Strona 1 z 1

Jakie są róznicę w BJ sprzed liftu i po lifcie?

PostNapisane: 27 sty 2010, 12:23
przez alien256
Jakie są różnicę w BJ sprzed liftu i po lifcie?
Czy maska i dach różnią się?

PostNapisane: 27 sty 2010, 12:41
przez Mako
alien256 prosze poprawic temat na zgodny z regulaminem. Skoro jestes na forum juz od dluzszego czasu nie bede wskazywac gdzie znajduje sie regulamin. Czas poprawy –>24h. Po terminie kosz.

PostNapisane: 27 sty 2010, 21:05
przez Rafko
Blachy są identyczne. Różnice to tylko zderzaki, listwy boczne i lampy przód, tył.
Co do lamp są to tylko zmiany wyglądu – gabaryty są identyczne.
Nie wiem czy we wnętrzu się coś zmieniło.
Ja mam Madzię po lifcie, kupowałem elementy blacharskie i plastiki z rocznika 2000 – pasowały.
Drzewo się oparło, czy coś poważniejszego?

PostNapisane: 27 sty 2010, 21:10
przez Borys
Rafko napisał(a):Co do lamp są to tylko zmiany wyglądu – gabaryty są identyczne.

Tylne tak, przednie już nie bardzo. Lampy są całe z kierunkami (przed liftem kierunki oddzielne), przez co wydaje mi się, że błotniki i zderzak nie pasują, pytanie co z maską.

PostNapisane: 27 sty 2010, 21:10
przez Borys
Rafko napisał(a):Co do lamp są to tylko zmiany wyglądu – gabaryty są identyczne.

Tylne tak, przednie już nie bardzo. Lampy są całe z kierunkami (przed liftem kierunki oddzielne), przez co wydaje mi się, że błotniki i zderzak nie pasują, pytanie co z maską.

Edit: wg EPC maski mają różne numery.

PostNapisane: 27 sty 2010, 22:28
przez Interceptor
Maska też jest inna. Ma inne przetłoczenia. Wnetrze różni się paletą barw (jest dwukolorowe) wprowadzono także nowe kolory tapicerki. Ciut inna jest konsola środkowa ze sterowaniem nawiewów oraz środkowy tunel przechodzący w podłokietnik.Zmieniła się także paleta silników.

PostNapisane: 28 sty 2010, 00:45
przez alien256
dzięki za pomoc

Re: Jakie są róznicę w BJ sprzed liftu i po lifcie?

PostNapisane: 9 lut 2010, 10:01
przez Mako
tunel przechodzący w podłokietnik

Tak tez bylo w modelach przed liftem, nie we wszystkich najczesciej nie posiadaly tego udogodnienia sedany. Panel sterowania wentylacji rozni sie tylko tym ze ma przycisk obiegu otwartego/zamknietego zamiast suwaka. Zmieniono podswietlenie zegarow i przelacznikow na czerwone (niestety nie wiem czy wprowadzili to wraz z wejsciem liftingu na rok modelowy 2001 czy moze dopiero rok pozniej razem ze zmiana lamp tylnych na rok 2002). Same zegary tez sie roznia od tych spotykanych w pierwszych latach produkcji BJ, 1998 do polowy 1999 zegary takie jak w ostatnich rocznikach BA, po polowie `99 w zegarach zmieniono cyferblaty ktore w zaleznosci od wersji byly czarne badz biale i zostaly az do konca produkcji (w niektorych wersjach wyposazenia byl oferowany komputer pokladowy- dodatkowy wyswietlacz na blacie obrotomierza). Roznice w blachach z przodu sa dosc znaczne: maska, blotniki, wzmocnienie przednie (gdzie przykrecona jest chlodnica i lampy) do tego dochodza zupelnie inne lampy przednie (3 rodzaje: podstawa to pojedyncza lampa na zarowke H4, druga to podwojna lampa z odseparowanym swiatlem mijania i drogowymi ze srebrnym wnetrzem oraz 3 rodzaj tak jak poprzednia tylko z czarnym wnetrzem lamp, wszystkie posiadaja zintegrowany kierunkowskaz). Co do tylu to praktycznie w ostatnim roku produkcji wprowadzono nowe lampy z okraglymi elementami w kloszu (rok modelowy 2002). Silniki: rzadko spotykane 1.4, zamiast silnika 1.5 ZL pojawia sie 1.6 ZM, znika 1.8 FP pojawia sie 2.0 FS i diesel 2.0 RF2A zamiast 90 koni 100 (RF3A)lub 110 (kolejna rzadkosc, w 626 GF/GW oznaczony jako RF4A, w BJ silnik o wyzszej mocy oznaczany nadal jako RF3A). Jak cos jeszcze mi sie przypomni dopisze