tunel przechodzący w podłokietnik
Tak tez bylo w modelach przed liftem, nie we wszystkich najczesciej nie posiadaly tego udogodnienia sedany. Panel sterowania wentylacji rozni sie tylko tym ze ma przycisk obiegu otwartego/zamknietego zamiast suwaka. Zmieniono podswietlenie zegarow i przelacznikow na czerwone (niestety nie wiem czy wprowadzili to wraz z wejsciem liftingu na rok modelowy 2001 czy moze dopiero rok pozniej razem ze zmiana lamp tylnych na rok 2002). Same zegary tez sie roznia od tych spotykanych w pierwszych latach produkcji BJ, 1998 do polowy 1999 zegary takie jak w ostatnich rocznikach BA, po polowie `99 w zegarach zmieniono cyferblaty ktore w zaleznosci od wersji byly czarne badz biale i zostaly az do konca produkcji (w niektorych wersjach wyposazenia byl oferowany komputer pokladowy- dodatkowy wyswietlacz na blacie obrotomierza). Roznice w blachach z przodu sa dosc znaczne: maska, blotniki, wzmocnienie przednie (gdzie przykrecona jest chlodnica i lampy) do tego dochodza zupelnie inne lampy przednie (3 rodzaje: podstawa to pojedyncza lampa na zarowke H4, druga to podwojna lampa z odseparowanym swiatlem mijania i drogowymi ze srebrnym wnetrzem oraz 3 rodzaj tak jak poprzednia tylko z czarnym wnetrzem lamp, wszystkie posiadaja zintegrowany kierunkowskaz). Co do tylu to praktycznie w ostatnim roku produkcji wprowadzono nowe lampy z okraglymi elementami w kloszu (rok modelowy 2002). Silniki: rzadko spotykane 1.4, zamiast silnika 1.5 ZL pojawia sie 1.6 ZM, znika 1.8 FP pojawia sie 2.0 FS i diesel 2.0 RF2A zamiast 90 koni 100 (RF3A)lub 110 (kolejna rzadkosc, w 626 GF/GW oznaczony jako RF4A, w BJ silnik o wyzszej mocy oznaczany nadal jako RF3A). Jak cos jeszcze mi sie przypomni dopisze