Strona 1 z 1

Problem z ABS błąd 17 – palące sie kontrolki.

PostNapisane: 13 maja 2009, 19:13
przez knyklu
Witam,
Czy przy kończącym się czujniku ABS (wogóle jakimkolwiek błędzie ABS) powinny zaplić sie kontrolki ABS TCS TCSoff czy jeszcze dodatkowo kontrolka hamulca?
Co oznacza kod 17?

PostNapisane: 30 maja 2009, 12:15
przez oldgarnek
Przy kończącym czujniku ABS zapali Ci się ABS, TCS, TCS OFF, hamulec ręczny. Ja tak właśnie miałem i okazało się że padł tylny lewy czujnik ABS :P Nowy to koszt ok. 300-370zł używany zaś 150-220zł patrząc na allegro. Nie wiem co oznacza kod 17 ale bardzo możliwe że jest z tym związany – ja sam nie diagnozowałem, zrobił mi to mechanik.

PostNapisane: 30 maja 2009, 14:30
przez knyklu
oldgarnek napisał(a):Przy kończącym czujniku ABS zapali Ci się ABS, TCS, TCS OFF, hamulec ręczny. Ja tak właśnie miałem i okazało się że padł tylny lewy czujnik ABS :P Nowy to koszt ok. 300-370zł używany zaś 150-220zł patrząc na allegro. Nie wiem co oznacza kod 17 ale bardzo możliwe że jest z tym związany – ja sam nie diagnozowałem, zrobił mi to mechanik.

W sumie to miałem dwa błędy. Jeden to Lwey tył czujnik, a ten 17 to bład mówiący że cos nie tak z okablowaniem, lub sterownikiem ABS.
W sumie to już chyba się dowiedziałem skąd ten 17 się wziął.

Bląd 17

PostNapisane: 26 cze 2010, 11:19
przez pikaczu2000
Witam serdecznie,
Ostatnimi czasy na desce rozdzielczej pojawila sie piekna kolorowa choinka ABS, TCS etc. Wiec dostalem sie do zlacza diagnostycznego i zwarlem polaczenia TBS i GDN. Lampka ABS wymrogala 13 i co nie zdziwilo blad nr. 17. Od pewnego czasu swieci mis ie rowniez kontrolka check engin. Mialem kilka miesiecy temu problemy z jedna c ewka wiec czasem zadazylo mi sie przejechac na dwoch cylindrach. Jak rozumiem blad 17 dotyczy sondy lambda. czy podczas kiedy cewka byla uszkodzona i zapewne nie bylo prawidlowego spalania moglo dojsc do uszkodzenia sondy? Czy aby ten blad wykasowac samochod musi przejsc tzw. test drogowy? czy moze nalezy wykasowac ten blad jakas inna metoda np. przez podlaczenie sie do zlacza OBD II. Ewentulanie jakies male czyszczenie z tego co w cylindrach moglo sie nie spalic podczas awarii cewki?

Pozdrawiam

Re: Bląd 17

PostNapisane: 27 cze 2010, 11:11
przez freshbratek
odepnij klemę minusową z akumulatora plus hebel na 30 sek wciśnij, podłącz na nowo aku i powiedz czy błąd jest dalej :)

Re: Bląd 17

PostNapisane: 27 cze 2010, 13:35
przez pikaczu2000
hmm kasowalem go kiedys za pomoca komputera i interfejsu OBD-II. Przejechalem jakies 100-200km i znowu lampka sie zapalila. Ale i z akumulatorem sprobuje, coz mam do stracenia :)

Re: Bląd 17

PostNapisane: 27 cze 2010, 15:34
przez freshbratek
zalej dobrego paliwa dodaj jakiś specyfik na czyszczenie zaworów itp jedź w trasę może sie oczyści i nie bedzie nic wyskakiwać ??

Re: Bląd 17

PostNapisane: 9 paź 2010, 09:43
przez pikaczu2000
A wracam do tematu sojego :) wiec disgnostyka zlacza ObD-II wykazala blad PO420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) natmiast za pomoca zworki lampka ABS (MILD) pokazuje blad 17. Czy to sa te same bledy bo jakos nie moge znalesc znaczenia 17. Sonda lambda do wymiany czy cos innego to oznacza ?

pozdrawiam

Re: Bląd 17

PostNapisane: 9 paź 2010, 10:22
przez Borys
Jeśli 17 wymrugała ci kontrolka ABS to jest to błąd systemu ABS/TCS a nie sondy itp. Błędy silnika u ciebie sprawdza się tylko odpowiednim czytnikiem.
17-dotyczy TCS Engine speed input signal
W dodatku jest już kilka takich tematów, więc po co nowy?