Witam wszystkich "czytaczy" tego watku;]
Jako, ze zima sie zbliza i wracaja dobrze znane nam problemy z zamarzającymi szybami, zimnym silnikiem itp itd. zaczalem myslec o wyposazeniu mojej Madzi 323f BJ z silnikiem DITD w ogrzewanie postojowe. Niestety po zapoznaniu sie z cenami nowych instalacji (okolo 7 tysiecy PLN niezaleznie od tego czy mowimy o Webasto czy Eberspraecher) szybko stalo sie jasne, ze moge liczyc tylko na te, pochodzace z rynku wtornego. No i teraz, jak juz wspomnialem w opisie, pytanie do znawcow tematu: W internecie znalazlem sporo ofert uzywanych instalacji, w tym kilka pochodzacych z Mazd 5 i 6. Jak latwo sie domyslic chcialbym wiedziec czy moglbym taka instalacja "przeszczepic" do mojej Bejbe. Od razu dodam tu, ze po rozmowie z panem z firmy Webasto wiem, ze mimo iz moje auto, jakby nie patrzec jest malym hatchbakiem, to zalecana instalacja do niego to Thermo Top E, czyli model przeznaczony do wiekszych aut wlasnie pokroju "szostki", czy "piatki". Prosze o opinie i wszelkie komentarze osob, ktore maja jakies doswiadczenia w tej materii, ktora po szybkim przeszukaniu forum, wydaje mi sie niezbyt szczegolowo omowiona. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji!
Używane Webasto w 323f DITD
Strona 1 z 1
Temat do góry. Jestem zainteresowany nim również . Szczególnie o parametry doboru Webasto,kompatybilnosć – model/model (silnik) oraz wskazanie choćby jednego serwisu ,który odpowie na zadane pytania. Pomimo wielu telefonów w ubiegłym roku do firm ,które oferują montaż i serwis wszyscy wodzili mnie długo za nos aby na koniec stwierdzić ,że nie gwarantują poprawnego montażu i działania.
Nadmienie ,że podawałem numer katalogowy Webasto ,pochodzenie etc oraz typ silnika w swoim aucie.Nic z tego.... Jaka rada?
Nadmienie ,że podawałem numer katalogowy Webasto ,pochodzenie etc oraz typ silnika w swoim aucie.Nic z tego.... Jaka rada?
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Amen.
Mylace odpowiedzi panow z serwisu to takze moj problem. Wiadomo, ze im zalezy na tym aby sprzedac nowa instalacje i policzyc sobie za jej montaz, a nie przeszczepiac uzywany sprzet. Dlatego wlasnie zalozylem ten watek, liczac na to ze ktos z forumowiczow bedzie mogl podzielic sie swoimi doswiadczeniami. Czekamy na komentarze!
Panowie, możecie polecić w Warszawie kogoś kto jest w stanie naprawić Webasto w moim aucie. 3 tyg temu był wymieniany rozrząd i najprawdopodobniej nie podłączyli czegoś (mam złe doświadczenie z tym warsztatem więc nie chcę znowu im auta oddać). Teraz mi wyświetlacz stale mryga "00:00". Mogę ustawić czas, ale aktywować się nie da. Wtedy wszystko się zeruje i powraca do punktu wyjścia. Dodam że przed wymianą wszystko ładnie działało. Autko to Mazda Premacy. Pozdrawiam
-
izykk
Polecam warsztat firmy Skylark Polska. To autoryzowany przedstawiciel Eberspaecher, ale z tego co wiem, to zajmuja sie tez Webasto. Maja siedzibe w Rembertowie przy ulicy Madziarow 54, a najlepiej jak wpiszesz w google skylark polska. Pozdrawiam i zycze powodzenia!
Webasto montuje się bardziej pod rozmiar silnika a nie pod wymiar "obudowy". Dwulitrowe DiTD jest akurat pod webasto.
PS. model z M6 będzie pasował (bo sama konstrukcja mechaniczna jest bliźniacza) problemem jest tylko sterowanie (sterownik na szynę CAN).
PS. model z M6 będzie pasował (bo sama konstrukcja mechaniczna jest bliźniacza) problemem jest tylko sterowanie (sterownik na szynę CAN).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Mam wyznaczony termin na polowe grudnia, bo wtedy dopiero bede w Polsce. Ale bede zakladal to ustrojstwo wlasnie w skylarku, jak na razie zrobili na mnie abrdzo dobre wrazenie, dlatego pozwolilem sobie ich polecic.
Zaadaptować możesz każde webasto, które jest od diesla i jesteś zdolny je wysterować. Moduł sterowania w M6 już nie jest taki prosty jak w DiTD (w M6 wszystko sterowane jest cyfrową szyną CAN).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości