Witam
Mam następujący problem/zapytanie.
Przy ostrzejszym ruszaniu na mocno skręconych kołach samochód szarpie. Wcześniej próbowałem się podłączyć z tym pytaniem do podobnego tematu ale ktoś mi odpisał "yyy mechanizm różnicowy?" i koniec. Mnie się jednak wydaje, że gdyby to był mechanizm różnicowy to szarpanie zdarzało by się także podczas ruszania do przodu, przy zerwaniu przyczepności. Tak się jednak nie dzieje. Tylko przy mocno skręconych kołach.
Znajomy mechanik – wydaje się konkretny – powiedział, że to ten system zapobiegający poślizgowi kół, ale nawet kiedy to wyłączę jest to samo.
Proszę o troszkę konkretniejszą odpowiedź niż napisał kolega, którego zacytowałem.
Może to rzeczywiście dyferencjał, a może system TCF mimo wyłączenia i tak działa?
Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?
Szarpanie przy ruszaniu na skręconych kołach
Strona 1 z 1
ja tak miałem w toyocie i przyczyną była guma na wahaczu, przy kolach skręconych czuć było wyraźne szarpanie przy ruszaniu
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Hmm... Mazda, którą jeżdżę od miesiąca jest moim pierwszym Japończykiem, więc nie znam jeszcze występujących problemów. Wcześniej jeździłem Polówką z mega zawodnym zawieszeniem – bez przerwy coś naprawiałem, ale powiem szczerze, że wydaje mi się, że zużyte gumy na wahaczach nie powinny mieć takiego wpływu. Oczywiście mogę się mylić i jestem wdzięczny za każdą odpowiedź – każdy trop jest pomocny.
-
KorsarzCh-w
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości