przez luki.p » 5 sty 2011, 12:28
Jocker, nie musisz wierzyc w przebieg. kazdy ma prawo wyrazic zdanie , ja nie muszę tu udowadniać nikomu jego wiarygodnosci, bo nie o to tu chodzi i to mnie nie interesuje.
co do postu wyzej – tu mowa jest o dieslu, a ja mam benzyne, wiec myslalem, ze jest roznica.
z pompa to tez przeczytalem, ze co drugi przebieg, ale moje pytanie dotyczy, tego, czy wymieniac jesli nie byla wymieniana od nowosci? rozne opinie slyszalem od ludzi i dlatego postanowilem zapytac uzytkownikow mazdy na tym forum co oni o tym mysla. takze naprawde zalezy mi na rzeczowych poradach.
kontaktowalem sie z carspeed.pl i polecono mi tam rozrzad OE/OEM Mazda
oto co mi zaproponowano:
– pasek oryginał OE MAZDA w pudełku mazdy – 115zł
– napinacz oryginał OEM MAZDA – NTN (folia) – 95zl
– rolka prowadząca oryginał OEM MAZDA – NTN (folia) – 95zl
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA – 29zł
– uszczelniacze wałków rozrządu oryginał OE MAZDA – 43zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA – 29zł
– uszczelka pokrywy zaworów oryginał OE MAZDA – 69zł
Taki rozrząd ma 1 rok gwarancji producenta z limitem 100.000km.
W razie potrzeby:
– pompa wody japońska GMB z uszczelkami – 155zł
– paski wieloklinowe zewnętrzne – japońskie BANDO (oryginał w mazdach) –
69zł/kpl 2szt
czy jest to dobry wybór i czy wy też stosujecie te elementy? czy to sa faktycznie oryginaly?
moje kolejne pytanie, czy wszystkie powyższe elementy należy wymienić?
z innej firmy o pytanie o rozrząd dostałem odp, że do wymiany pasek rozrzadu, napinacz paska, rokla prowadzaca i pompa. także proszę o odp co nalezaloby wymienic.
Dzieki