Opony o różnych rozmiarach na dwóch osiach
Strona 1 z 1
Witam czy ktoś miał kiedyś założone opony o różnych rozmiarach na osi przedniej i tylnej tzn. mam obecnie opony standardowe czyli 195/55/r15 przód i tył, niestety jestem zmuszony wymienić opony na osi tylnej są strasznie zjechane ale mam możliwość kupienia opon o rozmiarze 195/60/r15 czy może się coś dziać z powodu tej różnicy tzn. z ABS itd.? miał ktoś kiedyś taką sytuację?
- Od: 19 cze 2010, 23:26
- Posty: 16
- Skąd: ;)
- Auto: MAZDA 323F BJ 1,8 16 v 99r.
mozna miec inne ale na tej samej osi musisz miec takie same. ja mam z przodu 185 a z tyly 195 .
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
55 z tylu i z przodu
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
hehehehe
bedziesz miał większy docisk bo przód bedzie niżej niż tył. XD XD
Możesz mi wyjaśnić co ma abs do wysokości opony??
Bedzie to ciekawie wyglądało swoją drogą
Nic się nie będzie dziać o ile tak jak kolega boczek86 nasmarował wcześniej założysz jednakowe gumy na osi, co zresztą wymagane jest przez przepisy.
bedziesz miał większy docisk bo przód bedzie niżej niż tył. XD XD
Możesz mi wyjaśnić co ma abs do wysokości opony??
Bedzie to ciekawie wyglądało swoją drogą
Nic się nie będzie dziać o ile tak jak kolega boczek86 nasmarował wcześniej założysz jednakowe gumy na osi, co zresztą wymagane jest przez przepisy.
tekst: To kombi to twój nowy nabytek?? Rozbija mnie na części pierwsze
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
- Od: 4 kwi 2011, 21:41
- Posty: 96
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6i ZM 16v 72KW 2001 Po lifcie wersja sport
Mazda 6 GH 2,5 2008r.
myślę że tylko w przypadku naprawdę dużej różnicy może ABS wariować ale przy takich różnicach nie powinno być problemu.
Takie niewielkie różnice w obwodach są chyba wpisane w granicę błędu. Ten komputer nie jest tak czuły. Dojazdówka ma nieco inny rozmiar i komp nie wariuje.
Problem o którym tu wspomniano występuje w autach 4x4 szczególnie z dołączanym napędem. Tam różnice w oponach na osiach nawet tych samych rozmiarów (tylko np. tył nowy, przód zużyty) powoduje wariowanie i niezałączanie napędów.
Problem o którym tu wspomniano występuje w autach 4x4 szczególnie z dołączanym napędem. Tam różnice w oponach na osiach nawet tych samych rozmiarów (tylko np. tył nowy, przód zużyty) powoduje wariowanie i niezałączanie napędów.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości