
Mazda 323f po lifcie
skrzypienie w przekładni Mazda 323f BJ DITD 2001
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości